@Ninna Voel me nu wel wat meer ontspannen... Morgen is de echo al een weekje geleden en het voelt nog rustig! Jij al spanning?
Ik heb sochtend's vooral last van misselijkheid, en mijn lage bloeddruk ook heel vervelend. Anderzijds probeer ik het positief te ervaren, maar merk ik dat ik me ook tekort schiet in huishouding. Maar, de ene dag is de andere gelukkig niet altijd. Maar soms voelt het savonds al als een riedeltje van "Hè potverdikkie, voel me eindelijk iets beter en dan begint het weer morgenochtend" haha!
@Koekie83 Voorzichtig gefeliciteerd! Hoe gaat het nu met je? Is je vriend al een beetje bijgedraaid?
@MichelK Wat ontzettend leuk! En spannend omdat het zeldzaam is. Hoe was het in het ziekenhuis?
@Joycep Wat je beschrijft herken ik! Vooral als het net even iets te snel gaat. Alles groeit en is gevoeliger vertelde mijn verloskundige, vergelijkbaar wel wat @CJS zegt met bandenpijn
@Mandyyyyyx Gefeliciteerd! Nog eventjes afwachten voor de afspraak
@Gebruiker10421004 Wat een onwijs goed en fijn nieuws! Heel blij voor je. Beetje gelukt met laten bezinken? Geniet er van ?
@MichellevdM Wat heerlijk gevoel!
@LilyZ Ah meis! Wat vervelend! Heb je al iets van gemberthee en crackers geprobeerd sochtends? Mij helpt een verse boterham zonder iets erop inmiddels ook heel fijn.