Uitgerekend oktober 2018

Wat een spannende tijd hè! Vandaag 39 weken maar nog geen enkel teken dat hij er op korte termijn uit gaat komen haha. Natuurlijk af en toe wel een steek/kramp of druk na lang staan of lopen, maar niks waarvan je denkt het gaat daadwerkelijk beginnen... dat dacht ik trouwens een week geleden wel, maar nu zie ik dit al als "normaal" ?

Leuke topic. Ik ben nu 40.2 en verwacht een jongen. Ik word helemaal gek van de voorweeen. Deze zijn rond week 37 begonnen en vanaf toen had ik al zoiets van zal het nu of snel beginnen? Maar helaas nog even geduld. Ik heb last gehad van nesteldrang maar momenteel schreeuwt mijn lichaam alleen maar om slaap. Misschien een voorteken? Maar daar durf ik al niet meer vanuit te gaan.
Fijn om even te kunnen luchten en tegelijk sorry dat ik even klaag. Iedereen veel succes deze laatste dagen/weken. 

Haha ja je gaat er op den duur maar gewoon vanuit dat ie niet komt vandaag haha. Ja voorweeen zijn zo gemeen je voelt van alles doet wat pijn maar je wilt meer! Grr?
Af en toe even klagen mogen we doen he, lucht op en zolang we daarna maar weer lief doen tegen onze omgeving.. 
Ik merk dat ik van een paar mensen het kan hebben dat ze vragen of het al rommelt. Maar van bepaalde mensen totaal niet en daar word ik dan ook echt chago van.. zo ken ik mezelf niet. Steek ik op de hormonen dan maar?

Haha dat is herkenbaar Mamaaaaa. Het wel of niet kunnen hebben van sommige mensen ;)
Ik ben sinds vanmiddsg misselijk, echt kotsmisselijk... vreselijk.. slik al medicatie tegen t maagzuur.. zou dit een voorteken zijn?? Hoop alleen niet dat ze donderdag komt(altijd welkom natuurlijk!!!) Maar dat is de verjaardag van mijn vriend.. hihi
Hopelijk nu een goede nacht en morgen niet meer misselijk! 

Idd heeel erg herkenbaar dat van dat vragen. Vandaag ook heeeel veel appjes: hoe is het? Aan de ene kant heel lief, maar bij sommige mensen denk ik echt: optyfen hahaha. Maargoed, ik reageer braafjes en zeg tegen iedereen dat ze er vanuit moeten gaan dat het nog 3 weken duurt zodat het alleen maar mee kan vallen ?. 
Dat misselijk zijn had ik vorige week ook Debbie. Ik dacht toen ook dat het een voorteken was, maar niet het geval. Nog steeds wel in vlagen misselijk...
Succes weer allemaal!!! Het kan in ieder geval nooit lang meer duren ?

Hi dames, 

Vinden jullie het ook zo spannend? Ik ben de 11e uitgerekend van ons eerste kindje. Een jongetje. Omdat ik er al weken doorheen zit, krijg ik morgen als het goed is een ballonkatheter en word ik donderdag (op de uitgerekende datum) ingeleid. Ik slaap al weken gemiddeld 4 uur per nacht en overdag lukt het ook niet om te slapen. Liggen doet zeer aan mijn heupen en zitten aan mijn rug. Fysiotherapeut heeft het 4 weken terug opgegeven, want ik reageerde op alles heel heftig. De dag na de behandeling had ik steeds veel meer pijn.
Ik ben zo blij dat het einde in zicht is en dat wij donderdag of vrijdag onze zoon kunnen knuffelen. 

Wat ontzettend spannend gebruiker10093558!! Hopelijk heb je vanacht  beetje geslapen.. ik niet   ?
De ballonkatheter had bij mijn zoontje toen helemaal niks gedaan. Ik was toen al 41+3 ? Hopelijk bij jou wel! Succes en ik hoor graag hoe t is gegaan! Zet hem op
Liefs Debbie

Goedenmiddag,
Ben een mama van 4 kids en verwacht eigenlijk 3 november nummer 5 maar aangezien ik volgende week donderdag de ballon katheter ivm zwangerschapssuiker krijg en dag erna ingeleid word met 38 weken ben ik een Oktober mama?
Heb veel klachten bekkeninstabiliteit loop ik voor bij therapie, rugklachten, bloedarmoede slik Ijzertabletten waar ik obstipatie van heb Dus bloedende aambeien? en zwangerschapssuiker dus geen suikers eten en spuit insuline. Heb het helemaal gehad nog 8 dagen ben al lekker aan het aftellen. 
Wil nog zoveel in het huis doen maar kan het niet door mijn bekken. Even staan doet al zeer en slapen is al helemaal een hel. Alles doet pijn aan mijn lichaam en kan niet op 1 zij liggen ben steeds aan t draaien. Gelukkig heb ik lieve kids en een lieve partner die goed helpen. Kan niet wachten tot ik van al die kwalen af ben. En kan genieten van mijn kleine man. Heb trouwens 3 jongens 1 meisje en nu krijgen we weer een jongen. 
Heb gevraagd aan de gynaecoloog mocht t een keizersnede worden of hij mij gelijk kan Sterilliseren lig dan toch al open dat kon. 
Veel succes dames hopelijk schiet het snel op bij de dames die over tijd zijn. Ik liep met allemaal 1 a 2 weken over tijd. 

[quote quote=10120256]Hi dames, Vinden jullie het ook zo spannend? Ik ben de 11e uitgerekend van ons eerste kindje. Een jongetje. Omdat ik er al weken doorheen zit, krijg ik morgen als het goed is een ballonkatheter en word ik donderdag (op de uitgerekende datum) ingeleid. Ik slaap al weken gemiddeld 4 uur per nacht en overdag lukt het ook niet om te slapen. Liggen doet zeer aan mijn heupen en zitten aan mijn rug. Fysiotherapeut heeft het 4 weken terug opgegeven, want ik reageerde op alles heel heftig. De dag na de behandeling had ik steeds veel meer pijn. Ik ben zo blij dat het einde in zicht is en dat wij donderdag of vrijdag onze zoon kunnen knuffelen.[/quote]
Klote hè die klachten voel je echt! Hopelijk kan je snel je kleine in de armen sluiten en zijn de klachten dan grotendeels verdwenen. Spannend joh ballon katheter ik een week later dan jou ben benieuwd ?

Terug
Bovenaan