Uitgerekend november 2021

Lapjesendraadjes, een draagzak is zo fijn! Ik heb zelf de Artipoppe en ben er zo blij mee! Heb als kraamkado van een aantal mensen geld gevraagd/gekregen en daarvan de draagzak gekocht.
En ja, ze zijn prijzig maar ik ben er echt blij mee!
Mocht je ‘m ook willen, heb ik eventueel een korting van €50 voor je!

En ik denk dat ik ‘m ook veel zal gebruiken straks met de kleine, zeker omdat we een peuter rond hebben lopen ?

SuusX ik moet ook wel vaak plassen maar nu ik werk is het heel erg teruggedrongen, al drink ik veel water! Dat is een goede, lange mouwen rompertjes lijken me goed voor herfst/winter? Maar vooral alle doekjes en dingetjes en wel deken/niet deken ? Ik kom er wel uit uiteindelijk!

Lapjesendraadjes ik wil ook een draagzak! Laat me weten op welke jullie uitkomen, ben ook al een beetje rond aan het zoeken.

Haha ben dus niet de enige ?
Ik heb toevallig net de tula free to grow gekocht die kan vanaf de geboorte. En via vinted voor 55 euro! Helemaal blij mee haha.
Had bij de eerste bondolino maar vond die toch niet zo makkelijk in gebruik..

Hier ook veel plassen. Vooral savonds als ik naar bed ga kan ik goed zo'n 4 a 5 keer moeten in ongeveer 3 uur. Overdag hangt het een beetje af van hoe de kleine ligt en beweegt?.

Een draagzak heb ik ook. Ik heb een ergo baby 360. Is wel redelijk prijzig maar die heeft een lende steun, fijn voor als je snel last van je rug hebt. En volgensmij mag de kleine er in vanaf maatje 56,of dat is jet advies iig.

Hoi Dames,
Alles goed met iedereen? Heb ook een draagzak gekocht maar nog niet binnen, de free to grow van tula. Ben benieuwd! Kan al steeds meer afstrepen van de uitzetlijst checklist. Heb nu sinds kort ook een prachtige wieg binnen.. merk dat ik echt al op een grote blauwe wolk zit en I ? it. Jullie lijsten ook? Of doen jullie wat rustiger aan ?. Wil zo goed als alles rond 30 weken in huis hebben zodat ik daarna alleen nog maar hoef te genieten en de puntjes op de i hoef te zetten. 
Plassen valt hier mee? Overdag soms wel, ligt net hoe hij ligt denk ik en snachts hoef ik er gelukkig zelden uit. Zal over een paar weken wel anders zijn haha 

Goedemorgen,

Hekenbaar, hier ook de uitzetlijst aan het afstrepen. We hebben inmiddels een muurtje geverfd op de kamer en de commode en het ledikant staan. De nieuwe plinten moeten we nog leggen en natuurlijk alles inrichten, nog dingen aanschaffen etc. Begint nu echt wel te kriebelen inderdaad haha. Dat heb ik ook. Ga de commode alvast inrichten vandaag, zin in.

Verder ben ik nu 23 weken. Ik moet heel vaak plassen, echt wel vervelend vind ik. Mja hoort erbij ;). Overdag regelmatig en 's nachts ook 2 of 3 x. Echt die drang voel ik dan.. Verder sneller moe merk ik en sinds een paar daagjes wat brandend maagzuur als ik in bed lig 's avonds. Al met al vallen de klachten dus mee tot nu toe. En jullie? Draagzak moet ik nog bestellen :).

Hier de lijst al compleet, maar dat komt omdat dit de 2e is. Wel heb ik wat nieuwe spulletjes gekocht in een andere stijl zodat het toch een beetje anders word op het kamertje.
We hebben nu een bureau op het kamertje staan maar die wil ik het liefst zo snel mogelijk verhuizen zodat ook het bedje er weer kan staan en het weer een babykamertje word. Maar daar heeft mijn man (nog) niet zoveel zin in want dan moet hij naar een warme zolder? dus nog even door zeuren haha.

Dg vervelend dat maagzuur! Heb ik in het begin even gehad maar nu (gelukkig) niet meer en hoop dat het zo blijft hihi. Bij de zwangerschap van mijn dochtertje had ik er vooral aan het einde last van, heel wat Rennies gehad toen.

Hier gaat het eigenlijk onveranderd door. Last van bekken voor en achter. En steeds heel moe.
Zaterdag gaan we op vakantie met caravan dus die moet dan ook opgezet gaan worden, ben benieuwd hoe dat gaat!

Wij zijn zaterdag naar een grote babywinkel geweest en hebben een autostoeltje uitgezocht. Ook weten we nu welk merk babymeubelen we willen. Dit maakt het zoeken op Marktplaats makkelijker hahaha. Had dit weekend ook bijna een deal, maar na goed opmeten bleek t toch niet te passen. Helaas!
Over twee weken heb ik vakantie en dan wil ik eigenlijk het ledikant en de commode hebben staan. Dan kan ik alles wat ik nu al heb netjes een plaats gaan geven in de commode (zit nu nog allemaal in dozen hihi). Ik heb een mooie excellijst gemaakt van alles wat ik nodig heb, dat ben ik fijn aan het afturven. Heb van de kraamzorg en van de vk ook lijsten gehad, die heb ik ook doorgestuurd naar de Mr. Hij is niet zo van de lijstjes, maar vond dit toch wel prettig!

Ik had geen puf meer om mij zaterdag in de draagzakken te verdiepen. Ik denk dat ik dat as vrijdag ga doen, dan ga ik in mijn eentje naar een babyzaak in de buurt. Ik heb inderdaad regelmatig last van mijn rug, dus dat is wel iets om rekening mee te houden! De Mr is niet echt overtuigd van het nut van een draagzak, dus ik laat mij lekker in mijn eentje voorlichten, zoek naar een goede tweedehands of zet het op de kadolijst!

Qua maatje 56 heb ik nu al genoeg spullen. Ik wacht met t eventueel kopen van kleertjes in maatje 50 tot de groei echo.

Terug
Bovenaan