Uitgerekend oktober 2017

Bedankt voor de lieve berichten! Jullie hebben ook gelijk, je maakt jezelf gek..

Zolang er geen bloed is komt het goed

heb net een clearblue test gedaan (kon het niet laten, werd gek van mn buikpijn en moest gewoon weten hoeveel weken hij aangaf) en hij gaf gelukkig 3+ aan, dus een week erbij :)

aankomende dinsdag nog een week voor we voor de echo mogen, net als jullie aftellen geblazen!

Fijn weekend allemaal, en nogmaals bedankt!

Bloempje, haha als ik nog een test in huis zou hebben had ik dat geloof ik ook gedaan :)

Wie ging het grote nieuws vandaag vertellen?? Have fun iig en laat ff weten hoe ze reageerden. Zo ontzettend leuk en bijzonder.

Ik leef ook naar woensdag. Dan moet ik naar de Gynaecoloog. Spannend.

Ik heb er nog 2 liggen maar durf het niet te doen! Heb wel last van stemmingswisselingen en moe dus wie weet komen de kwaaltjes nog wel.

volgens mij was het dani die het ging vertellen leuk! Veel plezier

woensdag is al bijna sil14 krijg je dan ook een echo?

Woensdag is snel! Spannend hoor! Ik moet nog een ruime 2 weken wachten :( Maar heb wel t idee dat deze dadelijk snel voorbij zijn. Elke dag kan ik het steeds beter bevatten dat we in verwachting zijn en voel ik me zo blij van binnen. Durf t nu zelfs te zeggen dat ik zelfs zonder al die kwalen er al het vertrouwen in heb. Heb nu echt zo'n good feel bubble;)

Mijn vriend wil t echt pas ná de echo vertellen. Ikzelf zou t liefst eerder doen, maar dat is puur omdat ik het zo graag wil delen. Ach, wie weet kan ik m een beetje overtuigen en zo niet is t ook goed.

Oh hij heeft mijn halve bericht eruit gegooit zie ik..

Heb heb je de afspraak s'ochtends of smiddags sil14?

mommiesLifeNL, wat fijn dat je in een feel good bubble zit! Vasthouden die handel

Nou doet hij het alweer! Grr..

Die 2 weken zijn zo voorbij (achteraf gezien vaak) het is voor de meeste alweer een week/ anderhalve week dat we een positieve test in handen hadden! Haha

Ja inderdaad ik ging het vandaag vertellen. We zijn vanochtend naar mijn ouders geweest. Ze waren heel blij. Zo leuk! Straks nog naar mije schoonouders

Terug
Bovenaan