Uitgerekend oktober 2017

Hai meiden!

Ook hier verwachten we ons 1e kindje. 25-10 zou ik uitgerekend moeten zijn...

Kan het helaas niet zeker zeggen, omdat ik van mezelf niet ongesteld word. :)

We zijn in verwachting geraakt met behulp van het lutrepuls pompje en prygnyl spuiten!

Iedereen van harte!

Liefs

Gefeliciteerd allemaal!

Ik heb gister mijn eerste echo gehad een bleek 6 weken en 5 dagen zwanger te zijn zag er goed uit hartje klopte.. alleen vonden ze hem te dicht bij de eileider ingenesteld zitten en dat maakt me toch ongerust. Heeft iemand dit ook gehad? Ik moet hierdoor volgende week weer terug komen.

Dag allemaal,

Ik ben gloednieuw op het forum. Zondag 19-2 een test gedaan. Ben nu 4.5 week zwanger :)

Gelijk in de eerste ronde. Best onwerkelijk nog en heel spannend.

Hoi allemaal,

Ik ben nu 6 weken zwanger en rond 19 oktober uitgerekend.

20 juli vorig jaar ( iets langer dan een half jaar geleden) hebben wij onze zwangerschap afgebroken met 21+3 weken. 1ste kindje.. Op de 20 weken echo was te zien dat ons meisje alleen haar kleine hersenen had. De grote hersenen waren niet aangelegd.

Hoeveel wij enorm blij zijn dat we nu weer zwanger zijn is er ook angst. Oh wat duim ik hard dat we deze keer een gezonde baby krijgen.

Groetjes Sabine

Hoi Allemaal!

Van harte gefeliciteerd!

Ik ben Esther, 30 (bijna 31) en getrouwd met een fantastische man, samen hebben we al een zoon.

Wij zijn er sinds maandag achter dat we in verwachting zijn en nog net op t eindje van oktober gaan bevallen, mocht ik mogen voldragen..

Heb er nu twee zwangerschappen opzitten die hobbelig verliepen, de eerste eindigde met een dubbele miskraam, ik was in verwachting van een tweeling.

De tweede zwangerschap met een prachtige zoon die veel te vroeg tevoorschijn kwam.. 25,6 weken en 400 gram. Mede doordat ik PE en HELLP kreeg.

nu na bijna 3 jaar weer in blijde verwachting en met de nodige voorzorgsmaatregelen (prikken met fraxiparine vanaf positieve test tot na de kraamweek en van 12-36 weken aspirine en calcium slikken, plus wat extra controles hier en daar) gaan we zien hoever we deze keer komen.

Hallo dames!

afgelopen dinsdag weer echo gehad! Alles zag er heel goed uit! Ik heb zelfs het hartje even mogen horen! Ow wat doet dat goed !! Hoe gaat het bij jullie ? Veel last van kwaaltjes..? Bij mij valt het wel mee... Alleen zere voorgevel en heel erg moe....

miin eigen broeken pas ik al niet meer.... Dit is onze tweede , en ze zeggen dat bij een tweede je buik sneller groeit ! Nou en of dat zo is!!

14 maart weer naar de vk!

nu 8 week en 5 dagen zwanger :)

Hoi dames,

Ook ik mag me hier aansluiten. Vorige week donderdag een eerste positieve test! Afgelopen maandag de verloskundige gebeld en mijn verhaal gedaan (had een zeer onregelmatige cyclus, dus wist niet precies hoe ver ik was). Zij dacht aan de hand van mijn verhaal dat ik maandag precies 5 weken was. Spannend, het is ons eerste kindje!

Ik had meteen wel een vraag. Ik werk als logopediste en zie ieder half uur een nieuw persoon. Dit vraagt al veel concentratie, focus en aandacht. Maar ik ben echt zwaar kapot. Daarnaast slaap ik de nachten ook niet door. Mijn vraag aan jullie is hoe jullie hiermee omgaan met op het werk? Ik heb soms echt de neiging om kortere dagen in te lassen, omdat ik het gewoon anders echt niet trek.

Groetjes Jomie

Hee allemaal,

Gefeliciteerd!

30 januari had ik een positieve zwangerschapstest, en 31 januari en 6 februari, haha. Ik ben nu 8 weken zwanger, denk ik en waarschijnlijk 6 oktober uitgerekend.

Ik heb de eerste weken erg veel krampen gehad en wat bloedverlies, daarom had ik vorige week woensdag een vitaliteitsecho. Daar zagen we gelukkig een hartje kloppen. 3 maart heb ik mijn termijn echo.

Ik ben de afgelopen week heel erg moe en bij vlagen misselijk, verder zijn mijn borstengevoelig en gegroeid. De ene stuk meer dan de ander helaas :), hopelijk trekt dat nog een beetje bij.

Ik ben van nature nogal een angstig persoon en maak me ook veel zorgen. Ik probeer er niet al teveel over na te denken, maar dat is eigenlijk helemaal niet te doen.

Hoe gaat dat bij jullie?

Wanneer gaan jullie het op werk vertellen? Mijn contract loopt tot 1 september,dus dat komt niet zo heel goed uit.

Mijn familie en beste vriendinnetjes weten het al wel, ik dacht maar zo dat ik het ook met hen wilde delen als het misgaat.

Terug
Bovenaan