Uitgerekend oktober 2019

Hoi gebruiker 10104990,
Wat gezellig, welkom! Spannend, je eerste echo 18 febr! Tijd zal vast niet al te snel gaan bij je....
Vervelend om te horen dat het al 2x is mis gegaan, hopelijk blijft deze lekker tot 40 weken plakken bij je :)
Ik ben nu (zelf uitgerekend vanaf 1e dag laatste men.) 4 + 5, niet om van te springen aangezien het zo pril is, maar ik voel me prima en leef zo gezond mogelijk. Ik blijf natuurlijk heerlijk positief en ik geniet er nu al van!

Leuk! Leef nu ook een stuk gezonder, niet dat het voorheen zo extreem was. Maar let op dat ik goed drink (water) en verschillend en voldoende fruit en groente. 
Heb nog helemaal geen kwaaltjes. Stiekem wil ik dat wel, beetje ter geruststelling dat er echt wat gebeurd in mij ofzo. Misschien ben ik vanaf volgende week zo misselijk en denk ik:”had ik dit maar nooit gewenst” ?

Hahaha, ik ken het hoor! Hier van hetzelfde.... niet dat het ongezond was, maar je let toch meer op je voeding nu. Ik drink ipv elke ochtend mijn Starbucks koffie, nu een verse jus d orange. Vind dat al heel wat.....

Kwaaltjes, pas maar op. Ik vind het raar dat 90% gevoelige borsten heeft, en ik nog niet? Dat maakt mij ergens ook wel ongerust. Maar aan de andere kant lees ik dat misselijkheid vaak vanaf week 6 komt. Ik geniet nog maar even van het feit dat ik nog niet boven de wc pot hang.

Vanochtend weer getest en weer twee streepjes! Ik ben dus zwanger!! Ik ga van het weekend nog eens testen met CB. Alle kwaaltjes die ik voelde zijn dus echt van een zwangerschap. Ik heb nu vooral een opgeblazen gevoel en af en toe wat lichte krampje, waar ik wel bang van wordt, maar lees dat ook dat heel normaal is. 

Ik wacht nog tot na het weekend met de verloskundige inschakelen. Wil eerst de CB test nog positief hebben haha! 

Hoi hoi gefeliciteerd allemaal!
peony ik heb dat ook pas sinds gister die gevoelige borsten ben nu 5+5 verder ook niet veel kwaaltjes.
jaa ik snap wat je bedoel gebr.10104990 wat kwaaltjes ter bevestiging, maarja die kwaaltjes zegt ook niet altijd wat. je echo is al bijna spannend zeg!
ik heb 21-2 onze eerste echo
hoeveelste zwangerschap is dit van jullie?? Dit word ons eerste kindje.
hebben jullie het al tegen iemand verteld? Wij nog niet wachten tot de echo als die goed is vertellen we het volgend weekend tegen onze ouders?

@ Avb89: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ook voor ons wordt dit ons eerste kindje. Wij hebben het aan niemand verteld. ook niet dat we er mee bezig zijn. Ik wil ook wachten tot de eerste echt geweest is. Spannend he om het te gaan vertellen en alle reacties!! 

Liesjeanne jaaa super spannend!
pfff vind super lastig worden Mn mond houden Haha.
Heb al wel leuke ideeen voor het vertellen bedacht kan niet wachten 

Terug
Bovenaan