Uitgerekend november 2021

@canna, aah dankje voor je tip! Ik ga die mindfulness eens proberen.
Ik wandel al elke dag, maar die gedachten komen juist naar voren tijdens zo'n wandeling haha. Ik durf niet echt te sporten (beetje stom hoor). Ben super voorzichtig, is moeilijk om los te laten maar ik ga zeker mindfulness proberen. Dat lijkt me wel fijn. 

Hallo iedereen, ik ben vandaag 5 weken zwanger van ons eerste kindje en voel me (ondanks de onzekerheid) goed en gelukkig. Ik heb 24 maart de 1e echo en kijk daar erg naar uit!
Ik las wel eens op het internet dat je beter geen warm bad neemt tijdens je zwangerschap omwille van temperatuurverschillen. Ik zit echt enorm graag in bad en wil dit graag blijven doen. Wat denken jullie, is dit een risico? Misschien maak ik me teveel zorgen en denk ik er teveel over na...

SDhappy Ik denk dat het er om gaat dat je het bad niet te heet neemt. Ik heb zondag uit opluchting voor het eerst in weken weer een bad genomen. Ervoor durfde ik niet, het mocht niet na de punctie ivm infectiegevaar en na de terugplaatsing durfde ik ook geen risico te nemen. Maar zo af en toe een bad nemen vind ik heel ontspannend. Je mag zelfs als zwangere naar de sauna, maar je moet zorgen dat je voldoende water drinkt, misschien nog wel meer dan normaal.

Hoi allemaal, ik schrijf graag mee. Ik ben nu 4 weken en 3 dagen zwanger na meer dan 2,5 jaar. Het wordt ons tweede kindje. Ons zoontje is bijna 4 inmiddels. De eerste zwangerschap ging het heel vlot en wist ik direct dat ik zwanger was, nu heeft het heel lang geduurd en uiteindelijk na de eerste tp met ivf zwanger geraakt.
Ik merk dat ik moeite heb om echt te geloven dat ik zwanger ben. Ik heb eigenlijk geen klachten en sinds bijna een week heel licht bruinig, soms rozig bloedverlies. Ik ben echt zo bang dat het mis gaat! Durf nog niet te bellen voor een eerste echo, ben bang dat ik straks weer kan afbellen.

Hoi allemaal, ik zou ook graag mee willen schrijven! Gisteren ontdekt dat ik 2+2 weken zwanger ben. Een echt wonder aangezien ik pcos heb en een cyclus van 72 dagen, precies goed getimed dus. Vind het wel erg spannend allemaal! Moet nog een beetje landen, en bij jullie? Al aan gewend? Hebben jullie al veel kwaaltjes? Ik heb tot nu toe alleen last van buikkramp en winderigheid, altijd fijn ?

Hoi dames, ik wil ook graag meeschrijven. Maandag heb ik een digitale zwangerschapstest van clearblue gedaan en tot mijn verbazing blijk ik (eindelijk) zwanger te zijn, terwijl ik het deze ronde écht niet verwacht had. Er stond "zwanger 2-3 weken", terwijl ik op 17 februari dezelfde test heb gedaan en toen stond er "niet zwanger". Ik weet nog niet wanneer ik uitgerekend ben. Eerste dag van mijn laatste menstruatie was 8 januari, dus best lang geleden, maar ik had vaak een lange cyclus met een wisselende duur. Ik ga morgenavond de verloskundige bellen om een afspraak te maken. Hopelijk mag het i.v.m. corona gewoon op locatie en niet telefonisch. Of is de eerste afspraak sowieso live i.v.m. eerste echo? Zo spannend allemaal op een leuke manier! 

Hier dezelfde klachten.. hopen dat het hierbij blijft haha.. drinken jullie nog (veel) koffie en/of thee? Las dat teveel cafeïne niet goed is. Dus drink ineens nog maar 1 kop koffie per dag en ca 3 of 4 koppen thee.

Terug
Bovenaan