@Eva oh wat vervelend en heel herkenbaar. Dat ontroostbare huilen hebben we hier ook echt een tijd gehad. Gelukkig werd het toen we overgingen op andere voeding wel minder, toen werden zijn krampen een heel stuk minder. Misschien ook omdat die voeding makkelijker verteerbaar was ofzo. Heb inmiddels wel 6 soorten in de kast staan, wat een gezoek ? maar hij reageert vooralsnog echt super op de standaard voeding en z’n ontlasting gaat ook goed dus daar zijn we heel blij mee. Het werd hier wel echt rond de 10 weken beter en leuker.
@JannekeN Oh wat heerlijk! Wat een cadeautje zo’n tevreden baby’tje. Lekker van genieten haha. En lekker joh op vakantie! Wij gaan in juni naar Mallorca (dan is ons zoontje 7 maanden). Vind het wel spannend hoor, vliegen met een baby haha.
Ik heb enorm veel zin om weer te beginnen. Ik heb deze week nog vrij en hij gaat al naar de opvang dus ik heb heel luxe even 2 dagen voor mezelf. Vind het wel spannend, morgen z’n eerste dag.
Het huishouden doe ik hier eigenlijk altijd als hij wakker is en lekker in z’n stoeltje of in de box ligt. Hij vindt het ook heel leuk om te kijken hoe ik stofzuig enzo. Ik wil wel weer een keer grondig de badkamer doen maar dat komt wel een keertje als hij uit logeren is ofzo.
Is jullie kleine al een keertje wezen logeren bij opa en oma oid? Hier wel, 3 keer nu denk ik. Zo heerlijk om even tijd te hebben voor jezelf en om te slapen haha