Uitgerekend november 2021

Poehh heftig, maar het is goed dat jullie zijn begonnen, heerlijk zo oude dingen weg kunnen doen!
En interessant, ik drink veel maar heb niet abnormale dorst.. en qua grootte weet ik echt niet wat ze is :(
Ik voel me de afgelopen dagen zo zwanger. Niet normaal, vannochtend heb ik voor het eerst morning sickness gehad, was op werk en het was echt rennen naar het toilet. En nu heb ik ontzettend bekken pijn in mijn rechter bil tot niet kunnen lopen aan toe. In Nl maar een fysio inschakelen want dit is echt niet te doen? Ik vind het niet heel erg, het hoor erbij maar waaa it hit me!

Amtk oh wat vervelend dat je opeens weer misselijk bent! Ik hoop dat t niet vaker gaat voorkomen!

Oh meiden wat ben ik blij! De meubeltjes zijn gehaald! De Mr is alleen een beetje oververmoeid van het klussen en ligt nu ziek op de bank. Dus ik heb samen met onze jongste vanavond de meubeltjes opgehaald. Lekker tetrissen in de auto LOL. De (loei)zware commode krijg ik niet met onze jongste naar boven getild, dus dat moet nog gebeuren. Maar oh wat een opluchting dat we het nu hebben! De komende week hebben we eigenlijk geen klussen meer en ga ik proberen zoveel mogelijk te ontspannen, want ik merk ook dat ik nu wel iets vermoeider begin te worden aan het einde van de dag (nu 25+1). Ik word tegenwoordig rond 5 uur s ochtends wakker geschopt door de baby. Echt zo bijzonder om iets levend in mijn buik te voelen! Ik denk dat ik dat na de geboorte ga missen, ook omdat het bij dit kindje zal blijven.

Ik maak mij ook niet meer zo'n zorgen over de grootte van de baby. Onze jongste zei deze week nog 'ja, maar papa en wij hebben ook wat grotere hoofden en onze bovenbenen zijn inderdaad iets korter, dus de baby gaat qua bouw gewoon op ons lijken!'. Mijn zelfvertrouwen is ook weer terug dat ik dit kindje er zelf uit kan krijgen.

Lapjesendraadjes wat heerlijk dat je de meubeltjes hebt! Snap dat je daar heel blij van wordt! En goed dat je zelfvertrouwen weer terug is, waarom was die weg? Was je ergens bang voor?
Gaat allemaal goed komen!

Bedankt voor de felicitaties ?
Amtk, ik moet weer een keizersnede omdat ik een smal bekken heb bleek bij de eerste bevalling..dat kan je helaas niet van te voren onderzoeken. En aangezien dit een jongen is wordt ie waarschijnlijk sowieso groter als mn dochter ? bij mn man z'n kant zijn alle mannen rond de 10 pond bij de geboorte mega baby's dus haha dus dat gaat dan echt niet lukken.
Hoe is het met je bekken? Pijn weer wat gezakt? Laatste weekje zeker tot je weer naar Nederland vliegt?

Wij nog 2 weken werken en dan vakantie! Kijk er zo naar uit heerlijk! Kunnen dan helaas nog niks doen in de baby kamer.. dat zal pas eind september worden ongeveer.

Hebben jullie trouwens ook meer honger laatste tijd? Ik heb de hele dag honger en probeer er niet te veel aan toe te geven want de kgs vliegen er ook aan haha

Hiii meiden!

Ohh wat leuk Lapjesendraadjes! Dat wordt binnenkort lekker alles inrichten in de babykamer of moet het nog het eea gedaan worden behalve de meubels op z’n plek zetten?

Amtk, bijna naar NL toch? Wellicht goed voordat je zo’n lange vlucht moet uitzitten om toch even wat oefeningen voor de bekken op te zoeken op internet.
Ik heb er zelf ook last van, bij m’n vorige zwangerschap ook, nu weer dus ga donderdag naar de fysio toe.
Merk dat als ik te snel loop, stapje verkeerd zet of iets dat het erin schiet en ook bijna niet kan lopen.

Hoe is het met de kramp ‘s nachts? Ik heb er vannacht ook weer last van gehad, maar wist dat ik overdag te weinig water heb gedronken en iets te veel heb gedaan. Af en toe, vooral na het sporten, neem ik magnesium in. Dat helpt sowieso voor spierontspanning dus misschien een tip voor jullie?

Oh en ja hoor SuusX, honger honger honger. De hele dag door. En dan vooral in snoep/koek/taart en M&M’s, m’n nieuwe verslaving ?
Probeer er ook maar niet teveel aan toe te geven want idd die kilo’s moeten er uiteindelijk ook weer af ?

Haha ik ben nu 7 kg aangekomen en ben 25 weken, jullie? Bij mn vorige ben ik in totaal 12 kg aangekomen, maar dochterlief was daarvan al 4kg ?

SuusX, ik dacht even dat het niet zou gaan passen, omdat ik meestal ook de kleine eendenbek nodig had bij alle behandelingen.  Maar nu sta ik weer op het standpunt dat een vrouwenlichaam ervoor gemaakt is om te baren! Mocht blijken dat ik toch een te smal bekken heb, dan zien we het dan wel weer!

Ik heb best wel meer trek ja, maar ik ben de afgelopen 7 weken gek genoeg geen ons meer aangekomen! Ik vind het prima hoor, want ik ben in totaal iets meer dan 7 kilo aangekomen met 25+2. Mijn familie grapte al dat de baby dan misschien mijn vetvoorraad aan het opmaken is. Nou, dat zou ik helemaal niet erg vinden!

AvdS, ik hoef nu alleen maar in te richten. Ik heb vanochtend de laatste kast die nog in de babyhoek stond verplaatst en vervolgens het ledikantje in elkaar gezet ?
Ik heb vrijdag ook wat stofjes voor de dekentjes besteld en ik hoop dat die snel bezorgd worden!

Haha gelukkig dat jullie het ook herkennen!
En qua gewicht lopen we denk ik redelijk gelijk. Ik ben nu 8 kg aangekomen met 24 weken. Door de bekkenpijn beweeg ik ook wel veel minder dan ik zou willen dat helpt niet mee natuurlijk.

Lekker lapjesendraadjes dat je zo op schiet met het kamertje!
En tja dat van een te smal bekken zal je dan inderdaad tegen die tijd wel zien. Er op vertrouwen maar dat het goed komt! Een bevalling loopt toch nooit zoals gepland.

Ik kreeg vanmiddag de brief van het zh 21 september gesprek over de bevalling spannend! Dan ben ik 32 weken

Goedemorgen dames!
Yess volgende woensdag vliegen we terug! Zaterdag laatste dagje werken, en ik vind het heerlijk, ik heb zin om weer naar Nederland te gaan! Misselijkheid is niet meer teruggekomen maar de bekken pijn is blijvend, precies zoals AvdS zegt!!! En dat is een goede tip , want het is een 9+ uur vlucht haha!
Lapjesendraadjes wat super fijn!!! En leuk dat het al zo klaar staat dan, heerlijk de kast inladen met kleertjes en ik neem aan dat je de dekentjes dan zelf gaat maken? Super leuk!!!
En inderdaad! Ons lichaam is er in de eerste instantie voor gemaakt dus geen zorgen, hoe dan ook komen ze hopelijk gezond en wel eruit.
SuusX ik begrijp het, dat is dan wel een geruststelling dat je je erop kan voorbereiden!
En jaaaaa, sinds afgelopen week heb ik ook constant honger, geen specifieke dingen maar gewoon honger. Ik ben geloof ik ook zo’n 7 kg aangekomen maar echt in de afgelopen 2 weken, mijn buik is ook heerlijk aan het groeien, ik hoop dat ik nog net in mijn werk kleding pas tot eind deze week?

Terug
Bovenaan