Uitgerekend oktober 2018

Hoi hoi allemaal.
GEFELICITEERD  ?
Wat leuk om al die verhalen te lezen en te zien hoeveel er overeenkomt. Ik ben 30september/1 oktober uitgerekend van ons 1e kindje. 
Super zenuwachtig. Gelukkig nog niet misselijk of iets. Wel opgeblazen gevoel en het blijft borrelen. En veel boeren laten hahahaha. 19 februari eerste afspraak bij de VK. Spannend!!!
Leuk om al jullie berichten te volgen. We gaan er voor.
X KFC

Hoi hoi!
gezellig nog meer oktober 2018 mensen. Voor jullie allemaal gefeliciteerd. 
Mij heb mijn eerste echo op 1 maart. Oh wat duurt dat nog lang ????. Niet heel erg last van kwaaltje. Nog niet echt misselijk maar wel heel veel honger en sinds gister soms oom wat wee....
Ik heb geen ervaring met bloedverlies. Kan natuurlijk gewoon een inestelingsbloeding zijn, maar ik zou daar ook heel erg de zenuwen van krijgen. 
succes! 
Veel liefs felice

Hoi allemaal,
Iedereen gefeliciteerd!
Ik kom me heel voorzichtig aanmelden, ben weer zwanger na 2 miskramen! Ben nu 4+2, erg pril! Rond 12 oktober uitgerekend.
Vind het echt megaspannend en eng allemaal. Soms betrap ik mezelf erop dat ik er al van uit ga dat het weer fout gaat, wat natuurlijk niet goed is! Moet positief blijven :)
Liefs!

Iedereen die ik nog niet heb gefeliciteerd, van harte gefeliciteerd! Wat een bijzondere en spannende tijd he... 
Onze echo is de 19e, nog twee weken wachten. Ik heb nog weinig symptomen, van het weekend wel allerlei krampjes in mijn buik. 

Gister 2 positieve testen in handen en kan het nog steeds niet geloven.
Ik heb zo blij maar tegelijkertijd zit in nog steeds in ongeloof. Ik heb veel kramp en het voelt als ongesteldheid krampen. Ik zei al tegen mijn vriend dat het weer niet was gelukt. Dit wordt ons eerste kindje en heb dus totaal geen ervaring en weet dus niet of dit normaal is. Ik vind het best lastig allemaal die onzerheid en ik ga meteen van het ergste uit, maar ik las al dat meer dames daar last van hebben. Hihihi. Verder niet misselijk, wel veel eetlust, weinig zin in sex en wel veel steken in mijn borsten.
Het was een kruidvat test met een knalstreepje en clearblue digitaal die al snel verscheen. Dus het moet wel! 
6de ronde na verwijdering van mijn spiraal, en ben op 10 oktober naar eigen berekening dus uitgerekend. Aangemeld via de website bij vk, nu afwachten tot ik wordt gebeld hopelijk hoef ik niet lang te wachten op de eerste echo.
Iedereen gefeliciteerd! Wanneer gaan jullie het vertellen tegen famillie en vrienden? En maken jullie er iets speciaals van of gaan jullie het gewoon vertellen? 

Vandaag een afspraak gemaakt bij de verloskundige! 28 feb hebben we onze eerste afspraak. Zo spannend allemaal!?
Zijn er toevallig dames die het leuk vinden om een whatsapp groep te maken? 

Hoe voelen jullie je? Ik merk dat ik steeds vaker misselijk ben en enorme last van mijn borsten. 

@Klojo en @waitingfornrtwo waaaah meiden jullie ook hier wat geweldig!!! Gefeliciteeeerd! Loop een beetje achter haha!
Toch wel he @waitingfornrtwo super gaaf joh ook van de 2e! En ik herken je onzekerheid hoor.. Hier ook weer volop aanwezig hoor.. 
Iedereen die nieuw is van harte gefeliciteerdd!! Duurt lang he tot die eerste echo pfff.. Hier nog 15 dagen wachten. 
Mijn kwaaltjes worden steeds erger.. Zo erg dat ik gewoon het hele weekend op de bank heb gelegen. Het is voornamelijk vermoeidheid.. ben zoooo moe! En af en toe hoofdpijn en misselijkheid erbij. Ook gevoelige borsten en heel erg trek in vet eten en last van m'n hormonen haha! Wij hebben het dit weekend aan onze ouders verteld. Die reageerde erg leuk maar toch niet zo enthousiast als bij de 1e haha! Hebben jullie het al verteld? Ik wilde eigenlijk wachten tot na de 1e echo maar zoveel onbekenden weten het al (tandarts, fysio noem maar op) dat ik het raar vond dat onze eigen ouders het nog niet eens wisten. Ik ben vandaag of morgen 6 weken. Pfff weet het al zo lang maar het is nog zo pril he! 

@mamad ja haha eindelijk mogen we ons bij je voegen! Poeh klinkt al pittig bij jou zeg! Rustig aan hoor. Ik ben vandaag en vind het heeeeel moeilijk om mijn mond te houden maar over twee weken gaan we een weekend weg met mijn ouders dus dan vertellen we het. Die maandag ook de echo en als dat goed is mijn schoonouders. Hopelijk dat ik het nog verborgen kan houden!
@Miesjeee Jeej dan wordt het officeel he met zo'n eerste afspraak! ik vind het wel leuk om een whatsapp groepje te doen, kletst makkelijker dan hier op het forum!

Terug
Bovenaan