Uitgerekend november 2021

Mijn echo was niet goed helaas. Het is veelste klein voor het termijn wat ik nu zou moeten zijn. Woensdag naar het ziekenhuis zodat er beter gekeken kan worden. Maar zijn er bang voor.

Die geven veel afleiding ja! Nee, maar dan moet je wel bepaalde dingen doen.

Wat moeilijk, huisjeboompjebeestje! Worden dan weer spannende dagen voor jullie.

Ah jeetje huisjeboompjebeestje heel veel sterkte!

Wij hadden een goeie echo wat een opluchting zeg jeetje mina. Tranen met tuiten haha. Kloppend hartje en termijn klopt precies 7+3 nu 19 april weer en dan hoor ik of ik in het ziekenhuis moet blijven of naar de verloskundige praktijk mag.
Ze zag verder geen bloed in de baarmoeder dus wat t is geweest weet ze ook niet.
De rechter eierstok is nog wel mega groot die nog steeds veel pijn geeft. Hopelijk gaat die komende weken slinken.

Wat een dubbele berichten hier, voor de een gelukkig goed nieuws en de ander spannend of verdrietig.. wel heel fijn dat we dit forum hebben om alles met elkaar te delen.

Vraag: hoe zetten jullie de namen van anderen in je eigen bericht als je reageert? Krijg dat niet voor elkaar. Dus bv in mijn geval DG.

En ik ben ook benieuwd hoever we nu allemaal zijn. Ik 9 weken en 1 dag.

Ik ben de laatste tijd eigenlijk alleen maar aan het meelezen. Maar wat DG ook zegt wat een wisselende berichten,
Ik ben zelf heel voorzichtig met blij zijn, op de 1 of andere manier durf ik (nog) niet blij te zijn met de zwangerschap door de 2 eerdere miskramen rond deze tijd. Morgen mijn 2e echo dus ben echt super zenuwachtig. Hoop dat alles goed is!
Ik ben nu 9 weken en mijn symptomen gaan heel erg op en neer, soms veel last en dan weer bijna niets.

Dg, ik type de namen gewoon zelf alleen dus wel even onthouden haha.
Ja zeker dubbele berichten die eerste 12 weken blijven ook gewoon spannend! En daarna alsnog vind ik als je naar die 20 weken echo toegaat en alles nagekeken gaat worden. Vorige zwangerschap kon ik pas na 20 weken echt genieten.

Maar jullie al 9 weken dus nog 3 weekjes en dan is t eerste trimester alweer om! Hopelijk mag het allemaal goed gaan.

Terug
Bovenaan