[quote quote=10121905]Dag allemaal, Vrijdagochtend om 01:52 ben ik na een pittige bevalling van in totaal 30 uur bevallen van ons prachtige dochtertje Loren! Mijn vliezen zijn doorgeprikt door de VK en toen ging het heel snel. We maken het beide goed en de papa en ik zijn tot over onze oren verliefd op ons meisje . Ze woog 3780 Gr en is 53 cm. Lange benen! Ik ben zoals gehoopt thuis bevallen in bad. Heel mooie ervaring, op de pijn na dan uiteraard. Borstvoeding gaat ook goed. Veel succes voor iedereen die nog moet, geniet van jullie kleintje!![/quote]
Wat een mooie naam zeg! Gefeliciteerd genieten en jezelf lekker laten verwennen in de kraamweek. Mooi zeg dat je in bad bent bevallen zou ik ook wel willen. Maar word ingeleid dus zal vast vastliggen aan ctg etc...
[quote quote=10121792]Hallo allemaal, Ik wil nog even laten weten dat gistermiddag mijn zoon is geboren. Wij maken het beide erg goed. Mijn vriend en ik zijn helemaal in de wolken van ons kleintje. Iedereen heel veel succes met de bevalling. Dat jullie ook maar snel van jullie kleintje mogen genieten.[/quote]
Van harte gefeliciteerd Geniet er lekker van!
Nog 4 dagen dan word ik eindelijk ingeleid kan niet wachten...
Wat een mooie naam zeg! Gefeliciteerd genieten en jezelf lekker laten verwennen in de kraamweek. Mooi zeg dat je in bad bent bevallen zou ik ook wel willen. Maar word ingeleid dus zal vast vastliggen aan ctg etc...
[quote quote=10121792]Hallo allemaal, Ik wil nog even laten weten dat gistermiddag mijn zoon is geboren. Wij maken het beide erg goed. Mijn vriend en ik zijn helemaal in de wolken van ons kleintje. Iedereen heel veel succes met de bevalling. Dat jullie ook maar snel van jullie kleintje mogen genieten.[/quote]
Van harte gefeliciteerd Geniet er lekker van!
Nog 4 dagen dan word ik eindelijk ingeleid kan niet wachten...