Uitgerekend november 2021

Ja? Kan de misselijkheid terugkomen zo ver in de zwangerschap? Wist ik niet eens.. ben in het begin niet zo misselijk geweest als nu. Moet met geen mogelijkheid aan eten denken ? maargoed daardoor word ik weer meer misselijk ofzo. Hee vreemd dit! Hoop dat het wellicht gewoon een buikgriep is ofzo want dit nog een aantal weken volhouden is echt geen doen..

Avds vervelend die misselijkheid.. wie weet gewoon hormonaal? Heb wel soms dat ik het gevoel heb dat alles omhoog komt maar dat is denk ik meer omdat m'n maag in de verdrukking komt ? ik hoop dat het weg trekt.. misschien in de gaten houden of het misschien door bepaald eten komt? 
Suus ja ineens hoge bloeddruk! En ook veel sterretjes ineens zien, strak gevoel om buik en misselijk niet lekker.. maar gelukkig niks. Ben nog op controle geweest een paar keer maar m'n bloeddruk blijft nu lekker laag. Wie weet gewoon een stress week geweest ? spannend dat je nu naar DE datum toe kan leven lijkt me maar gaat vast helemaal goed komen. Neem aan dat ze ook kunnen kijken naar een dosering zodat je niet ziek wordt? Enne, beter nu ziek dan over 3 weekjes haha.
Ik ga eens terug zoeken naar dat lijstje wat we gemaakt hadden want ben je volgorde van uitgerekende datums vergeten! 
Amtk ja vinted is leuk! Heel veel mooie babypakje. Ben er zelf ook al een paar keer geslaagd. En geboorte aangifte? Wat houdt dat in? Of is dat hetzelfde als erkenning? 38 weken alweer, gaan de dagen nu ineens sneller of juist korter voorbij? 

AvdS Ik heb zelf niet echt meer misselijkheid gehad de afgelopen weken. Misschien wel toen baby nog niet ingedaald was en heel hoog zat op mijn maag.. Ik hoop dat je je snel beter voelt :(

Jilla gelukkig maar! Fijn dat het niets was, ik had laatst ook plots hoge bloeddruk maar nadat ik was gaan liggen voor de check deed ze het voor de zekerheid nog een keer en toen was het weer normaal ? kwam door het fietsen!
En ja dat is hetzelfde als erkenning! Gelukkig kan het wel na de geboorte maar het was toch makkelijker geweest zo.
En de dagen gaan eigenlijk heel normaal voorbij, misschien omdat ik me ook heel erg instel op later dan 40 weken, hoor je zo vaak bij eerste kindjes. Maar het is eigenlijk wel relaxed, ik ben blij dat ik me lichamelijk piekfijn voel, al ben ik soms heel moe en kan ik eten niet uitstellen ? #hangry

Goedemorgen,

Vraag tussendoor. Ik kom er niet uit met een kraambed lenen en wordt hier onrustig van dus gooi het even hier in de groep :).

Ik wil thuisbevallen als t lukt en heb dus naast klossen voor ons eigen bed boven, ook een bed nodig beneden. Dit wil de verloskundige en kraamzorg. Nu begrijp ik dat lenen €50 per week is? Hoe zit dat bij jullie? Een bed kopen inclusief matras en lattenbodem is ook erg prijzig. Heb de verloskundige gemaild met de vraag of ik een soort verwijzing kan krijgen zodat het vergoed wordt. Dat kan volgens medipoint wel maar twijfel of ik een verwijzing krijg. Hebben jullie tips? Niet dat ik niks wil betalen hoor ;) maar eventueel 4 weken a €50 vind ik wel veel. Ben nu 37.2 weken zwanger. Bedankt voor jullie reacties!!

@DG:
Ik heb ook wel eens verhalen gehoord dat vrouwen bevallen op de eettafel. Misschien kun je daar iets van een matras op leggen. Vraag me alleen af of dat dan weer niet te hoog zal worden.

Dg is er een reden dat ze dat willen? Dit heb ik namelijk echt nog nooit gehoord? Als je lichamelijk niet in orde bent kan ik het begrijpen maar als het geen speciale indicatie heeft dan zou ik het persoonlijk niet doen.

Nee niet echt, ze willen het liefst beneden en dat is ook hun advies. Vind dat soort dingen wel lastig. We gaan denk ik morgen een 2e hands bed zoeken en kopen en dan een nieuw goedkoop matras. Vind huren wel prijzig eerlijk gezegd, mocht t nog tot week 42 duren haha...

Terug
Bovenaan