Uitgerekend november 2021

Geniet van je vakantie Lapjesendraadjes!
Wij hebben er nu 2 weken op de camping op zitten, morgen alles afbreken en naar huis.
Volgende week hebben we nog een weekje en dan gaan we de babykamer weer inrichten (word nu gebruikt als kantoor?)
Mijn man wil de box ook al weer opzetten, maar dat is voor mn gevoel wel vroeg haha, wat denken jullie?

Mr Rennie is hier ook de nieuwe vriend, vooral savonds.
Mn bekken is inmiddels wat erger geworden, als ik te grote stappen zet of er niet over na denk en opzij stap lijkt het wel een soort kramp die er in schiet en dan zak ik half door mn been? volgende week toch maar eens navragen bij de fysio....

Onze mini-vakantie zit er alweer op! We gaan zo uitchecken, vermaken onszelf dan nog een paar uur en nemen dan de boot terug (We zitten op Ameland). Het was heerlijk!

Vandaag ben ik 24 weken. Ik merk wel dat de buik af en toe in de weg zit. Last van maagzuur heb ik nog niet, gelukkig! Hierna ben ik nog 2 weken vrij, maandag beginnen we met klussen.

Ik ben wel een beetje zenuwachtig of we in de komende 2 weken een leuk ledikantje en commode kunnen vinden voor een schappelijke prijs op mp, maar ik hoop dat dat goed komt.
Ik ga daarna ook als de wiedeweerga een matrasje en autostoeltje bestellen. De Mr wil geen Ikea matras, die denkt nu dat we een matras van rond de 200 euro nodig hebben ?. Ik denk....dat ik er gewoon met eentje ga thuis komen, niet van de Ikea maar ook zeker niet van 200 euro! ?

Lapjesendraadjes jeetje 200 eurovoor een matrasje is wel veel, die van ons was ik geloof tegen de €60 bij babydump. Als je bijv. Een aerosleep wil ben je wel wat meer kwijt, onze kraamzorg raad een aerosleep ook af voor in het begin. Ik heb uiteindelijk een matrasbeschermer gekocht met een honinggraad bij ikea, werkt ook perfect.

Hi dames,
Weer even geleden voor mijn gevoel. Och heb gelukkig (nog) geen last van maagzuur! Lijkt me zo vervelend.. Heb de laatste tijd wel dat ik wakker word van draaien in bed omdat er dan net geen kramp in mn kuit schiet ? 
En wat lekker dat sommige al op vakantie geweest zijn. Altijd fijn om er even uit te zijn. 
Ik heb me aangemeld bij het kraamhotel. Klinkt heel chique maar is gewoon een kamer in het zkh waar je zonder medische indicatie kunt bevallen onder begeleiding van je eigen verloskundige. Thuis bevallen lijkt me ook prettig maar dat het kraamhotel 1 gang verwijdert is van de verlosafdeling vol artsen en apparatuur geeft me toch wel een fijn gevoel denk ik.. 
Heb wel een vraag! Ben met de kamer bezig en twijfel ontzettend over een stoel.. wel of niet? Baby slaapt de eerste maanden bij ons en dan voed ik hem wss gewoon in bed. Dus twijfel ontzettend of ik deze aankoop ga doen. Het zou moeten passen maar vind het wel weer een uitgave en neemt stiekem veel plek in.

Leuk Jillla! Ik denk dat ik ook ga bevallen in een geboortecentrum, maar hier hoef je je daar niet van te voren voor aan te melden. Die krampen herken ik wel, heb ik heeeeeel af en toe. Vervelend he!

Over die stoel: als ik een aparte babykamer had gehad, was ik zeker voor een stoel gegaan. Niet alleen voor het voeden, maar ook voor het voorlezen of als je kindje ziek is ofzo. Maar inderdaad, het is wel een uitgave en kan behoorlijk ruimte innemen. Is zo'n soort schommelstoel van de ikea (een poang?) niet iets?

Succes met klussen lapjesendraadjes hopelijk gaat dat allemaal voorspoedig!

Leuk jilla dat je je hebt aangemeld voor een kraamhotel, dan wordt t wel nog echter haha.

Hier schiet de verbouwing van de zolder ook wel op dus hopelijk kunnen we over een maand de babykamer leeg gaan halen en inrichten.

Ik heb een groei echo ingepland op 7 september leuk weer even kijken! En rond week 32 ergens gesprek over de bevalling.

Nog 2 weken werken en dan vakantie kijk er zo naar uit haha.

Leuk om weer even bij te lezen! Wat gaat het snel hè?! Hier worden de schopjes steeds harder en nu ook vanaf dr buitenkant zichtbaar. Verder groeit meneertje goed dus op richting de 30 weken!

Jilla, ik heb zelf geen stoel op de babykamer gehad bij onze eerste. Omdat ze de eerste 6 maanden bij ons op de kamer sliep in een co-sleeper, heb ik haar gewoon op bed gevoed. En toen ze uiteindelijk naar haar eigen kamertje ging, deed ik dat ook nog.
Pas toen ze echt zelfstandig haar flesje kon drinken, deden we dat in haar kamertje. Ik legde haar dan gewoon in bed en gaf het flesje. Zo doen we dat nu na 22 maanden nog steeds.
Het is een hele uitgave en neemt vaak ook veel plek in beslag. Je kan altijd nog besluiten om een stoel te kopen toch, als je ‘m echt mist?!

SuusX, jij ook succes met het verbouwen/klussen.

Wij zijn ook de zolder aan het opknappen. Dat wordt onze nieuwe slaapkamer. Onze dochter gaat naar onze oude slaapkamer maar daar moet best wat gebeuren nog. Dus deze week hoop ik alle muren voor de 2e geverfd te hebben. Dan kan ons bed naar boven en kunnen we aan haar nieuwe kamertje beginnen. Uiteindelijk moet ook de babykamer nog een klein likje verf krijgen, want de muur bij de commode is niet heel mooi meer (allemaal vieze vingertjes erop enzo, de spiegel die ze steeds beet pakt, verschuift en strepen achterlaat). Oftewel genoeg te doen ?

Terug
Bovenaan