Uitgerekend november 2021

Het is hier nu 4:30 ‘s nachts maar ik wil de vk even bellen over de afspraak die we hebben staan? telkens als ik naar NL moet bellen moet ik in de nacht wakker worden, anders ben ik te laat!

Haha lekker tijdstip Amtk! ?

Ik ben vannacht voor het eerst m’n bed uitgegaan, rond5u, om wat te eten. Werd gewoon wakker van de honger ? even een halve cracker gegeten en gauw weer slapen, althans dat probeerde ik. Totdat de wekker van m’n man ging en ik daarna pas diep ik slaap viel. Gelukkig hebben we een andere wekker aka onze dochter die rond 7.30u riep.

Ja hoor, nu begin ik mij ziek te voelen.. Keelpijn en snotteren. Net nu de Mr zich weer beter begint te voelen. Hij heeft overigens geen corona (we hadden nog van die sneltesten in huis die ze op school van de jongste uit hadden gedeeld). Ik denk ook niet dat ik t heb. Ik heb de afgelopen dagen gewoon in mijn shirtje (zonder mouwen) buiten rondgelopen en ben een paar keer natgeregend. Ik heb het altijd al snel te warm in de zomer, maar nu ik zwanger ben al helemaal! Dus ik heb vast een koutje opgelopen.

Jammer wel, ik ben vandaag net zo lekker opgeschoten. De commode is naar boven gesjouwd en al het babyspul is er in gestopt. Ennn ik ben vandaag begonnen aan mijn eerste dekentje! En die wordt zo leuk!! Ik hoop morgen toch weer lekker door te kunnen gaan en dat het niet erger wordt dan dit.

Amtk is het nog gelukt met het bellen van de vk?

AvdS ohh ja ik heb dat af en toe ook gehad, dat ik heel vroeg al honger heb!! En voor mij geld ook dat ik echt een wekker moet zetten anders slaap ik gewoon door. Dat is nog wel het sterkst dat ik voel, dat ik echt moe ben vaak.

Lapjesendraadjes nee helaas, de lijn kwam niet door, dan wordt het morgen, dan ben ik vrij ? en ohh ik ben ook ontzettend verkouden en keelpijn maar ook geen corona, ik hoop maar dat het minder wordt voor de vlucht :( misschien moet ik ook iets meer rust nemen. Maar beterschap!! Meestal gaat het wel snel over toch, lekker theetjes drinken en soep haha! Ik weet niet hoe het weer daar is maar moet goed komen.

Ik heb gisteren toch voor de zekerheid een thuistest gedaan, ook op verzoek van mijn leidinggevende die uiteraard wil weten of ik maandag gewoon weer kan beginnen. Gelukkig negatief! Ik hoop dat het morgen over is, maar we zullen zien!

Rust is inderdaad het beste, maar ja ik kan nu niet echt de hele dag op de bank gaan hangen. Over twee weken krijg ik het extra druk thuis omdat de Mr dan geopereerd is en niets kan (hij doet in het weekend veel met de oudste die erg veel behoefte aan beweging heeft, ik kan dan ondertussen thuis mijn eigen dingen doen of het huishouden) en ik ben bang dat ik dan s avonds na mijn werk weinig energie meer over heb om nog dingen te maken.

Dus heb ik gisteren veel water gedronken en heb ik ondertussen hard doorgewerkt aan mijn babyquilt. De bovenkant is nu klaar en wacht op de achterkant en tussenvulling. Die moet ik nog bestellen.
Gisteren kwam ook de stof binnen voor de 'gewone' dekentjes, dus daar ga ik vandaag mee beginnen en kan ik zelfs afkrijgen. Dan kan de baby tenminste slapen!
En verder wil ik voor maandag veel andere zaken, zoals de waskussen hoezen en het boxkleed voorbereiden. Dat scheelt later weer tijd!
Ik ben geen controle freak hoor, mochten jullie dat denken (slechts een klein beetje hahaha. Inmiddels weet ik van mijzelf dat ik minder stress als ik alles goed heb voorbereid).

Hi meiden hoe gaat het met iedereen?
Amtk deze week naar Nederland toch? Hoe gaat het met de pijn?

Lapjesendraadjes jij weer hersteld? Gelukkig geen corona! Zo richting t laatste trimester is dat dan ook weer spannend he!

Hier nog 1 weekje werken en dan eindelijk vakantie ben er zo aan toe! Bij mij is het goede slapen weer voorbij..slaap nu al een week 3 a 4 max per nacht dus ik ben zoooo moe kan mn ogen amper open houden. Dat vind ik nu wel echr lastig met nog een peuter thuis die van alles wil ?
Alweer 25 weken, nog 2 en dan gaan we het laatste trimester in het vliegt voorbij!

En ik heb een afspraak gemaakt om een beeldje te laten maken van mn zwangere buik. Zo leuk!! Het kost wel wat maar ik wil het zo graag en die zie je tenminste ook altijd staan ipv een foto. Ben heel benieuwd 25 september ga ik dat doen.

Lapjesendraadjes wat heerlijk proactief, en je hebt gelijk, rusten is goed maar dat betekent niet 24/7! Let goed op wat je lichaam zegt. Ik ben ook ziekig sinds een week, maar gewoon een hele droge keel/droge hoest. Succes met al het maken ervan!

SuusX, Jaa woensdag! Donderdag komen we aan. Ik had vandaag mijn laatste werkdag, super emotioneel want ik was erg gehecht geraakt maar ik ben blij dat ik geen broeken meer aan hoef ?.

Helaas heb ik weer veel problemen met mijn verloofde tot het punt dat ik mogelijk niet meer samen wil zijn, ik geef het tijd maar de afgelopen weken zijn erg stressvol geweest en het valt me zwaarder dan ik dacht. Ik ben nu alweer 28+4 en ik heb weer overgegeven??? Ik had niet verwacht dat het zo zou zijn…

Terug
Bovenaan