Uitgerekend oktober 2019

Hi meiden! 
Ook ik sluit me aan... Vandaag drie geweldig mooie positieve testen! 
Ik ben 23 oktober uitgerekend. 
Hoe werkt t op de Facebook groep? Ik zou me graag aansluiten. Is er iemand die ik kan toevoegen die mij dan toevoegd?
Groetjes Eva

Hi meiden. 
Positieve test!!!
Ik vertrouw het niet helemaal want het is erg vroeg (8-9DPO). Maar wel meteen een duidelijk positieve lijn op een vroege sensitest. Wanneer wisten jullie het? Morgen nog maar eens proberen... 
Zou wel zo leuk zijn, ronde 2, man komt vrijdag terug uit buitenland en is dan jarig. Idee wat voor cadeautje ik hem kan geven?
Liefs Jo
Ps: waar is die Facebook groep? 

Hoi gefeliciteerd allemaal! 
ja de geheime fb kan alleen als je iemand toevoegde er staat een naam rond pagina 4 Esther .... je kan haar toevoegen en messenger bericht sturen dat je van dit forum ben en dan zal ze je toevoegen. 
Gezellige groep.
ik had 4 dagen voor NOD licht positieve test liep elke dag mooi op vrijdag knal daarna niet meer getest over 9 dagen eerste echo ?
bossa ik had toen voor zn verjaardag een speen met mijn papa is de beste en een cb test erop geplakt, of een romper of slab ook leuk. 

Ik ben zwanger! 
5 februari test gedaan en die was positief.  Na een half jaar is het gelukt. We zijn erg blij maar tegelijkertijd ben ik ook bang. Straks gaat het toch mis..... 
We hebben 14 maart de intake en 25 maart de eerste echo. Ben echt zooo benieuwd!
Wel heb ik nu al een heel vervelend dingetje waardoor ik me echt zorgen maak. Ik heb een abces op de buitenste schaamlip, dat doet zo vreselijk pijn! Voel me er echt ellendig onder. Iemand ervaring of tips? Ga sowieso naar de dokter...
Groetjes
P.s allemaal gefeliciteerd 

Ook hier goed nieuws! 
In november een miskraam gehad.. nu bezig met de 3e poging m.b.v. Clomid. Sinds vorige week al weer overeenkomstige klachten als toen ik zwanger was. 16/2 is pas m’n nod maar nu al twee zwak positieve testen! 
Ik zou 25/10 uitgerekend zijn! ?

Hoi allemaal!
Ik sluit mij ook even gezellig aan. 1e keer zwanger, 1e ronde en nog maar 4+3 zwanger. Mijn uitgerekende datum zal rond 19 oktober zijn. Zo spannend!
Hoe voelen jullie je op dit moment? Ook zo'n last van lichte buikkrampen, hoofdpijn en vermoeidheid? Tot heden nog geen last van gevoelige borsten.
Vandaag gaan mijn man en ik + kleine hond naar Babypark Wormeveer om vast inspiratie op te doen en rekening houden met alle kosten die gaan komen. Wij kunnen niet wachten tot we de 12 weken hebben gepasseerd!
Ook ik sluit mij aan in de FB prive groep, leuk!
Geniet allemaal van jullie zwangerschap.
Liefs

Hoi dames,

Ik had gisteren 2x een hele lichte positieve test ( met middagurine). De test had wel echt 5 minuten nodig toen dit tweede streepjes verscheen. Ik ben dus nog niet helemaal zeker van een zwangerschap, maar als het wel zo is zou mijn uitgerekende datum rond 20 oktober zijn!
Ik ga morgenochtend nog eens testen!! 

Hoi Liesjeanne,
Wanneer heb je precies getest? Voor of na je NOD? Het kan zijn dat jou lichaam nog niet voldoende HCG waarde heeft aangemaakt (kan nog altijd komen natuurlijk, mits je zwanger bent). Test het om de 48 tot 72 uur nog eens, dan verdubbelt het de waarde.
Spannend voor je!
-ps. 20 oktober ben ik ook geboren, en mijn uitgerekende datum is 19 okt. Betere cadeau kan ik mijzelf ook niet wensen :)

Terug
Bovenaan