Uitgerekend oktober 2017

Hallo iedereen.

Ik had woensdag een positieve test in mijn handen, donderdag nog een keer getest en ja hij was echt positief. Vandaag 5 weken zwanger, maar heb sinds een paar uurtjes roze bloedverlies bij het plassen. Dus nu zit ik wel een beetje te shaken , ook al weet ik dat het niks hoeft te betekenen... Ik vind het toch doodeng

Welkom Natazz, allereerst gefeliciteerd! Eerste kindje? Dat je jezelf ongerust maakt maar denk dat het normaal is. Zolang je geen heftige buikpijn hebt... ? Miss heeft het met de innesteling te maken? Ik heb het zelf niet gehad..
<p style="text-align: left;">Oh Danip88 wat super! Bijzonder hè. Have fun nog met vertellen tegen je schoonouders!</p>
<p style="text-align: left;">MommieslifeNL fijn zo'n feelgood bubble :)</p>
<p style="text-align: left;">Zeeuwmeisje al je moed al bij elkaar geraapt om toch nog een  test te doen?</p>
<p style="text-align: left;">Bloempje, ik moet woensdag om 15:15 in het ziekenhuis zijn. Ik hoop op een echo... En anders zeg ik gewoon dat ik me zorgen maak ;) klein leugentje om bestwil.</p>
<p style="text-align: left;">ik ben vandaag behoorlijk moe. Lig op de bank met een dekentje en onze lief kat. Mijn vriend is naar het centrum  (Eindhoven) met vrienden want straks gaat hij naar PSV(seizoenkaart). Dus lekker chillen.</p>
<p style="text-align: left;">Zijn jullie ook zo moe? En waar komen jullie vandaan en hoe jong/ oud is iedereen?</p>
<p style="text-align: left;">Ik ben 33 jaar... mijn vriend en ik zijn 2 jaar samen. Hebben afgelopen zomer samen een huis gekocht. We zijn zo happy!! We komen namelijk allebei uit een lange relatie (3 jaar geleden had ik de knoop doorgehakt) en gelukkig allebei geen Kids van onze ex.</p>
<p style="text-align: left;">Heel benieuwd naar jullie verhaal...</p>

Ik heb de kruitvat test nog een keer gedaan binnen 2 min een knap streep zegt tot nu toe al genoeg denk ik. krijg wel steeds meer kwaaltjes ook heel moe en voel me al een paar dagen alsof ik de griep ga krijgen of misschien krijg ik die ook wel.

Ik ben 27 jaar 6 jaar samen met vriendlief bijna 2 jaartjes getrouwd en woon in Zeeland, dit word onze 2e zwangerschap en hopelijk eerste kindje!

Wij hebben nu wel dat we niet op 1 lijn zitten met wanneer het vertellen ik wil het misschien toch met de 8 weken al doen en hij niet volgens mij gelooft hij nog niet echt dat we een kindje krijgen hij is er zo nuchter onder

Het lijkt wel of je man gewoon bang is en het echt zeker wil weten nav de echo. Miss kun je de afspraak vervroegen en kan de vk of gyn je man overhalen en geruststellen? ;)

Die dikke streep zegt genoeg indd. Heb(ben) je/jullie ook last van je borsten? Manmanman ze staan zo strak! En ook al wat donkere tepels.

Dan voel ik me opeens wel 'oud' hihi. Leuk leuk. Wij doen het geheel 'tegen de regels in' eerst baby en dan trouwen :) haha

Ik ben 28 en 10 jaar samen met mijn vriend, waarvan we er nu 4,5 samen wonen.

Mij schrok me rond half 2 vanmiddag helemaal dood. Ineens super erge krampen. Deed echt pijn en werd er misselijk van. Raakte dus ook in paniek. Gelukkig geen bloed en nu is t verdwenen. Wel ineens veel witte afscheiding. Begint nu zo te ontstaan. Laten we hopen dat het iets goeds is. Een of andere belangrijke overgang ofso haha!

Dank je wel sil14, ja is ons eerste kindje. Ja ik schrok me kapot , maar had al eens eerder gelezen dat het mogelijk is dat je wat bloedverlies kan krijgen... Maar is toch schrikken als je het niet verwacht... Ik heb verder geen erge buikpijn.. Gewoon de kleine steekjes die ik al de hele weel heb ... Maar geen heftige pijn. Ik heb het idee dat het bloeden nu al iets minder is, maar ik hou het in de gaten en anders morgen even een belletje naar de huisarts waar ik voor dinsdag al een afspraak heb staan ( mijn huisarts wil liever altijd eerst iemand zien als ze zwanger is al voorens naar een vk te gaan)

Ja ik denk dat dat het is ik heb een vroege echo gepland op de 20E we betalen hem dan zelf. Ja gespannen borsten wel ja en gevoelige tepels maar niet echt donker.

Volgens mij betekend dat je baarmoeder aan het groeien is Mommieslifenl dat zei de verloskundige in ieder geval tegen mij

MommieslifeNL wat akelig! Hoe voel je je nu? Inderdaad wat Zeeuwmeisje ook zegt... het is je baarmoeder! Ik had een paar uur geleden ook wat steken. Verder ook geen bloedverlies. Ik denk dat mijn borsten al 1 cupmaat is gegroeid. En ik heb gekeken naar een zwangerschapsbroek. Ik heb 2 fijne broeken die ik nu dicht maak met een haar elastiekje. Haha. De rest van mijn broeken zitten nog oké.  Hebben jullie dat ook?

Terug
Bovenaan