Uitgerekend oktober 2017

Hiii dames!

Mijn nummer 1 smoes is dat ik antibiotica slik ivm een blaasonsteking.

Balen maar alcohol wordt nu afgeraden!

Mijn ouders en familie weten het ook al, het is ook vreselijk moeilijk om het stil te houden je wilt het vd daken schreeuwen. Wij willen het aan de rest en FB pas vanaf 12 weken vertellen.

Ik moet me ook zo vreselijk in houden met babykamers inrichten in me hoofd, ik pak me koffer van vakantie al 2 weken van te voren in. Ik ben bang dat onze babykamer er na 20 weken al staat haha

xx

Haha lisette1989 heel herkenbaar! Wij zijn ook al begonnen het kamertje voor de baby op te ruimen en leeg te halen, beetje vroeg weet ik maar ik kreeg opeens een haastige bui oeps.

hahaha heel herkenbaar Lisette en MLB. Via MP ook al aan het zoeken naar leuke babykamers :)

Ach zwangere vrouwen kunnen nu alles maken, dus vroeg opruimen e.d mag best. goed excuus :p

Haha heel herkenbaar. Ben ook al mp enz naar leuke babykamers enz aan het kijken.

Moeders voor moeders is vanmiddag hier geweest. De hcg test sloeg al snel heel duidelijk uit. Toch fijn weer ff die bevestiging. Ik mag gelijk beginnen. :) en al een heel leuk cadeautje voor de baby gekregen van hun.

Hoi allemaal,

Inderdaad heel herkenbaar. Ik wil ook continu shoppen.

Ik ga 21-2 voor de eerste echo naar de Vk dit is inwendig. Iemand ervaringen? Ik ben graag goed voorbereid haha

<p style="text-align: left;">Toevallig om te lezen dat er nog een paar zijn met schildklierproblemen. Ik heb ook een trage schildklier en hoge antistoffen en vrees dat dat ook heeft meegespeeld in het uitblijven van een zwangerschap. 19 januari had ik weer bloed wezen prikken en toen waren mijn waardes niet goed dus heb ik de medicatie opgehoogd. Een week later ontdekte ik dat ik zwanger was en heeft de huisarts me gelukkig verwezen naar de internist. Die belde een paar dagen later met het advies om de medicatie nog meer op te hogen en as vrijdag heb ik een afspraak. Ben blij dat de internist het overneemt en eerder voor een echo mag.</p>
<p style="text-align: left;">Ik hoop dat jullie ook goed ingesteld raken tijdens de zwangerschap sil14 en daniP88! Fijn dat t goed in de gaten gehouden wordt.</p>
<p style="text-align: left;">We wachten tot de echo met het vertellen. 1 stel vrienden en 1 goede collega van me die ook zwanger is weten het en de broer van mijn man en zijn vriendin omdat we daar mee uit eten waren en toen 'door de mand vielen' door het extra contact met de ober omdat ze geen toetje zonder rauwe eieren hadden! Pfft haha. Ouders en broers/zussen vertellen we het graag na de eerste echo.</p>
<p style="text-align: left;">Milo510: een inwendige echo vond ik prima te doen. Ze brengen een dun apparaatje naar binnen en je kan meekijken op t scherm!</p>
<p style="text-align: left;">Soms weet ik echt niet zo goed waar ik mijn geduld vandaan moet halen, wil zo graag op de echo zien dat alles goed is. Nu durft ik er ook nog niet te veel mee bezig te zijn..</p>
<p style="text-align: left;">goed dat jullie je hebben opgegeven voor moeders voor moeders. Dat overweeg ik ook om te doen. Maar waar zet je het dan neer zodat ze het op komen halen, in de voortuin haha?</p>

Dag allen,

Mijn interesse werd gewekt door diverse verhalen over schildklierafwijkingen! Ook ik ben begin oktober uitgerekend en ik kamp met schildklierproblemen. Ik heb in maart (2016) een jodiumbehandeling ondergaan, maar hij blijft schommelen. Vrijdag bloed geprikt en vandaag een gesprek gehad met de internist. Het leek erop dat hij zou gaan stijgen en uiteindelijk is hij nu zelfs wat te traag. Het klinkt heel stom, maar dat is voor mij een hele fijne opluchting! Euthyrox kan geen schade aanrichten, de medicijnen voor een te snelle schildklier wel.

Ik heb met stipt 8 weken, de eerste inwendige echo! Spannend....

Hoi allemaal,

als allereerst van harte gefeliciteerd!

Ook ik ben begin oktober 2017 uitgerekend. Superspannend! Vorig jaar helaas een miskraam gehad. Door de pil heen zwanger geraakt en met 8 weken kwam ik er pas achter. Tijdens de echo werd verteld dat het hartje niet klopte en dag erna miskraam. Erg heftig en hopelijk eenmalig! Vind het nu ontzettend spannend maar ik ga uit van het positieve!

2 maart eerste echo. Wachten duurt lang! Onze naasten hebben we het al verteld. Ik werk ook in de horeca en ben dag en nacht met voedsel bezig. Lastig te verbergen. En ben liever eerlijk over m'n zenuwen en "klachten", uiteindelijk komen ze er toch wel achter. Gelukkig is iedereen positief.

Qua kwaaltjes valt het mee. Alleen erg moe. Zou de hele dag wel in bed kunnen liggen hihi! Leuk om mee te lezen met de rest :)

Terug
Bovenaan