Uitgerekend oktober 2018

Hoi Boerenmama en Perachgan,

Bedankt voor jullie berichtjes. Inderdaad allemaal super spannend.
We zijn inderdaad nog een beetje afwachtend maar zeker helemaal in de wolken, al dringt het nog niet echt door haha.

Inderdaad, de angst om dadelijk toch ongesteld te worden of teleurgesteld te worden is er wel..
Morgenvroeg ga ik gewoon voor de zekerheid nogmaals testen en als dat ook positief is maandag bellen met de verloskundige / gynaecoloog.

Zoals ik nu kan zien is mijn uitgerekende datum 23-10-2018!

@boerenmama, ik heb je nogmaals een pb gestuurd. Als het zo niet lukt moeten we het maar anders proberen?
gefeliciteerd Mirthe! 

31 januari een test gedaan.. puur met de gedachte dat het negatief zou zijn en ik gewoon moest wachten tot ik weer ongesteld werd. Niet te geloven dat er zwanger 2-3 op kwam te staan. Maar zeer zeer welkom!  Waarschijnlijk begin oktober uitgerekend, de 27ste de eerste echo. Kijk er naar uit want ik voel me totaal niet zwanger. Symptomen: meer moe, zere borsten, opgeblazen buik, sterke geur zijn er wel.. Maja in m’n nuchterheid zeg ik dan, ik had daar ook wel is last van als ik ongesteld werd. Vind het lastig om het allemaal op de zwangerschap te gooien. 

Hoi dames!

Ik doe hier ook graag gezellig mee.. volgens mijn eigen berekeningen ben ik nu 5,5e week zwanger en 16 oktober uitgerekend! Omdat ik hiervoor met de kerst een MK heb gehad, mag ik aankomende vrijdagochtend al een echo... hopelijk stelt me dat gerust. :)

Ik lees graag mee hier.... :)

Groetjes Uk

Hallo allemaal!
Hier ook een oktoberzwangere? (uitgerekend op 15 oktober) 
Het is inderdaad een spannende, onzekere tijd. 
Het is ons tweede kindje. Bij de eerste was ik zooo gestresst en onzeker. Bij ieder krampje rende ik naar de wc om te kijken of ik geen bloed verloor. Daardoor heb ik niet kunnen genieten, dus ik probeer me nu een stuk minder druk te maken en te genieten van het moment.:)
Ik doe graag mee met dit forum en de FB-groep!
Groetjes Ilse

Allemaal gefeliciteerd. Super goed nieuws! Ik ben 29-1 ongesteld geworden. Welliswaar wat minder en maar 2 a 3 dagen. We waren 2 rondes bezig. Teleurstelling maar ook wisten we dat dit kom gebeuren en het anders heel vroeg en geluk zou zijn. Afgelopen week ziek geweest. Zelf een raar gevoel in de buik en veel uitslagen op het gezicht (ook puistjes etc). Vandaag had ik ineens een ingeving dus dacht ik test toch nog. Ineens direct 2 strepen, postitief. Uur later nog een test en weer. Toch maar Clear bleu gehaald en die geeft 2-3 weken aan en ook het woordje zwanger. We moeten het dus bijna wel geloven denk ik al voelt dat nog niet zo. Ik ben wat gaan lezen en het kan zo zijn dat je dan am 5 a 6 weken bent. Blijf het toch wat vreemd vinden omdat ik na die 29 dagen toch wat bloed ben verloren 29 januari. Kan ik nu toch echt zwanger zijn? Ook hier bang dat het nog mis gaat of niet oke in maar mag toch ook wel een beetje blij zijn? Maandag dan maar VK bellen? Anders oktober (qua doortelling) ook uitgerekend. Mis kan iemand de twijfels bij me wegnemen? Super bedankt!! 

Terug
Bovenaan