Uitgerekend november 2023?

Hoi dames, ik sluit me graag aan. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben er vanmiddag achter gekomen dat ik zwanger ben. Ik heb pas 1 zwangerschapstestje gedaan hoor (Kruidvat 2v5), maar die gaf al een goed zichtbare streep, terwijl m'n ovulatie vrij recent was. Maandagavond 20e gevoeld en dinsdagochtend had ik een positieve ovulatietest. Nog geen idee wanneer m'n uitgerekende datum zal zijn. M'n laatste menstruatie begon namelijk op 13 januari, dus het was een hele lange cyclus..
 
Hi meiden!
Ik ga mij toch ook voorzichtig aansluiten hier. Heb vorige maand een vroege miskraam gehad en dacht dat de positieve zwangerschapstest van de week misschien nog daardoor kon komen. Maar de testen lopen (langzaam) op! Dus denk dat ik toch weer zwanger ben, maar merk dat ik wel heel huiverig ben voor misschien weer een miskraam...
De uitgerekende datum is een beetje gokken, ik houd voor nu 7 november aan. En wij hebben al een dochter rondkruipen van november 2021?
 
Hallo dames ik ben uitgeteld voor 10 november ben 41 jaar en zwanger van 3de kindje ik heb al 2 grote zonen van 17 en 22 jaar ? maar dit prutske is meer dan welkom ❤ eerste echo op 3 april.
 
wat superleuk! Welkom en van harte gefeliciteerd meiden❤️. Ik ga zo even de lijst bijwerken op de eerste pagina. 
 
Hoe is het met de klachten en kwaaltjes? Ik heb weinig last maar slaap slecht en ben overdag dan zoooooo moe..... 
 
Volgens mij is de lijst bijgewerkt, maar laat het gerust weten als ik iets over het hoofd zie.
 
Verapeels: wat een verschil! Was dit kindje een verrassing? Hoe vinden je kinderen het om nog een broertje of zusje te krijgen?
 
Eevy: dat is een rollercoaster dan zeg. Kan me voorstellen dat dit heel spannend moet zijn. Krijg je nu ook eerder een echo?
 
Lieve dames,
Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!
Ook ik sluit me graag hier aan. Volgens mijn berekening is mijn uitgerekende datum 05/11/23.
Mijn zwangerschap was niet gepland, we hebben een dochter van 9 (maart '13), en ook al schrok ik in het begin wel, ben ik nu ook erg blij en benieuwd :).
Ben erg moe, verder geen kwaaltjes.
 
Jeej, weer een paar zwangeren erbij, leuk! En gefeliciteerd! Weer een nieuw soort spannende tijd voor ons allemaal. Ik ga morgenavond de verloskundige bellen om me aan te melden.
 
@LesjePesje, bedankt voor het toevoegen. M'n uitgerekend datum weet ik nog niet. Laatste menstruatie begon op 13 januari en ben pas net zwanger. Ik gok op 12 november.
 
Ik ben trouwens zwanger van m'n 2e kindje. Ik heb een dochter van oktober '21. 
 
Ik heb geen zwangerschapssymptomen, maar had ik bij m'n vorige zwangerschap ook niet zo vroeg (ook al wil dat niks zeggen).
 
Ik word in april 30 en ga het met m'n verjaardag / Pasen vertellen. Nu weet alleen m'n man het en de verkoopster van de Chobon, haha! Ik kwam er vrijdag achter dat ik zwanger ben. Toevallig belde m'n man dat hij en onze dochter onderweg waren naar huis vanaf Blijdorp (ik werkte thuis). Hij zou bijna thuis zijn, dus ik ben heel snel naar de chocoladewinkel gegaan om roze/blauwe chocolaatjes te kopen en in het doosje ook m'n zwangerschapstest gedaan :)
 
Wat ik zelf niet zo leuk vind, maar toch nodig is... Ik ga het de kinderopvang ook al snel vertellen. Wil natuurlijk wel dat m'n 2e kindje op dezelfde dagen naar de opvang kan gaan en het is tegenwoordig drama met inschrijven. Twee jaar geleden, toen ik 9 weken zwanger was, schreef ik m'n dochtertje in en had ze toen ze 10 weken oud was het laatsts plekje op dinsdag & donderdag. Dus bij dezen de tip ;-)
 
Oeps, sorry voor het lange verhaal!
 
LizHwijk: oh ik snap dat je schrikt! Wat een verrassing zeg. Weet je dochter er al van of wacht je daar nog even mee? Wij hebben 2 kinderen (6 en 3) en wachten tot de eerste echo. Maar ik kan al niet wachten om het ze te vertellen:)
 
MichellevdM: Ik ben eind april jarig maar kan zo lang niet wachten, haha. Mijn laatste zwangerschap was mijn buik met 8 weken al niet meer te verbergen. Ga het (als de echo goed is) op 2 april aan de familie vertellen. We hebben dan een lunch gepland met elkaar. Alleen super jammer dat mijn zusje die dag niet kan dus moet nog even bedenken hoe ik het haar vertel. 
Kinderopvang heb ik ook aan gedacht. Die wachtlijsten zijn vreselijk inderdaad. Ze hebben hier wel de regel dat als er al broertjes of zusjes op de opvang zitten, je voorang krijgt met een nieuw kindje. En tot nu toe is het altijd gelukt om de juiste plekken te krijgen, al was het soms spannend. Zodra de familie het weet laat ik het de opvang inderdaad ook weten. 
 
Terug
Bovenaan