Uitgerekend november 2023?

Onze eerste echo staat inmiddels gepland op 16/03, omdat mijn vriend rond de 8 weken termijn in het buitenland zit voor 3 weken, hopen dat we dan dus al een kloppend hartje kunnen zien, zodat we het eerste moment samen beleven. wij hebben het onze kleine kring vertelt, ouders, broer/zussen en allerbeste vrienden. dan kunnen we er ook over praten als het misgaat.
in 1x zwanger ?? 
 
Het wordt al lekker gezellig:)
Hier is het ook erg snel gegaan. We hebben heel lang getwijfeld of we voor een derde kindje gingen proberen, of met zijn vieren zouden blijven. Eind januari besloten er toch nog een keer voor te gaan. Dus 3 februari is mijn spiraaltje verwijderd en twee weken later was het raak☺️.
Mijn enige symptomen nu zijn gevoelige borsten en enorme vermoedheid, al verwacht ik wel binnenkort weer de misselijkheid?. 
Mijn ouders en onze beste vrienden wisten dat we probeerden zwanger te worden en zij weten het nu ook als enigen. Oh ja en mijn jongste broertje want hij woont nog thuis. Maar de andere broers en zussen en de rest van de fam gaan we het pas vertellen als onze kinderen het weten, en daarmee wachten we tot we een kloppend hartje hebben gezien.
Ben benieuwd hoe het jullie allemaal vergaat!
 
Van mijn eerste kindje was ik direct zwanger.
Nu een half jaar geduld moeten hebben ?
Wij hebben het onze ouders/broers/zussen verteld.
Verder wachten wij even de echo af.
Niks van sympthomen op dit moment, vorige week wat gespannen borsten gehad, maar is nu weer weg.
Bij de eerste zwangerschap wel elke ochtend misselijk geweest, maar begon volgens mij ook pas vanaf week 7 tot 12.
Spannende weken zijn dit...
 
Dit word ons 3e kindje en het is een complete verrassing. Andere kids zijn nu 7 en bijna 4. Dus wel weer even wennen straks een baby en allemaal baby spulletjes weer aanschaffen. 
 
Hoi! 


Ik ben voor nu op 3 november 2023 uitgerekend van ons 4e kindje. 
Alleen verteld tegen mijn moeder!
Jullie ook last van lichte menstruatie buikpijn? Wel licht hoor, maar voel mn buik af en toe wel.. 
 
Ik heb ook last van die buikpijn krampjes zoals bij menstruatie, maakte me al een beetje zorgen, maar schijnt er bij te horen..
 
Hallo allemaal,
Wat leuk om zoveel mensen te zien die in dezelfde fase zitten. Donderdag erachter gekomen dat ik zwanger ben na bijna een jaar proberen! Hadden besloten na deze ronde naar de dokter te gaan voor een check up als het niet raak zou zijn. Voor mu uitgerekend 10 november. 30 maart afspraak voor eerste echo. Spannend! Wil het zo graag al delen met omgeving maarja beter nog even wachten. Voelt nog zo onwerkelijk (L)
 
Terug
Bovenaan