Uitgerekend november 2023?

Hoi lieve aanstaande mama's! Fijn dat er een groep is hopelijk vinden jullie het goed als ik mij ook (voorzichtig) aansluit. Voor ons is dit het derde kindje. We hebben twee meiden van 6 en 2 jaar.
In januari een (vroege) miskraam gehad, en afgelopen woensdag 1 maart een positieve zwangerschapstest vast gehad. Ik test iedere ochtend, maar hier wil ik mee gaan stoppen. (Ze lopen dagelijks op, wel heel fijn) Ik bemerk dat ik het enorm spannend vind wel (innestelingsbloeding gehad lichtbruin een beetje)
Maandag 27 maart hebben we een echo bij de verloskundige. 
Hopelijk kan ik hier met wat forum genootjes kletsen. ? 
 
Gefeliciteerd aan de nieuwe mama's die aansluiten?
@LesjePesje 25 maart heb ik de eerste echo. Dus niet perse eerder helaas
@MichellevdM wat leuk, onze dochters zijn bijna even oud 
Ik ga wel nog even wachten tot ik de baby ga inschrijven op het kdv, ik werk er namelijk zelf (maar dan op de bso). En wil nog niet dat iedereen al van mijn zwangerschap afweet, waarschijnlijk gaan wij inschrijven na de termijnecho als alles er goed uitziet.
Verder heb ik last van hele erge vermoeidheid, sochtends na het douchen ben ik al uitgeput. En een opgeblazen gevoel, mijn buik voelt aan alsof ik al 20 weken zwanger ben ofzo, gelukkig ziet hij er nog niet zo uit ?
 
Goedemorgen allemaal, 
Hoe is het met iedereen? Het nieuws een beetje gaan landen bij iedereen? Hoe is het met jullie symptomen?
Hier alles zijn gangetje, de tijd vliegt door mijn vingers, en hopelijk blijft dat zo gaan tot in iedergeval de eerste echo ?.
Merk ook weer dat die onderzekeheid af en toe opduikt. Gaat alles wel goed in mijn buik, voel ik wel de "normale" dingen etc. Probeer het elke keer weer van mij af te wuiven..
Fijne dag vandaag! 
 
Hallo allemaal, ik voel me met momenten ook wel onzeker, je hebt gewoon geen idee wat er van binnen gebeurt. Ik heb nog bijna geen klachten, alleen wat last van mijn borsten, een beetje gevoelig maar niet gegroeid ofzo. Ergens fijn maar het maakt toch onzeker. Ik heb ook nog een keertje een test gedaan vanochtend om te kijken of streepjes niet minder zijn geworden ten opzichte van vorige week donderdag. Inmiddels aan ouders en zusjes verteld. Iedereen super blij na 10 maanden proberen ??. Kan niet wachten op de echo.
 
Hoihoi!
Gefeliciteeeeerd allemaal!
Ik sluit me hier graag ook aan. Ik ben er gister achtergekomen dat ik zwanger ben. Het is ons eerste kindje. Volgens mijn laatste menstruatie ben ik op 13 november uitgerekend. Heb nog geen echo gepland bij de VK. 
 
Ik slaap heel slecht en door de dag ben ik zo moe zijn er nog meiden wat dit voor hebben voor de rest pijnlijke borsten en opgeblazen buik.
 
Jaa ik slaap verschrikkelijk. Vannacht om de 2 uur wakker. En klaarwakker door honger. Ben ook erg vermoeid. Dit was een van de eerste tekenen van mn zwangerschap
 
Terug
Bovenaan