Uitgerekend november 2021

Net terug van de echo en alles was goed! ?Ben nu 8+5 volgens de meting. Dit is 2 dagen minder dan bij de 1e echo was gemeten. Maar dat is gelukkig normaal/niet erg! Gelukkig weer een beetje gerust gesteld en weer wat positiever nu.

Bamtobe ik heb ook al een paar weken dat broeken ed niet fijn zijn. Ik draag daarom al zwangerschaps kleding. Voornamelijk leggings. Het buik gedeelte is natuurlijk nog wel te groot maar dat vind ik niet erg, het zit een stuk fijner dan een normale broek of legging ?

DvBM wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! ?
Haha dus ik ben niet de enige die al aan zwangerschapskleding dacht ? dacht al dat ik gek was.
Heb vandaag wel wat buikpijn, hopelijk niets ernstigs. Overmorgen heb ik de eerste echo dus nog even afwachten. 

Bvdm wat fijn een goede echo!En die termijn kan nog zomaar weer veranderen met de termijnecho.
Haha gelukkig ben ik dus niet de enige! Ik verlang er ook al naar om die box zwangerschapskleding van zolder te halen ?Ik doe t nog maar niet omdat ik dan bang ben helemaal betrapt te worden dat ik zwanger ben haha

Dvbm, wat fijn zeg een goede echo altijd een opluchting he! En inderdaad met de termijn echo kan het allemaal weer veranderen ?
Ik draag wat hogere broeken dat is nog wel te doen haha maar heb ook zin om de zwangerschaps kleding uit te zoeken. Zal wel wat zomer kleding bij moeten kopen dat zit er niet tussen.

Doen jullie nog iets aan sport op t moment? Ik hoop dat over een tijdje er toch iets van zwangerschap zwemmen of iets dergelijks weer mag!

Ik heb zelf weinig last van een opgezette buik ofzo, maar wat ik zelf heerlijk vind dragen zijn jurkjes! Ik draag ze veel in de winter en met het juiste model valt een beginnend buikje niet op! Ik ben blij dat de lente nu echt is begonnen, want een panty zit aan het einde van de werkdag niet prettig meer. In de lente en zomer draag ik gek genoeg weer veel rokjes en shirtjes, dus ik moet nu wel wat nieuwe zomerjurkjes van rekbare stof gaan maken of kopen hahaha. 
Ik probeer mijn conditie te verbeteren door af en toe te wandelen, normaalgesproken zwem ik veel. Dat mis ik nu enorm, zodra de baden weer opengaan sta ik vooraan! Ik wil ook op zwangerschapsyoga, lijkt mij ook heel prettig.

Hi meiden!

Ook weer een berichtje van mij. Gister de eerste echo gehad! Gelukkig alles goed, maar was even heel spannend. Ze kon namelijk m’n baarmoeder niet vinden. Ze bleef maar zoeken en zoeken, was stil en zei alleen ‘oké dit is je blaas’. Ja prima maar waar is de rest dacht ik echt. Maar goed, baarmoeder zat dus heel goed verstopt achter m’n darmen en ze moest best hard drukken om ‘m te vinden maar gelukkig een mooi dooierzakje en goed kloppend hartje.
Over 3 weken de termijnecho!

Ik draag nog wel m’n eigen kleding, het liefst met een knoopje los ? Anders zit het echt te strak. Maar als er mensen langs komen die het nie terrein, moet ik mezelf echt even in m’n broek proppen ?

Gister na de echo meteen kraamhulp geregeld. De vrouw die we bij onze dochter hadden, is momenteel aan het ‘kramen’ bij m’n beste vriendin. Dus we hadden even wat leuks bedacht samen hoe ik haar het mooie nieuws kon vertellen.
Ja, ik ben er erg vroeg bij. Maar het is nou eenmaal drukker nu met Corona en ze is erg gewild dus kan er maar beter vroeg bij zijn.

Hebben jullie je al verdiept in Kraamzorg?

Nie terrein = niet weten ?

Verder doe ik nog aan CrossFit 2x per week. Gaat opzichte prima nog. Dus zolang ik dit volhou, blijf ik dit gewoon doen. Wil wel straks weer iets van Zwangerfit gaan doen. Vorige keer zoveel aan gehad dat ik het nu ook weer wil doen

Nou vandaag naar het ziekenhuis geweest. Deze was niet heel negatief. Ze zag wel degelijk een groei met 2 weken geleden. We kunnen alleen niet zeggen hoe ver ik ben. Volgende week opnieuw een echo en dan zou er zeker een hartje moeten kloppen. Weer spannend dus!

Terug
Bovenaan