Uitgerekend oktober 2017

Hoi Sil14,

ik heb ook rare klachten mbt spieren. Ik denk dat het een hoop stress is je loopt immers met een groot geheim en ook nog is die mega onzekerheid omdat je het zooooo graag wilt dat het goed blijft gaan.

Zolang je geen heftige buikpijn heb zou ik me geen zorgen maken. Ga lekker in een warm bad en prober je niet te veel druk te maken. Je mag ook bijna naar de Gyno of VK toch?

Wij zijn ook heel bang, omdat k totaal geen kwaaltjes meer heb. Ik heb de afspraak vervroegd met de Gyno naar as vrijdag. Geeft mij een gerustellend gevoel..

xxx

Hier ook paniek.. Heb de afgelopen 2 dagen hele erge buikpijn gehad. En heb mezelf steeds voorgehouden dat het niks was, en het erbij hoorde. Maar sinds vandaag zijn mn kwaaltjes er bijna niet tot helemaal niet.. Ben niet meer zo snel buiten adem, niet zo'n erge dorst meer etc.. Wel vaak heel duizelig.. Ben erop in gesteld dat ik elk moment kan gaan bloeden omdat het precies hetzelfde voelt als vorige maand :( probeer mezelf niet druk te maken maar lukt gewoon niet

Maandag toch maar eens bellen

Die angst is volgens mij onvoorkomelijk. Zolang we vaker positief denken komt t allemaal goed! I'm sure!

zo stom. Heb zo'n 9 maanden boek gekocht van Pauline (nogwattes), maar daarin is week 1 dus je ongesteldheid enzo. Klopt ook wel, want dat is ook de eerste week. Maar morgen ben ik 6 weken en in het boek is dus afgelopen week, week 6. Terwijl je pas na deze week op 6 hele weken zit. Hahaha! Beetje irritant maar wel leuk om bij te houden!

Ik denk dat wij het allemaal wel hebben dat we onzeker en bang zijn omdat je het niet in de hand hebt je kan er niks aan veranderen, de natuur doet zijn werk. En ik denk ook inderdaad het 'geheim' wat je hebt dat dat best een last kan zijn de eerste keer was ik er gewoon ziek van om het voor me te houden. Nu helemaal niet ik wil juist niks zeggen maar zelf genieten en als alles goed is dan pas mag iedereen het weten

Ik was de eerste weken ook angstig, maar ben nu veel rustiger. Geen idee hoe het komt want ben best angstig aangelegd. Maar ik denk maar zo. We hebben het zelf niet in de hand. Gaat het fout dan zal de natuur daar zijn redenen voor hebben. En stress is ook niet goed, dus probeer me zo rustig mogelijk te houden. Gaat tot nu best goed :)

Hoi Lisette en Bloempje,

Vervelend dat jullie ook met angst en onzekerheden rond lopen. Diep van binnen weten we eigenlijk wel dat het goed zit, zolang we geen bloedverlies hebben?! Maar toch.... ik heb mezelf ook voorgenomen om niet meer zoveel op 'Google' te kijken. Dat maakt mij ook onzeker. Daar staan zoveel spookverhalen op. En je zoekt door totdat je leest van iemand die dezelfde symptomen heeft.  Stom stom! Laten we dat maar niet meer doen, oké? ;)

Aankomende woensdag naar de Gynaecoloog. Dus nog een paar dgn wachten... En dan weten we hopelijk meer.

Ik heb lekker een middagje zitten tutten in mijn salon..muziekje aan, geurkaarsje, maskertje, wenkbrauwen geharst en geverfd. Love it. Nu weer wat last van mijn rug maar zit nu heerlijk chill op de bank met TeenMom OG. Haha.

Niet te veel piekeren maar proberen te genieten.

Liefs!

Terwijl ik aan het typen was hebben jullie ook gereageerd... Dani88, Zeeuwmeusje en MommieslifeNL...

Bedankt voor jullie geruststellende woorden.Lief! Erg fijn om dit met jullie te delen.

Fijne avond... ik ga weer de antibiotica smoes gebruiken, weer een feestje!

Terug
Bovenaan