Uitgerekend november 2021

@lapjesendraadjes, dat zou wel super zijn ja als ze een keer mee kan naar een echo. En je heb natuurlijk ook wel heel veel voorlees boeken voor kinderen over zwanger zijn. Is misschien ook nog een idee.
Wij zijn verder ook weinig mensen hoor en doen voorzichtig maarja we werken ook allebei in de zorg dus helemaal er aan ontkomen kan sowieso niet. Het gaan dan alleen om de ouders en broers. Dus wel een klein groepje. Ik heb nog even bedenk tijd..

@jilla, wauw dat is een mooi aantal! Heb je niet veel last gehad van overstimulatie?
Ik ga mij niet laten inenten ik vind t risico toch te groot met zo'n nieuw vaccin. Dan inderdaad maar als een kluizenaar leven haha.

Hi dames,

ik kom me hier voorzichtig melden. Vanmorgen een knaller van een test. Na alle tranen en verdriet kan ik het niet geloven. Onze 2e iui poging is gelukt!!!!
13 april de eerste echo. 

is er iets van een fb pagina voor alle zwangeren? 

Ik meld me hier ook gezellig
25 november uitgerekend van ons eerste kindje 
Verder geen klachten aleen soms wat last van me buik en rug 
Nu bijna 5 weken zwanger

Wauw Rojo! Wat fantastisch gefeliciteerd! We zaten samen in het forum zwanger worden van een tweede. Wat goed dat het gelukt is met iui en bij de tweede poging al. Wanneer heb je de eerste echo? Onwerkelijk nog denk he?

Hi Suus! Klopt! Ik heb jou in de tussentijd nog een beetje gevolgd :)! Het is mega onwerkelijk, kan het niet bevatten. Eindelijk onze grote droom. Zit jij in een appgroep of fb groep? 

Oh de ironie... Ik heb mijn vaccinatiebrief gekregen. Als mantelzorger mag ik eerder dan de meeste mensen van mijn leeftijd. Maar verdorie, had die brief in december gestuurd! Ik ga het voor de zekerheid nog wel even overleggen, maar waarschijnlijk stel ik m uit tot na de zwangerschap

Terug
Bovenaan