Uitgerekend november 2021

@KimvdMark Nou ik voel me echt wonderbaarlijk goed! Bij m’n dochtertje was ik behoorlijk misselijk de eerste weken en dat heb ik nu totaal niet! Maakte dat ik de weken hiervoor ook best spannend vond omdat ik zo weinig kwaaltjes had? maar de vermoeidheid wordt wel echt meer en m’n borsten doen oo k steeds meer pijn haha, dus begin me steeds meer echt zwanger te voelen! ?

Dat lijkt me heerlijk, Froemeltje! Ik vermoed dat ik al bijna 9 weken ben... was een beetje traag met testen. Dus voel me ook wel beroerd. Heb gelukkig een zoontje die veel afleiding geeft. Goed idee om eens heerlijk in bad te gaan vanavond, KimvdMark!

@froemeltje oh wat heerlijk amper klachten haha. Ik mag ook niet klagen trouwens. Twijfelde daardoor in het begin ook wel wat. Ik heb sinds deze week weer wat krampen waar ik dan weer zenuwachtig van word, maar volgens m’n verloskundige is dit normaal ivm het oprekken van de baarmoeder. :) ben allang al blij dat ik niet ontiegelijk misselijk ben?

@with love oh wat fijn dat je een zoontje rond hebt lopen die lekker je aandacht opvraagt haha? Een bad doet wonderen, net ook even gedaan. Toch even lekker ontspannend. Heel veel plezier morgen bij de echo?

@withlove

Heel veel plezier morgen bij de echo!
Laat je weten hoe het was?

En och, wat ben ik jaloers dat jullie een bad hebben haha. Lijkt mij heerlijk om hu even in het warme water te liggen! ?

We zijn zo blij! Een goede echo, bijna 9 weken zwanger nu. Een prachtig kloppend hartje! Nu verder genieten! Dank jullie wel voor jullie steun.

@withlove

Ooooh, wat ben ik blij voor jullie!! Wat goed om te horen! Lekker gaan genieten van het goede nieuws ?

Terug
Bovenaan