Uitgerekend november 2021

Hier gaat het ook goed! Had last van maagzuur, vooral savonds. Gelukkig nu al 2 dagen niet meer. Bekkenpijn aan de voorkant heb ik ook. En sinds een paar dagen kan ik snachts niet heel lang meer op 1 zij liggen, dan doen mn bovenbenen pijn. Tegen de ochtend kan ik vaak niet meer op een zij liggen en op mn rug dus ben voortaan vroeg op haha.

Ben net terug van een zwangerschaps fotoshoot. Toch nog even last minute kunnen regelen ? mijn dochtertje mocht ook mee op foto's en zelfs mijn moeder die eigenlijk alleen mee was om op mn dochtertje te letten. Kan niet wachten tot ik de foto's heb?

Hier ook alles nog goed. Gisteren kreeg ik opeens enorme buikpijn en was klompje zich aan het uitstrekken tot de max in de buik. Vanochtend tijdens het insmeren van mijn buik ook opeens een soort harde buik ofzo. Sindsdien heb ik veel meer last van een pijnlijke kont bij het lopen en opstaan en heb ik de neiging om de hele tijd mijn buik op te tillen omdat de banden onderaan zo'n pijn doen. Ik denk dat het misschien beginnende indaling was? Ik kan nu helemaal niet meer snel lopen haha.

Verder geen last van maagzuur en af en toe een vaag krampje in mijn kuiten, maar ik heb echt niets te klagen eigenlijk!

Ben er weer!
SuusX ohh dat is heel leuk! En een fijne leeftijd lijkt me! En het huis is net zo snel weer een troep! Dat wordt me nog wat het bij te houden! En ik moet inderdaad ook nog de buggy bekleding wassen!

Zo gek, gister 37 weken! Ze mag vanaf nu komen, ik kan het me nog niet helemaal voorstellen… We zijn nog niet helemaal klaar ervoor dus de druk is er alles af te krijgen deze week. Al denk ik dat het wel goed komt qua tijd. Vorige week bij de vk zei ze dat ze nog niet was ingedaald, toen heeft mijn yogalerares een aantal oefeningen gegeven en eergisteren zei de vk dat ze super goed is ingedaald! Ik merk alleen wat meer druk daar beneden, maar verder heb ik er eigenlijk niks van gemerkt :)

Lapjesendraadjes ohh ik herken dit zo met familie, gelukkig heb je een leuke dag gehad! En wat spannend, ik ben benieuwd wat het zal zijn haha!

Ik heb ook alleen een wieg maar dat is omdat ik hoop binnen 6 maanden verhuisd te zijn ?
En gelukkig geen kwaaltjes of pijn, ik voel me echt best goed, dat ik soms in de spiegel kijk en denk ohjaa ik ben zwanger. Ik heb alleen nog steeds af en aan last van een slechte pH balans.. Vandaag het badje binnen, we hebben nu alles in huis dus dat is al wat, nu heel veel wassen en lezen haha! En geboorte plan, DG goed dat je het zegt, die moet ik nog vormgeven!

Dvbm wat leuk dat je een shoot hebt gedaan en het zo leuk was! Mooie herinnering voor later!
Ik heb zaterdag die scan laten maken voor t beeldje. Van bellysisters wordt echt prachtig zo blij mee. Moet alleen lang wachten tussen de 8 en 12 weken.

Grappig al die kwaaltjes te horen of sommigen die weinig last hebben! Ik heb sporadisch last van maagzuur maar dat zakt dan ook wel weer snel gelukkig. Wel nog steeds slapeloosheid dus ben echr zo moe.... en als ik in bed lig rusteloze benen wat een gek gevoel is dat zeg heel vervelend.

Morgen mn laatste werkdag dus vandaag appeltaarten bakken!
Wij hebben ook zo goed als alles in huis behalve een wipstoeltje.

Nesteldranggggg!! Ik keek gisteren naar de babyhoek en raakte een beetje in paniek van alles wat er nog moet gebeuren hahaha.
Als het goed is wordt vandaag het bovenkastje opgehangen en kan ik eindelijk meer spullen kwijt die nu nog in het ledikantje staan en kan ik daarna het ledikantje gaan opmaken!
En de box wordt ook neergezet!! Zo'n onwijze zin in!!
We kijken als gezin er heel erg naar uit om Klompje te begroeten over 5 weken. De bevalling valt wel precies in de toetsweek van de jongste, dus dat is iets minder handig maar goed, wie weet komt Klompje wel een paar dagen erna!
Dit is mijn laatste werkweek en ik ga nu zelfs in uren aftellen, merk ik. ?

Ik ben sinds deze week ook de verst zwangere in de yogagroep, raar hoor!

Haha lapjesendraadjes heel herkenbaar!
Fijn dat de box straks staat en t kastje hangt. Lekker studderen. Ik knijp hem ook wel...nog minder dan 4 weken natuurlijk dat is echt zo snel! Als t goed is kunnen ze deze wk starten met verven op zolder dan de vloer erin en dan kunnen de spullen weer terug.
En de was weer naar boven ? ik word gek van de troep overal..

Mij verlof is vrijdag ingegaan en gister nog even met z'n tweeën uit eten geweest. Was lekker en ff gezellig merk alleen dat ik niet lang kan zitten op een eetkamer stoel dan zit mn buik echr zo in de weg zeg maar dat het niet prettig voelt.

Morgen gesprek met de anesthesist wordt zo echt dan... en controle bij de verloskundige

Hier ook herkenbaar, fijn als er bij jullie ook weer meer klaar is in de babykamer/t huis.

Hier vooral gevoel dat we t huis nu netjes moeten houden, stel je voor dat de bevalling ineens komt.. ik ben 36+4 weken nu. Vanochtend een paar steken laag bij mijn onderbuik/vagina. Denk weer wat ingedaald. Volgens de verloskundige deze week was ze al vrij goed ingedeeld (nx 3/4?). Willen jullie trouwens - als je kan kiezen -thuis of in t ziekenhuis bevallen?

Of het gaat toch niet vandaag gebeuren maar morgen pas ? de Mr zat vannacht met de jongste bij de eerste hulp en kwam pas om half 3 thuis. Gelukkig was er niets gebroken!
Dus voordat hij vandaag opgestart was en we in de auto richting de Ikea zaten was het al weer 2 uur. En natuurlijk was t mega druk bij de Ikea en lieten we net voor sluitingstijd nog wat hout zagen in de bouwmarkt.. pffffff
Morgenavond dan maar een klusje doen. En dinsdagavond.

Terug
Bovenaan