Leuk idee New Mommy, en spannend Mommieslife! Wij hadden allemaal babyspullen in een doos en het boekje van Nijntje "opa en oma Pluis" met een kaart er bij.
Ik pas niet meer in mijn paardrijbroek, nu al niet meer! Ik krijg 'm niet meer dicht. Zijn puur en alleen opgezwollen darmen maar toch. En mijn sportbh knelt aan alle kanten want mijn borsten zijn ook gegroeid. Zometeen dus met een open rijbroek (strak lang shirt er overheen en daarover een wijdere trui) en een knellende bh op het paard. Eens zien hoe het nu gaat, vorige week zat ik te kotsen op het paard, haha! Toen geloofde ze dat ik grieperig was. Nu komen ze er toch wel achter want ik rij altijd de wilde knollies die overal bakspoken zien en er vandoor gaan, heb er dus al regelmatig naast gelegen, nu gevraagd om de braafste van stal en dat gaat vragen oproepen maar ik neem geen risico nu met Mini.
Nog meer dames die sporten. En dan ook een sport die niet perse wordt aangeraden door de vk waarschijnlijk omdat het in de categorie gevaarlijk zit? Pas is er iemand bij ons met 22 weken pas gestopt met rijden. Deed het al een hele poos rustiger aan hoor, maar daar zou ik voor tekenen. Ik heb het paardrijden echt nodig om stoom af te blazen gedurende de week, zeker als het druk is op het werk. En dat is het altijd dus ik ga meestal 2,3 keer per week.