Goedenmiddag,
Ben een mama van 4 kids en verwacht eigenlijk 3 november nummer 5 maar aangezien ik volgende week donderdag de ballon katheter ivm zwangerschapssuiker krijg en dag erna ingeleid word met 38 weken ben ik een Oktober mama?
Heb veel klachten bekkeninstabiliteit loop ik voor bij therapie, rugklachten, bloedarmoede slik Ijzertabletten waar ik obstipatie van heb Dus bloedende aambeien? en zwangerschapssuiker dus geen suikers eten en spuit insuline. Heb het helemaal gehad nog 8 dagen ben al lekker aan het aftellen.
Wil nog zoveel in het huis doen maar kan het niet door mijn bekken. Even staan doet al zeer en slapen is al helemaal een hel. Alles doet pijn aan mijn lichaam en kan niet op 1 zij liggen ben steeds aan t draaien. Gelukkig heb ik lieve kids en een lieve partner die goed helpen. Kan niet wachten tot ik van al die kwalen af ben. En kan genieten van mijn kleine man. Heb trouwens 3 jongens 1 meisje en nu krijgen we weer een jongen.
Heb gevraagd aan de gynaecoloog mocht t een keizersnede worden of hij mij gelijk kan Sterilliseren lig dan toch al open dat kon.
Veel succes dames hopelijk schiet het snel op bij de dames die over tijd zijn. Ik liep met allemaal 1 a 2 weken over tijd.
[quote quote=10120256]Hi dames, Vinden jullie het ook zo spannend? Ik ben de 11e uitgerekend van ons eerste kindje. Een jongetje. Omdat ik er al weken doorheen zit, krijg ik morgen als het goed is een ballonkatheter en word ik donderdag (op de uitgerekende datum) ingeleid. Ik slaap al weken gemiddeld 4 uur per nacht en overdag lukt het ook niet om te slapen. Liggen doet zeer aan mijn heupen en zitten aan mijn rug. Fysiotherapeut heeft het 4 weken terug opgegeven, want ik reageerde op alles heel heftig. De dag na de behandeling had ik steeds veel meer pijn. Ik ben zo blij dat het einde in zicht is en dat wij donderdag of vrijdag onze zoon kunnen knuffelen.[/quote]
Klote hè die klachten voel je echt! Hopelijk kan je snel je kleine in de armen sluiten en zijn de klachten dan grotendeels verdwenen. Spannend joh ballon katheter ik een week later dan jou ben benieuwd ?