Uitgerekend oktober 2017

ABloem hier nog 1! dit heb ik sinds 2/3 dagen als ik te lang sta of op een bepaalde manier zit. Het zal er wel bij horen!?

groetjes Lisette

Hebben jullie al zo snel aangemeld voor moeders voor moeders? hebben jullie dan ook al een echo gehad? Ik heb er vorig jaar ook aan mee gedaan je krijgt echt een super zachte badcape omdat je mee doet!

Hier toch nog een extra vroege echo afgesproken op 20-02 dan ben ik ongeveer 7 weken. Vorige keer met 6,5 al een hartje gezien hopen op deze keer weer!

Hier helemaal geen klachten meer :( dat maakt me zo onzeker

Hoi allemaal,

gister ben ik bij de huisarts geweest. Even gekletst over alles. Volgens haar berekening ben ik nu 4 weken en 5 dagen! Vandaag word ik als het goed is gebeld door de verloskundige, spannend!

Heb nog steeds last van kramp in m'n buik. Het doet geen pijn maar het is wat zeurderig. En weet je waar ik ontzettend misselijk van word.. thee!! En ik ben een echte theeleut! 3 verschillende smaken geprobeerd gister maar helaas.. haha.

Mijn tepels beginnen nu ook wat pijnlijker te worden.

Sinds gister heb ik steeds van die gedachtes die opeens omhoog komen "ik heb echt een baby'tje in mijn buik".. gek he! Het besef begint een beetje te komen.

Hoe voelen jullie je?

Ik hoop dat ik niet te veel last krijg van de medicijnwissel. Ze houden mij goed in de gaten dus komt vast goed.

Verder heb ik ook sinds vanochtend weer krampjes, en hitteaanvallen, vlagen van misselijkheid. Hebben jullie ook al dat je tepelhof groter en donker zijn? Niet echt sexy ;) :p haha.

Oh jaa... We zitten te twijfelen wanneer we het bekend moeten maken. Ik werk in het onderwijs en binnenkort heb ik carnavalsvakantie. 27-02 krijg ik de eerste echo, dat is op carnavalsmaandag. Mijn vriend is een echte carnaval- vierder en wil als alles goed is op maandag het grote nieuws vertellen. Dat wil dus zeggen dat ik de vrijdag voor de vakantie en dus een paar dgn voor de 1e echo het op het werk 'moet' vertellen. Stel dat iemand een felicitatie op FB zet ? Dat zou ik heel erg en vooral lullig vinden tegenover mijn teamleidster en collega's.

Hoe zouden jullie hiermee omgaan? Toch onze mond houden tijdens carnaval? (haha ik ga als Amy Winehouse, maar ik mag niet drinken...haha dat valt gelijk op natuurlijk!)

Misschien hebben jullie tips?

Same here Sil! Ik werk ook in t onderwijs en heb carnavalsdinsdag echo. Ik vertel t na de carnaval vakantie pas. En in de vakantie aan de familie hoewel ik twijfel om dat misschien toch nog ietsje eerder te doen!

Mijn ouders  en schoonouders weten het al. We konden het niet meer stilhouden. Zij moeten het nu ook nog even stilhouden voor de buitenwereld. We hebben nu dus een 'geheimpje'. Dat voelt ook wel speciaal.

Het lijkt mij ook beter om het na de vakantie op het werk te vertellen. Alleen tijdens de carnaval niet drinken wordt misschien een lastiger verhaal voor onze vrienden. Dilemma dus... :) haha

Hier ook twijfel wanneer we het gaan vertellen, ik denk aan het einde van deze maand/begin maart of net na de eerst echo. Vind het steeds lastiger om het geheim te houden. Vooral omdat volgende week woensdag mijn verjaardag is en ik normaal wel van een lekker wijntje houd bij het eten..

Net gebeld door de verloskundige en moeders voor moeders. A.s. Dinsdag komt moeders vm langs en mag 7 maart voor de eerst echo (8 weken).

Terug
Bovenaan