Uitgerekend november 2021

Mijn cursus heeft een zogenaamde partnerworkshop van 1 avond. De vrouwen doen wekelijks hun ding en als die de ademoefeningen een beetje onder de knie hebben, dan kan de man aanschuiven voor een lesje hoe ondersteun ik mijn vrouw, hoe moet ze ademen, welke houdingen kan ze aannemen en hoe kan ik daarbij helpen, etc. Ik vermoed dat daar ook de bal aan de orde komt ?

Ik zou zeker de verloskundige vragen welke cursussen zij aanraadt! Ik woon helaas niet in Amsterdam dus ik kan je niet helpen. Maar misschien kan je zorgverzekering ook helpen?

Ik had gisterenavond voor het eerst wat last van oprispingen. Hoop niet dat dit het begin gaat zijn van maagzuur klachten ?

Vannacht schrokken baby en ik wakker van de kat die op bed wilde kotsen, baby is wel een uur onrustig geweest. Ikzelf vond dat iets minder leuk, meestal kalmeer ik de baby wel met mijn stem en handen maar de Mr lag naast mij te slapen dus die wilde ik niet wakker maken met mijn stem. Ik voel mij nu wel echt al in de voorbereidende fase van hoe het later in het echt zal gaan! Dan zal ik overigens wel met mijn stem gaan werken in de nacht hahaha

Zo herkenbaar die onzekerheid over je buik! Hier ook haha. Ik had bij mn eerste een grote buik op t eind ik ben vrij klein en een klein bovenlijf dus hij gaat ontzettend naar voren en nu dus met de tweede nog erger en sneller haha. En de baby is keurig gemiddeld vruchtwater ook niet meer als anders. Maar de baarmoeder zit bij mij al zowat tot t uiterste bizar haha. Ik heb t los gelaten en besloten me er niet meer druk om te maken ? het zegt inderdaad allemaal niks!

Jilla, zo had ik t nog niet bekeken beter nu t huis op de kop dan met een baby haha je hebt helemaal gelijk!

Amtk, je kan vast online wel wat vinden over yoga of inderdaad bij de vk als je in Nederland bent. Wanneer komen jullie ook alweer terug?

SuusX ja precies, gelukkig maakt het uitwendige niet zo uit als het van binnen goed zit. Ik pas bijvoorbeeld nog in al mijn kleding maar merk wel met broeken dat het na een tijdje begint te drukken.
Vandaag 25 weken! Nog maar 15 te gaan? ik voelde baby vandaag strekken van de ene kant van mijn buik tot de andere, waanzinnig!! En we komen 4 augustus terug :) daarna eerst een weekend naar de achterhoek, dan naar Parijs voor een week en dan Schiermonnikoog, staat dus nog heel wat op het schema! Ik ga morgen toch de vk bellen om te vragen of het verstandiger is om hier een 20 weken echo te doen of dat ik wel kan afwachten. Het voelt als zo een lange overlappende tijd.
Toch wel heel leuk is dat mijn vriend en ik elke avond samen lezen, hij Nederlands en ik Frans, lachen is dat??

Amtk, bizar he dat bewegen in de buik. Straks helemaal als zd nog groter zijn haha. Gaat je hele buik soms heen en weer.
Wat leuk dat jullie dagelijks lezen!
En 4 augustus is al bijna nog wel een druk programma inderdaad haha. Hopelijk is dat dan nog goed te doen voor je.
Had je de vk nog gebeld?

Lapjesendraadjes ah zo bijzonder he! ? lekker van genieten samen.
Mijn man ook deze week eerste trapje gevoelt aan de buitenkant. Merk dat de bewegingen echt toenemen. T wordt een voetballertje denk haha echt een drukte maker net als z'n zus.

Ik was gister opeens zo emotioneel zo stom haha. En puur omdat ik dan opeens weer even stil sta bij hoe bijzonder het is zo'n leventje in je laten groeien. Het blijft een wonder!

Hallo meiden, alles goed met jullie?

Hier is sinds een paar uur mijn vakantie begonnen, heerlijk! Morgenochtend vertrekken de Mr voor een korte vakantie in eigen land. Even 2 nachtjes ergens ander slapen. We hebben er allebei reuze zin in!

Maandag beginnen met onze klusjes. De klussenlijst hangt op, zo weet de Mr wat ik verwacht en hij mag beginnen waar we mee beginnen. En dan wisselen we af met leuke dingen doen.

Wat heerlijk lapjesendraadjes geniet lekker van jullie vakantie! Als het goed is komt het mooie weer er aan!
Hoe lang ben je vrij?
En leuk klusjes doen, dan ook aan de babykamer beginnen?

Met mij alles goed, bekkenpijn wordt wel erger dat is wel vervelend maar helaas niet zoveel aan te doen dan wat ik al doe.
Ik nog 3 weken werken! En heb afgelopen week gesolliciteerd voor een andere baan...hopelijk hoor ik t vandaag of morgen ?

Heerlijk zeg, een vakantie in t vooruitzicht! Hier gaat t goed. Inmiddels 25 weken zwanger, gaat zo snel vind ik. Voel mij over het algemeen goed gelukkig! Soms minder energie en als ik naar bed ga heb ik wat brandend maagzuur. Rennie tabletje is mn nieuwe vriend ;). Meer last van?

Babykamer begint al echt een kamer te worden met leuke spulletjes. Wat kleding wassen etc. Intake kraamzorg gehad inmiddels. Ook fijn. Keuze thuis of ziekenhuis bevallen vind ik nog lastig. Jullie al een keuze gemaakt? Voor zover je een keuze hebt:).

Terug
Bovenaan