Uitgerekend november 2021

Dvbm, ik heb dat ook hoor vanmorgen deden mn tepels geen pijn meer en dacht gelijk zie je wel het is niet goed. Maar eind van de middag kwam de misselijkheid weer opzetten haha. En ben zo intens moe word er gewoon chagrijnig van ?

Om te antwoorden op de vraag van DG. Ik tik gewoon de naam in, selecteer de naam en zet m vaak op vetgedrukt. Is t makkelijk terugvindbaar. 
Je kunt ook op het linkje reactie klikken, onder elke naam, maar dan reageer je dus maar op 1 post en die quote je dan in zijn geheel.
Ik reageer overigens via de website, niet via de app. Misschien zit daar verschil in?
DvMB ik kan mij goed voorstellen dat t dan heel spannend voor je is! Ik heb ook zo weinig symptomen, ben nu 8+2. Weinig symptomen is normaal voor de vrouwen binnen mijn familie, dus dat stelt mij wel.een beetje gerust. Ik zal pas echt gerust zijn na de termijnecho over 3 weken en daarna na de nipt. Ondanks dat er geen chromosoom afwijkingen binnen de familie voorkomen, ga ik die vanwege mijn leeftijd wel doen. 

Hallo dames!Morgen ben ik 7 weken zwanger en ben waarschijnlijk op 11 november uitgerekend. Zelf ben ik 31 jaar. Komende donderdag heb ik de eerste echo bij de kliniek en 7 april bij de verloskundige. Ik ben zwanger geworden via IUI behandelingen en bij de 2e behandeling was het raak! Ik word bewust alleenstaande mama en ik vind het erg spannend allemaal.Tot week 6 had ik eigenlijk nergens last van, alleen best moe en vanaf week 6 ben ik de hele dag door misselijk. In eerste instantie ging dat telkens weg als ik at, maar vanaf gisteren helpt dat helaas ook niet meer zo. Hopelijk gaat dat snel over haha. Leuk om te lezen dat er meerderen zijn die ongeveer even lang zwanger zijn!

De nipt doe ik niet 20 weken echo wel. Gelukkig heb ik nu 3x na 2 weken al weer een echo dus dat is wel fijn.

Suusx haha, dat sjagrijnig worden ken ik wel ja?
En inderdaad als ik denk dat het niet goed zit komt er weer een kwaal opzetten ?

Nog 3 weken en dan zit jet 1e trimester er inderdaad alweer op, klinkt zo ver maar is eigenlijk nog niet ver haha.

Bamtobe, wauw wat knap van je dat je bam moeder wordt/bent. Lijkt me echt wel een moeilijke keuze om te maken om dat alleen te doen. En spannend donderdag je echo hopelijk ook een mooi kloppend hartje!

Dvbm, haha ja heb je dat ook chagrijnig zijn af en toe? Gekke hormonen allemaal. Waarom ga je de nipt niet doen als ik vragen mag? Wij kiezen weer voor de combinatie test hebben we vorige zwangerschap ook gedaan.

Suusx heb ik ook last van ja, en daar is mijn man ook heel blij mee…?We hebben in de familie geen vergrootte kans op afwijkingen ofzo en ook een stuk gevoel, het hoeft niet zo voor ons.

Wat n fijne berichten maar ook verdrietige.
Veel sterkte!

Ik vroeg laatst om tips hoe ik kon verbloemen dat ik niet dronk. Deed steeds net alsof ik dronk en toen niemand keek m’n glas omgekiept bij m’n beste vriendin haha maar ze hadden t toch n klein beetje door. Afgelopen zaterdag had ik stiekem liefmans 0.0 gedronken, toen leek niemand t door te hebben.. haha

Ik ben nu ongeveer 6,5 week en met vlagen heel erg misselijk. En al n dikke buik! M’n kleding zit al erg strak! Hebben jullie dat ook of beeld ik t me in ofso Haha.. t is ook al m’n 3e zwangerschap dus misschien vandaar, maar al zo snel kan toch bijna niet?!

Suusx dankjewel! 
Icm ik heb dat ook wel al dat mijn onderbuik uitsteekt, maar dat zal hoogstwaarschijnlijk komen doordat de ligging van de darmen verandert. Dat las ik iig op internet haha. kan ook niet echt strakke broeken verdragen nu.. zelfs een hogere sportlegging waarvan ik het normaal juist prettig vond dat ie strak zat om de buik, kan ik nu echt niet verdragen! 

Terug
Bovenaan