Welkom Natazz, allereerst gefeliciteerd! Eerste kindje? Dat je jezelf ongerust maakt maar denk dat het normaal is. Zolang je geen heftige buikpijn hebt... ? Miss heeft het met de innesteling te maken? Ik heb het zelf niet gehad..
<p style="text-align: left;">Oh Danip88 wat super! Bijzonder hè. Have fun nog met vertellen tegen je schoonouders!</p>
<p style="text-align: left;">MommieslifeNL fijn zo'n feelgood bubble
</p>
<p style="text-align: left;">Zeeuwmeisje al je moed al bij elkaar geraapt om toch nog een test te doen?</p>
<p style="text-align: left;">Bloempje, ik moet woensdag om 15:15 in het ziekenhuis zijn. Ik hoop op een echo... En anders zeg ik gewoon dat ik me zorgen maak
klein leugentje om bestwil.</p>
<p style="text-align: left;">ik ben vandaag behoorlijk moe. Lig op de bank met een dekentje en onze lief kat. Mijn vriend is naar het centrum (Eindhoven) met vrienden want straks gaat hij naar PSV(seizoenkaart). Dus lekker chillen.</p>
<p style="text-align: left;">Zijn jullie ook zo moe? En waar komen jullie vandaan en hoe jong/ oud is iedereen?</p>
<p style="text-align: left;">Ik ben 33 jaar... mijn vriend en ik zijn 2 jaar samen. Hebben afgelopen zomer samen een huis gekocht. We zijn zo happy!! We komen namelijk allebei uit een lange relatie (3 jaar geleden had ik de knoop doorgehakt) en gelukkig allebei geen Kids van onze ex.</p>
<p style="text-align: left;">Heel benieuwd naar jullie verhaal...</p>