Jillla, ik zou zeker vertellen dat je zwanger bent. Ik weet niet of ik zelf al voor mijn verlof aan een nieuwe baan zou willen beginnen, je bent nl toch vrijwel meteen 16 weken of meer afwezig. En ik zou persoonlijk bang zijn dat ik dan na het verlof weer opnieuw ingewerkt moet worden. (Maar dit is echt mijn persoonlijke mening!) Ik zou dit punt gewoon met hen overleggen. Want op zich is nu al willen beginnen een heel positief signaal. Ik weet dat mijn werkgever (rijksoverheid) zwangere vrouwen hebben aangenomen die eigenlijk meteen met verlof gingen. Maar als iemand de juiste kwalificaties en vibe heeft, dan wil je die gewoon hebben als werkgever!
SuusX, mijn familie woont helaas niet in de buurt. Al hebben mijn ouders gezegd dat ik gewoon moet bellen als ik hulp nodig heb. De eerste twee weken zullen het pittigst zijn want ik verwacht dat hij dan echt niets kan doen. Hij krijgt zegmaar een kijkoperatie om een breuk in het buikvlies te herstellen, dus opstaan enzo is de eerste twee weken nogal een gedoe weet ik uit eigen ervaring (heb in november nog een kijkoperatie aan mijn eierstok gehad). Gelukkig heeft onze jongste ook nog vakantie. Heb haar al gezegd dat ze soms wat zware dingen voor mij moet gaan sjouwen, zoals de stofzuiger. En we zullen het wel redden!
SuusX, mijn familie woont helaas niet in de buurt. Al hebben mijn ouders gezegd dat ik gewoon moet bellen als ik hulp nodig heb. De eerste twee weken zullen het pittigst zijn want ik verwacht dat hij dan echt niets kan doen. Hij krijgt zegmaar een kijkoperatie om een breuk in het buikvlies te herstellen, dus opstaan enzo is de eerste twee weken nogal een gedoe weet ik uit eigen ervaring (heb in november nog een kijkoperatie aan mijn eierstok gehad). Gelukkig heeft onze jongste ook nog vakantie. Heb haar al gezegd dat ze soms wat zware dingen voor mij moet gaan sjouwen, zoals de stofzuiger. En we zullen het wel redden!