Jeej, weer een paar zwangeren erbij, leuk! En gefeliciteerd! Weer een nieuw soort spannende tijd voor ons allemaal. Ik ga morgenavond de verloskundige bellen om me aan te melden.
@LesjePesje, bedankt voor het toevoegen. M'n uitgerekend datum weet ik nog niet. Laatste menstruatie begon op 13 januari en ben pas net zwanger. Ik gok op 12 november.
Ik ben trouwens zwanger van m'n 2e kindje. Ik heb een dochter van oktober '21.
Ik heb geen zwangerschapssymptomen, maar had ik bij m'n vorige zwangerschap ook niet zo vroeg (ook al wil dat niks zeggen).
Ik word in april 30 en ga het met m'n verjaardag / Pasen vertellen. Nu weet alleen m'n man het en de verkoopster van de Chobon, haha! Ik kwam er vrijdag achter dat ik zwanger ben. Toevallig belde m'n man dat hij en onze dochter onderweg waren naar huis vanaf Blijdorp (ik werkte thuis). Hij zou bijna thuis zijn, dus ik ben heel snel naar de chocoladewinkel gegaan om roze/blauwe chocolaatjes te kopen en in het doosje ook m'n zwangerschapstest gedaan
.
Wat ik zelf niet zo leuk vind, maar toch nodig is... Ik ga het de kinderopvang ook al snel vertellen. Wil natuurlijk wel dat m'n 2e kindje op dezelfde dagen naar de opvang kan gaan en het is tegenwoordig drama met inschrijven. Twee jaar geleden, toen ik 9 weken zwanger was, schreef ik m'n dochtertje in en had ze toen ze 10 weken oud was het laatsts plekje op dinsdag & donderdag. Dus bij dezen de tip ;-)
Oeps, sorry voor het lange verhaal!