Ik heb gisteren toch voor de zekerheid een thuistest gedaan, ook op verzoek van mijn leidinggevende die uiteraard wil weten of ik maandag gewoon weer kan beginnen. Gelukkig negatief! Ik hoop dat het morgen over is, maar we zullen zien!
Rust is inderdaad het beste, maar ja ik kan nu niet echt de hele dag op de bank gaan hangen. Over twee weken krijg ik het extra druk thuis omdat de Mr dan geopereerd is en niets kan (hij doet in het weekend veel met de oudste die erg veel behoefte aan beweging heeft, ik kan dan ondertussen thuis mijn eigen dingen doen of het huishouden) en ik ben bang dat ik dan s avonds na mijn werk weinig energie meer over heb om nog dingen te maken.
Dus heb ik gisteren veel water gedronken en heb ik ondertussen hard doorgewerkt aan mijn babyquilt. De bovenkant is nu klaar en wacht op de achterkant en tussenvulling. Die moet ik nog bestellen.
Gisteren kwam ook de stof binnen voor de 'gewone' dekentjes, dus daar ga ik vandaag mee beginnen en kan ik zelfs afkrijgen. Dan kan de baby tenminste slapen!
En verder wil ik voor maandag veel andere zaken, zoals de waskussen hoezen en het boxkleed voorbereiden. Dat scheelt later weer tijd!
Ik ben geen controle freak hoor, mochten jullie dat denken (slechts een klein beetje hahaha. Inmiddels weet ik van mijzelf dat ik minder stress als ik alles goed heb voorbereid).