Uitgerekend oktober 2019

hoi peony,
Ik zou 28 januari ongesteld moeten worden, maar 29 januari en 7 feb. Waren mijn testen negatief ( beide met middag urine ) 
Nu heb ik nogal een stressvolle periode achter de rug, dus het zou zomaar kunnen dat mijn eisprong later is geweest, waardoor mijn NOD ook later zou kunnen zijn. Ik heb dus geen goed beeld hiervan.

Gisteren was de test dus heel licht positief met middagurine. 
Ik wilde vanmorgen eigenlijk testen met mijn ochtenurine, maar heb dit toch maar even uitgesteld naar morgen! haha heb al veel testen versleten, dus morgen test ik met ochtenurine. Heb wel pijnlijke borsten en wat last in de liezen. Verder geen klachten. 

Mocht ik zwanger zijn, dan zijn we rond de zelfde datum uitgerekend! spannend. 
Heb jij al contact gehad met de verloskundige?

Sorry dat ik hier niet zo actief ben geweest. 
Ik lees meer op de fb groep. Ik zie veel verschillende vriendschapsverzoeken komen. Erg gezellig!
Alleen vind ik het heel vervelend om te vertellen... We hebben met het begingroepje afgesproken dat de groep stopt bij 50 leden. Zo kunnen we het overzicht goed bewaren.
We zijn nu dicht bij de 50 leden. Sorry. 

Hallo Allemaal, 
is het goed dat ik hier binnenval? Ik ben Vlinder, 33 jaar en weer sinds gisteren dat ik zwanger ben. Ontzettend verrast, maar heel erg gewenst! Vanmorgen de verloskundige gebeld en over 3 weken hebben we de 1 ste echo. Ontzettend spannend allemaal. Mag ik hier met jullie mee kletsen? 
Groetjes ?

@essielove geen probleem, ik heb mijn verzoek al ingetrokken.

@vlindert welkom! En gefeliciteerd met jou zwangerschap! Wat spannend, eerste echo!

@liesjeanne even afwachten ja... er kan van alles gebeuren in je lichaam op dit moment. Niks is erger als wachten, nog even geduld hebben. Ik heb me gisteren ingeschreven bij de VK, huisarts gebeld en me verzekering aangepast. Zo spannend! Eerst een intake en daarna echo plannen.

Hoi, mag ik ook meekletsen? Ik ben nu 6+6wk zwanger, denk ik. 26 dec was mijn laatste ongesteldheid, maar 16 jan mijn eisprong. Als ik vanuit mijn eisprong tel ben ik 6+6, vanaf ongesteld zijn 7+6.
18 feb een echo. Mag nu al komen omdat het eerder 2x mis is gegaan. Vind het zo ontzettend spannend allemaal.

Terug
Bovenaan