Uitgerekend november 2023?

Jeetje gebruiker wat een achtbaan van emoties moet je hebben gevoeld afgelopen week! En wat fijn dat er toch een mooi kloppend hartje is! Hopelijk groeit de kleine goed de komende tijd!
 
@michellevdm fijn dat alles goed was!
@lilyz ik heb (nog) geen last van misselijkheid. Ik heb juist enorme trek elke x. Ik eet verschrikkelijk veel voor mijn doen ?
@gebruiker104... Wat fijn! Oh wat moet dat een opluchting zijn geweest, maar ook verwarrend natuurlijk. 
Wat voor klachten hebben jullie? En wanneer gaan jullie het op je werk vertellen? ? 
 
@Ninna Voel me nu wel wat meer ontspannen... Morgen is de echo al een weekje geleden en het voelt nog rustig! Jij al spanning? 
Ik heb sochtend's vooral last van misselijkheid, en mijn lage bloeddruk ook heel vervelend. Anderzijds probeer ik het positief te ervaren, maar merk ik dat ik me ook tekort schiet in huishouding. Maar, de ene dag is de andere gelukkig niet altijd. Maar soms voelt het savonds al als een riedeltje van "Hè potverdikkie, voel me eindelijk iets beter en dan begint het weer morgenochtend" haha!
 
@Koekie83 Voorzichtig gefeliciteerd! Hoe gaat het nu met je? Is je vriend al een beetje bijgedraaid? 
@MichelK Wat ontzettend leuk! En spannend omdat het zeldzaam is. Hoe was het in het ziekenhuis? 
@Joycep Wat je beschrijft herken ik! Vooral als het net even iets te snel gaat. Alles groeit en is gevoeliger vertelde mijn verloskundige, vergelijkbaar wel wat @CJS zegt met bandenpijn
@Mandyyyyyx Gefeliciteerd! Nog eventjes afwachten voor de afspraak 
@Gebruiker10421004 Wat een onwijs goed en fijn nieuws! Heel blij voor je. Beetje gelukt met laten bezinken? Geniet er van ?
@MichellevdM Wat heerlijk gevoel! 
@LilyZ Ah meis! Wat vervelend! Heb je al iets van gemberthee en crackers geprobeerd sochtends? Mij helpt een verse boterham zonder iets erop inmiddels ook heel fijn. 
 
 
 
@fleuropje. Ja het was een fijn weekend, maar ook gek. Onze kinderen hebben we het nu ook verteld. We zijn een samengesteld gezin met al 5 kinderen. De jongste is 10 en de oudste is 14. Heel grappig, de dames zijn heel blij en de 2 jongens moeten wennen.
Jij bent in de ochtend misselijk? Vervelend dat het in de avond pas wat opknapt. Ik heb het juist in de avond maar tot nu toe valt het wel mee, beetje bij vlagen. Wel eerder moe dan normaal. 
Hebben jullie verder ook veel kwaaltjes? 
Onze uitgerekende datum is 15 november.
 
Hier vandaag onze eerste echo gehad. Helaas zonder hartactiviteit. Ik schatte mezelf op 7wkn en 3dgn. Nu kan het zijn dat ik er naast zit en korter zwanger ben. Moeten volgende week terugkomen om te kijken of het hartje dan wel klopt. We gaan een lange en onzekere week tegemoet helaas.
 
@Rosie Wat rot voor jullie... Wat zegt je eigen gevoel? Heel veel sterkte deze week, lijkt me enorm lastig... ?
@Gebruiker Inmiddels is het allemaal een beetje veranderd naar minder fijn, het werd toch erger en ik voelde me steeds minder. Gisteren bij de huisarts bleek ik al aan het uitdrogen, met medicatie naar huis om het te proberen. Het heeft me geholpen, ik ben er zo opgelucht van. Eindelijk weer een niet kots dag! 
In mijn vorige zwangerschap van de jongste (2) heb ik om de week 1a2 dag tot week 20 in het ziekenhuis gelegen aan het infuus. Ik hoop dat dit medicijn me mag blijven helpen en ik weer kan aansterken. 
 
 
 
@rosie och wat vervelend nieuws zeg. Ik duim voor jullie dat het volgende week goed is! Wat een naar gevoel. 
@fleuropje hopelijk blijft de medicatie helpen!
Ik heb zelf echt enorm veel trek. Verder alleen moe enzo. Maar geen klachten. Dinsdag echo dus hopelijk mag alles goed zijn. Ik begin die dag ook voor het eerst bij mijn nieuwe werk. Dus een spannende dag! ? 
 
Hoi. Nogmaals een berichtje van mij. Ik heb bloedverlies. Ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis. Ik heb zo'n gevoel dat het niet goed is. Konden we na 3.5jaar eindelijk blij zijn, maar het is ons toch niet gegund.. 
 
Terug
Bovenaan