Uitgerekend oktober 2017

En heb er net met mijn vriend over gehad dat ik t dit weekend (dan zijn we 7 weken) aan mijn ouders wil vertellen ipv nog 1,5 week te wachten. Mijn ouders zijn vandaag terug gekomen van een rondreis van een maand, dus die willen dat wij op bezoek komen. Ik kan t niet niet zeggen! Nu nog bedenken hoe ik t wil vertellen... als iemand originele ideeën heeft...?

Wij hebben een heel klein schattig vierkant tasje gehaald, een kaart met daarop de tekst, welcome sweet baby en sokjes.

Binnenin de kaart geschreven, gefeliciteerd jullie worden oktober 2017 opa en oma. Test erin, sokjes erin. Kaart in de tas en toen het tasje gegeven.

Ze waren ontzettend verast!

Leuk idee New Mommy, en spannend Mommieslife! Wij hadden allemaal babyspullen in een doos en het boekje van Nijntje "opa en oma Pluis" met een kaart er bij.

Ik pas niet meer in mijn paardrijbroek, nu al niet meer! Ik krijg 'm niet meer dicht. Zijn puur en alleen opgezwollen darmen maar toch. En mijn sportbh knelt aan alle kanten want mijn borsten zijn ook gegroeid. Zometeen dus met een open rijbroek (strak lang shirt er overheen en daarover een wijdere trui) en een knellende bh op het paard. Eens zien hoe het nu gaat, vorige week zat ik te kotsen op het paard, haha! Toen geloofde ze dat ik grieperig was. Nu komen ze er toch wel achter want ik rij altijd de wilde knollies die overal bakspoken zien en er vandoor gaan, heb er dus al regelmatig naast gelegen, nu gevraagd om de braafste van stal en dat gaat vragen oproepen maar ik neem geen risico nu met Mini.

Nog meer dames die sporten. En dan ook een sport die niet perse wordt aangeraden door de vk waarschijnlijk omdat het in de categorie gevaarlijk zit? Pas is er iemand bij ons met 22 weken pas gestopt met rijden. Deed het al een hele poos rustiger aan hoor, maar daar zou ik voor tekenen. Ik heb het paardrijden echt nodig om stoom af te blazen gedurende de week, zeker als het druk is op het werk. En dat is het altijd dus ik ga meestal 2,3 keer per week.

DaniP88, wat betreft de medicatie... tsja ik neem deze nu na mijn cracker in. Als ik eerst mijn medicatie neem dan komt het eruit denk ik...dus ik verwacht dat het niet veel uitkomt. Een cracker is licht verteerbaar dus het zal geen problemen opleveren.

Over een paar uur weten we meer! Ik ga zeker om een vroege echo vragen en ik verwacht eigenlijk wel dat ze deze ook zonder mijn vraag maken puur om medische redenen.

Vo0r de nieuwe dames onder ons... Welkom en gefeliciteeeerd!

Tot nu toe gaat het bij mij nog. Heb t ontbijt er 1x weer uitgegooid. Spannend hoor! Hopelijk een mooie echo straks!

en alle nieuwe meiden gefeliciteerd!!!

Hoi allemaal!

Ik mag me melden op dit forum, als alles goed gaat ben ik 15 oktober uitgerekend.

Dit is mijn eerste zwangerschap dus ik volg jullie allemaal om te weten te komen of mijn kwaaltjes ook jullie kwaaltjes zijn ;) Ben nogal onervaren op mijn 21e

Hebben jullie ervaring met wanneer je buikje een beetje begint te groeien? Ik heb namelijk al een rond buikje van mijn rommelende darmen... Hebben jullie ook al positie kleding aangeschaft?

Alle zwangere dames, van harte gefeliciteerd en ik ga jullie volgen ;)

Groetjes!

Ik heb ook echt een opgezette buik van de darmen. Tenminste ga er van uit dat het daardoor komt haha!

had net weer ineens dat ik super naar werd en heftige kramp. Gelukkig weer gezakt...!

Terug
Bovenaan