Uitgerekend oktober 2017

Oh wat vervelend van die kramp! Ik heb daar afgelopen nacht enorme last van gehad :(

las Iets over bandenpijn, zou dat al kunnen of is dat te vroeg nog?

We doen het voor het goede doel :)

Zeker een goed doel! Heb alleen elke keer met die extreme pijn de angst dat t mis is. Gelukkig (lijkt t) niet ernstig. Nog 13 dagen en dan heb ik mijn intake en echo❤

Welkom nieuwe mama's gefeliciteerd!

Lalaloopsie je hebt van pfiff een positierijbroek! ik rij zelf ook paard en heb die vorige x aangeschaft zit zoveel beter dan mijn huidige rijbroeken! ik blijf doorrijden tot ik het verantwoord vind ken mijn paard goed maar blijft toch een dier.

Mommieslife bij de vorige keer had ik een fotolijstje met een printje daarin en daarop stond je kan me nog niet horen je kan me nog niet zien maar als ik geboren ben mag ik dan in dit lijstje en dan met roze en blauwe lintjes.

Sil en heb je je echo gehad??

Ik heb bijna geen klachten meer dus helaas ook weer de onzekerheid. Gister gesprek gehad met manlief ik zag een leuke kinderwagen en liet hem zien eerste wat hij zei was wacht nou maar gewoon of het goed komt. Gelukkig maandagavond een echo.

Helaas net een te vroege echo om het hartje al te kunnen zien... maar... het vruchtzakje zag er goed uit, goede vorm etc. Over 2 wkn (1 mrt) echo. Helaas moet ik in het ziekenhuis onder behandeling blijven. Dit ivm mijn medische achtergrond- trombose en schildklier.  Gelijk bloed geprikt en helaas Fragminspuitjes gekregen om een trombose been te verkomen.  Ik heb namelijk daar meer kans op.

Ik ben opgelucht dat alles er goed uit ziet alleen in een te vroeg stadium voor het hartje. Jammer. Dus nog even duimen voor over 2 wkn.

Jammer dat je net te vroeg was maar wel fijn dat ze toch even gekeken hebben! hoe ver ben je nu? Moet je dat de hele zwangerschap gebruiken voor trombose?

Wel fijn dat alles er in principe goed uitzag! Ben benieuwd of ik ook naar gynaecoloog moet. Heb nu afspraak staan met vk volgende week. Huisarts heeft ook niets gezegd over gynaecoloog. Zie volgende week wel wat ze er over zeggen.

Ik ben (nog maar) 5,5 week dus logisch dat ze het hartje nog niet konden zien.  Wel super dat er überhaupt een vruchtzakje zat en blij dat het er mooi uitzag. Komt ook weleens voor dat het vruchtzakje slap is en dan gaat het vaak de verkeerde kant op.

Helaas moet ik mijn helezwangerschap bloedverdunners spuiten. Balen want dat zijn  #$#@ spuiten! :(

Flink bloedonderzoek dus deze is 1 mrt ook binnen. Ook voor de schildklier functie

Wanneer krijgen jullie de eerste echo?

Jeetje heftig hoor dat spuiten, maar uiteindelijk beter voorkomen dan genezen natuurlijk. Trombose is niet niks. Ik krijg waarschijnlijk pas een echo rond week 10/12. De termijnecho. Dus moet nog ff geduld hebben zit nu op 7 weken volgens mijn eigen berekening

Terug
Bovenaan