Uitgerekend oktober 2018

[quote quote=10121905]Dag allemaal, Vrijdagochtend om 01:52 ben ik na een pittige bevalling van in totaal 30 uur bevallen van ons prachtige dochtertje Loren! Mijn vliezen zijn doorgeprikt door de VK en toen ging het heel snel. We maken het beide goed en de papa en ik zijn tot over onze oren verliefd op ons meisje . Ze woog 3780 Gr en is 53 cm. Lange benen! Ik ben zoals gehoopt thuis bevallen in bad. Heel mooie ervaring, op de pijn na dan uiteraard. Borstvoeding gaat ook goed. Veel succes voor iedereen die nog moet, geniet van jullie kleintje!![/quote]
Wat een mooie naam zeg! Gefeliciteerd genieten en jezelf lekker laten verwennen in de kraamweek. Mooi zeg dat je in bad bent bevallen zou ik ook wel willen. Maar word ingeleid dus zal vast vastliggen aan ctg etc... 
[quote quote=10121792]Hallo allemaal, Ik wil nog even laten weten dat gistermiddag mijn zoon is geboren. Wij maken het beide erg goed. Mijn vriend en ik zijn helemaal in de wolken van ons kleintje. Iedereen heel veel succes met de bevalling. Dat jullie ook maar snel van jullie kleintje mogen genieten.[/quote]
Van harte gefeliciteerd❤️ Geniet er lekker van!
Nog 4 dagen dan word ik eindelijk ingeleid kan niet wachten...

Sinds vanacht heb ik veel buikkramp en moet ineens veel poepen.. 2x vannacht..en sindsdat mijn vriend is opgestaan al 4x diarree gehad.. ook ben ik vanacht mijn slijmprop verloren.. zou ze er nu dan echt klaar voor zijn.. 
Hopelijk zet het snel door! Vind het nu toch wel weer spannend worden haha 

[quote quote=10122097]Sinds vanacht heb ik veel buikkramp en moet ineens veel poepen.. 2x vannacht..en sindsdat mijn vriend is opgestaan al 4x diarree gehad.. ook ben ik vanacht mijn slijmprop verloren.. zou ze er nu dan echt klaar voor zijn.. Hopelijk zet het snel door! Vind het nu toch wel weer spannend worden haha[/quote]
Spannend zeg! Bij mijn eerst kind verloor ik ook erst mijn slijmprop de weeën kamn erna al vrij snel. Dus hoop dat het voor jou ook begonnen is! Succes!

Hi allemaal! 
Leuk forum dit, en wat een hoop berichten! Super herkenbare verhalen ook allemaal, van het halve wasmanden wassen, de harde buiken, het gevoel van "zou dit het zijn?". Ik ben morgen 41 weken weken zwanger van m'n eerste kindje. Ik vind het ook nog heel onwerkelijk om straks mama te zijn. Eigenlijk begin ik pas sinds een dag of 3 wat ongeduldiger te worden, en ik herken ook het wakker worden in de ochtend met de gedachte "nog steeds geen baby". We wachten het maar rustig af. Veel succes dames! 

Hoi dames!
Wat leuk om alle berichten te lezen! Ik ben 21 oktober uitgerekend. Ben nu dus 39.1 en kan echt niet wachten totdat de bevalling begint. Lichamelijk heb ik helaas veel klachten dus wat mij betreft is ons kleine meisje heel erg welkom!
’snachts word ik elke 1,5/2 uur wakker en elke keer ben ik benieuwd of mijn vliezen nu eindelijk eens breken, haha. Heb mezelf denk ik iets te gek gemaakt door er vanuit te gaan dat ze wel eerder zou komen. Hoe meer berichten ik lees, hoe meer ik tot het besef kom dat het misschien nog wel even kan duren. 
Heel veel succes met de laatste loodjes en ik hoop de aankomende dagen de ‘bevallingsverhalen’ te mogen lezen!

[quote quote=10122208]Eigenlijk begin ik pas sinds een dag of 3 wat ongeduldiger te worden[/quote]
Wow anna t. Wat knap dat je nu pas ongeduldig begint te worden! Leuk dat je meekletst. 
Hier helaas nog geen verdere stappen. Morgenvroeg weer controle. Ik hoop dat ik vanacht aan de gang ga of gewoon slaap.. niet net zo als vanacht..  jeetje wat een onrust.. 
N.a.v. het verliezen vd slijmprop ga ik vragen of ze morgen inwendig onderzoek kunnen doen en dan evt kunnen strippen. 
Slaap lekker dames(of anders: succes ;) )

Wauw er zijn al een paar babys geboren.. gefeliciteerd!! Vind het ook heel knap van je Anna! Ook ik heb veel diaree en voorweeen ineens mega koopdrang. Morgen ga vk weer proberen te strippen, lukte vrijdag nog niet ben benieuwd! 
Zou fijn zijn als ze jou ook strippen Debbie! Nu lijkt alles nog zo ver weg maar elke dag is het toch weer dichterbij ?

[quote quote=10122424]Zou fijn zijn als ze jou ook strippen Debbie! Nu lijkt alles nog zo ver weg maar elke dag is het toch weer dichterbij[/quote]
Vanochtend loos alarm.. ze dachten dat ik te weinig vruchtwater had.. of misschien al met gebroken/gescheurde vliezen rondliep.. na heel lang wachten en onderzoek bleek dit niet het geval. Ze wilde zelfs niet strippen niks.. tot volgende week kreeg ik als antwoord.. pfff wat een domper zeg.. 
Baal echt en ben er gewoon een beetje ziek van dat je gewoon afgescheept word. Hopelink kan ik de knop weer omzetten naar positief.. maar ben er bang voor.
Ze gaan pas echt actie ondernemen bij de 41 weken ???

Terug
Bovenaan