Uitgerekend oktober 2017

<p style="text-align: left;">Ik ben 28 en We zijn 12,5 jaar samen. Wonen nu 5 jaar samen. Ook schoonouders reageerden heel blij. Erg leuk! :) op dit moment heel veel witte/ gelige afscheiding.</p>

Hoe ver ben je Sil dat je nu al positiekleding koopt? Ik heb wel een meegroei bh gekocht want die was wel al nodig

Super leuk DaniP88. Klinkt als een topdag. Super!

Dus ik ben hier de oudste? :'s haha.

De afscheiding valt mee vooral vandaag tijdens het chillen maar vorige week tijdens het werk wel wat meer idd. Niet echt prettig maar ja...

Omdat ik het niet fijn vind zitten die strakke broeken dacht ik laat ik eens kijken op Wehkamp. Kan ik ze ook gewoon terugsturen als het niks is. Dus ben benieuwd. Ik ben 6 wkn. Mijn darmen zijn behoorlijk aan het vervelen dus daarom een opgeblazen gevoel/buik.

Waar heb je die meegroei BH gekocht? Is het wel een mooie? Ik denk dan gelijk aan zo'n 'oma' ding..  haha

Hahah nee hij is niet de mooiste, maar ook niet de duurste. Bij de Hema. Ja die broeken irriteren mij ook al. Maar lijkt me zo gek om nu al andere broeken te kopen hahaha.

Gefeliciteerd natazz!

Ik lig ook al de hele dag op de bank, ben niks waard haha

wat leuk dani, dat je het nieuws al hebt verteld en natuurlijk blije reacties hebt gekregen! Hebben jullie het met een cadeautje gedaan of gewoon zo verteld?

ik ben 26 jaar, en ben nu iets langer dan 2 jaar samen met mijn vriend en wonen nu 1,5 jaar samen. Dit is de tweede zwangerschap van ons eerste kindje

Ja met een cadeautje. Ik had rompertjes bedrukt met jullie worden opa en oma. Zelf gedaan met transferpapier van de action.

Hier zit mijn broek ook met een haar elastiek dicht heb al wel 1 positiebroek ik ga nu al sneller omdat het denk de 2e keer is en omdat ik niet naar de wc kan.

Wat leuk Dani! lijkt me fijn om er vrij over kunnen praten met familie

een andere bh heb ik nog niet nodig dat groeit bij mij nog niet zo hard haha

Leuk idee Dani! En inderdaad fijn dat je er nu open over kan praten

toevallig zei ik deze week nog tegen m'n vriend dat m'n broeken allemaal zo strak zitten maar dat dat ik me dat inbeelden zo vroeg al, maar dat kan dus haha

weten jullie al hoe en wanneer jullie het nieuws willen vertellen?

Terug
Bovenaan