Uitgerekend oktober 2018

Hallo dames, 
Iedereen van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!!!
Ook ik ben als alles goed gaat 19 oktober uitgerekend( volgens mijn berekening)
Ik heb ontzettend veel last van misselijkheid en helaas niet alleen in de ochtend. 
Helaas sta ik er alleen voor omdat mijn vriend niet achter de zwangerschap staat en er voor nu niks mee te maken wilt hebben. 
Omdat de zwangerschap niet gepland is hoop ik dat hij voor nu koudwatervrees heeft en dat we uiteindelijk wel samen kunnen genieten van ons toekomstige kindje. 
Ik ben namelijk dolblij en hoop dat de zwangerschap goed blijft gaan.  6 januari heb ik de eerste afspraak met de verloskundige en dan hoop ik eindelijk mijn kleine wonder op beeld te kunnen zien. 
Ook ik wil wel in een besloten Facebook groep omdat dit mijn 1ste kindje zal zijn en ik heel veel behoefte heb aan ervaringen van anderen.
Dit is mijn fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100005615148204

Dag dag allen!
Iedereen gefeliciteerd met de zangerschap!
Ook ik zou graag aanschuiven daar ik zoals nu uit ziet een oktober kindje zal krijgen ?
7 oktober om precies te zijn.
Eind september 2017 ben ik gestopt met de pil en 23 januari had ik een prachtige positieve test!
Oftewel super spannend! Dit is namelijk mijn eerste kind. Al heb ik het geluk en mogelijkheid te oefenen op twee super stiefkinderen.
Ik lees teksten over een Facebook pagina. Graag zou ik me hier voor aanmelden.
Mijn email is darinka92@live.nl
Groetjes! Darinka
7weken??

Ik mag mij hier ook aansluiten!
Ik ben bijna 5 weken zwanger! Vind het zo spannend, ben zo bang dat er wat fout gaat! Maar daar denk ik maar niet te veel aan. 
Ik ben gelijk zwanger geraakt na het stoppen met de pil!
Ik heb hele pijnlijke borsten en lage rugpijn en wil elke avond om 8 uur al naar bed haha 

Hallo allemaal,

gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik kom graag meekletsen!
ik ben ongeveer 6/7 weken zwanger nu. Heb al een dochtertje van bijna 11 maanden. En verwacht rond 8 oktober uitgeteld te zijn.
net de eerste vroege echo gehad en alles was goed. Dit in verband met een eerdere bbz en miskraam!
ik ben erg misselijk en totaal futloos.

liefs

Terug
Bovenaan