Uitgerekend oktober 2017

Leuk!

Ik mag me ook hier melden. 4-2 en 5-2 testjes gedaan, beiden positief!!

Ik ben ondertussen 5 weken 4 dagen zwanger. Op internet gekeken, 12 oktober uitgerekend!

Ben zelf 6 oktober jarig, mijn eerste wordt hopelijk ook een oktober kindje :)

benieuwd naar 1 maart verloskundige.. hoop dat we allemaal een gezonde zwangerschap doorbrengen!

Hoi allemaal!

ook ik heb 4/2 een positieve test gedaan! Volgens de berekening 12 oktober uitgerekend. Heb een afspraak voor de eerste echo staan op 2 maart. Ik vind het echt heel eng allemaal, ondanks ik weet je er toch niets aan kan veranderen. De dagen duren enorm lang en kan niet wachten tot 2 maart. Ik heb eigenlijk nergens last van... ben wel snel moe en heb sinds een paar dagen wat gevoelige tepels. Verder wel veel krampen in mijn buik alsof ik ongesteld moet worden!

Leuk om zo wat te kletsen met dames die hetzelfde meemaken nu!

ik ben trouwens 27 jaar en dit wordt ons eerste kindje:)

@zeeuwsmeisje Haha typefout! Ik ben vandaag exact 5! weken zwanger (typte op mijn telefoon) en dan klopt de 16e wel!

Vandaag de verloskundige gebeld en ik kan 7 maart terecht, dan ben ik 8 weken en een dag. Dan doen ze een "vitaliteitsecho" en zo'n 3-4 weken later de intake en de termijn echo.

Dus over drie weken de eerste echo, jeej!

Mijn darmen rommelen ontzettend maar anders dan met mijn PDS. En ze zetten uit aan het einde van de dag, om 20:00u zit mijn broek echt niet meer lekker. Dat wordt nog wat tijdens mijn late diensten!

Welkom welkom voor de nieuwe dames! En natuurlijk gefeliciteerd!

Ik ben zo ontzettend moe en uitgeput, vandaar mijn late reactie. 's avonds lig ik vroeg in ons bedje en in de ochtend kan ik er moeilijk uit. het eerste wat ik in de ochtend doe is een cracker eten. Anders ben ik bang dat ik moet overgeven.

Nog 1, 5 dag in spanning en dan morgen naar de gyn. spannend. Hopelijk maken ze ook een echo...en anders vraag ik erom :) Angst is er nog wel een beetje, maar denk dat het logisch is en dat iedereen het heeft.

Fijne dag iedereen

Gefeliciteerd allemaal!

Ik wil mij ook graag melden. Afgelopen vrijdag een positieve zwangerschapstest in handen. Wat een cadeautje en dat zonder het te proberen... Ik ben ongeveer rond 20-24 oktober uitgerekend van ons eerste kindje. 8 maart een eerste (inwendige) echo dan ben ik ongeveer 7 weken en 13 maart het intake gesprek. Aan een select groepje hebben we het al bekend gemaakt, de rest moet wachten tot na de echo. Ik mij aangemeld voor moeders voor moeders omdat in mijn omgeving een aantal stellen moeilijk zwanger kunnen worden en graag anderen wil helpen.

Spannend allemaal!

Gefeliciteerd alle nieuwe mama's!

Vanochtend voor t eerst moeten overgeven. En dat terwijl ik met de hond aan t wandelen was.... gelukkig daarna weer goed gegaan.

Ben zo blij met mijn meegroei bh! Is nu al helpend!

Terug
Bovenaan