Uitgerekend november 2021

Halloooo!

Amtk: dat gaat echt snel.. wat ga je vooral doen tijdens je verlof nu? Ik heb vanaf volgende week verlof. Nog één dagje werken. Ik vooral rustig aan (oa door bekkenpijn, ook de voorkant trouwens.. symfyse dus bij schaambeen. Echt zo gevoelig/pijnlijk met lopen mja), in huis schoonmaken, geboorte enveloppen alvast schrijven, wellicht nog een zwangerschapsmassage en hier en daar wat afspreken.

Hier ook nog geen nesteldrang! Spannend allemaal he dames? Heel veel zin om ons meisje te ontmoeten maar vind t onbekende en hoe t gaat ook spannend hoor. Oefenen jullie met ademhalingstechnieken?

Yes! Ook ik heb sinds vandaag verlof, heerlijk!
Ben dit weekend 34 weken en vrijdag is altijd mijn mama-dag dus dat kwam gunstig uit! ☺️

Ohh spannend SuusX! Jij weet gewoon al wanneer de baby gaat komen, lijkt me heerlijk om niet hoeven af te wachten.

Ook ik heb last van m’n schaambeen. Vermoed dat de kleine man al zo diep ligt dat het daardoor, vooral in de ochtend, pijnlijk is. Verder ook steeds vaker last van harde buiken dus blij dat ik met verlof ben.

Succes meiden met jullie laatste loodjes! Nog even dan hebben jullie ook verlof en kan het genieten beginnen!

SuusX Jaa ik voel me prima gelukkig, geen echte nesteldrang, ik wil een grote schoonmaak zsm maar verder zit het wel goed!
Wat lastig met die suikers, komt dat helemaal door voeding of heeft het ook met hormonen te maken? En wat leuk dat je al weet wanneer hij komt! Nu kan je er echt naar uitkijken!

Lapjesendraadjes ahh wat super lief beschreven, de baby kan inderdaad ook al op licht reageren. Ik denk dat ze bij mij het heel koud zal hebben omdat ze 5 maanden elke dag in de warme zon heeft gelegen in mijn buik!! En goed bezig, nog twee weekjes werken ongeveer, komt helemaal goed!

DvBM ja vind ik ook! Maarja precies wat jij zegt, het kan elk moment komen vanaf volgende week dus heel veel zegt het niet, een week en een maand is veel verschil ?
En was je de kleertjes twee keer?! Of bedoel je gewoon na de doeken? Voor iedereen, wat voor zeep gebruiken jullie bij het wassen? Ik ga over het weekend alles wassen…

DG klopt! Het is eigenlijk heel relaxed, we zijn elke dag samen, fietstochtjes doen, naar familie, schoonmaken, lezen etc.

Ohh en geniet van je verlof AvdS!

Ik zit alleen te wachten op het indalen nu, baby zit nog zo hoog in mijn buik, maar inderdaad bij yoga leren ze me nu ook ademhalingstechnieken en misschien moet ik soms ook iets meer rust met baby nemen.

Amtk, ik was alles 1x met parfumvrije wasmiddel. Gewoon huismerk van AH. De eerste weken gebruik je dit nog voor de baby en daarna kan je langzaam over op je eigen wasmiddel.

Amtk ik was de kleertjes maar 1 keer, maar dat moet nog gebeuren haha.
Ik gebruik gewoon het wasmiddel wat wij altijd gebruiken. Bij mijn dochtertje was alles nieuw en heb ik zelfs ook wasverzachter gebruikt, las daarna dat ze dat niet aanraden ivm eventuele huidirritaties?. Maar ze heeft hier nooit last van gehad.

Ahh ik begrijp het! Dat maakt het al een stuk makkelijker, het is ook niet zo veel gelukkig. En tsja haha gelukkig heeft het dan niks veroorzaakt, het geldt vast niet voor alle kindjes. Maar ik ben liever zeker dan spijt hebben later?

Hi meiden, wat lekker dat sommigen al verlof hebben! Ik nog 3 halve dagen. Volgende wk vrijdag laatste dag!

Ja gek idee hoor om de datum te weten, maar met die diabetes geeft me dat ook wel rust moet ik zeggen. En het is wel heel praktisch haha. Bij mij begon daarna meteen de nesteldrang haha t is nog maar 5 weken en wil nog best veel doen in huis. Vandaag een lijstje gemaakt maar dat is te doen haha.

Amtk, de diabetes komt inderdaad door de hormonen. Ik eet eigenlijk hartstikke gezond maar zodra ik nu iets lekkers neem dan schiet ie omhoog heel gek hoor. Je lijf kan dat dan zelf niet meer goed afbreken door de hormonen.

Willen jullie trouwens ook blijven schrijven als de kleine er is? Zal wel minder vaak zijn natuurlijk door de drukte ?

SuusX dat begrijp ik, je kan de dingen in ieder geval goed plannen! Hoe oud is je dochter nu?
En wat vervelend, ik heb er zelf gelukkig nog geen last van (denk ik althans) maar wel andere kwaaltjes door hormonen :(

En ja mij lijkt het leuk te blijven schrijven! Ik hoor (en vertel) graag over de geboortes en de voortgang!
Vandaag eert de eigen was gedaan en morgen de baby was haha, lekker opgeruimd al is dat zo gedaan in mijn piephuisje..

Terug
Bovenaan