Uitgerekend oktober 2019

@bezig bijtje:
Ik ben in augustus gestopt met de pil. Werd toen pas in december voor het eerst ongesteld en toen in januari weer, dus dit was dan ronde 2 voor ons en bij jullie?
Leuk dat we ongeveer rond dezelfde zwangerschapsduur zitten. Ik hoop dat ze mij vandaag ook nog bellen, want wil zo graag weten wanneer we terrecht kunnen hahah ! Ik wil dan inderdaad ook de vroege echo! 
Ik denk dat ik na de 3 maanden dan ook maar geen nachten meer werk. nachten zijn toch al een aanslag op je lichaam en zeker met een zwangerschap dan. Zou jij wel nachten willen blijven werken?

Zojuist heeft de verloskundige praktijk gebeld en mijn eerste echo heb ik op 4 maart! spannend. Zo als het er nu uit ziet zit ik aardig goed met mijn telling en ben ik vandaag 4 weken + 4 zwanger!!

Klopt idd. De groep is vol. Ging echt super snel. 
Sorry dat we nu mensen moesten teleurstellen. 
Fijn dat jij nu groep gaat maken liekesophie! 

Liesjeanne: oh wat leuk! 1 dagje dus voordat ik de echo krijg. Ben echt zo benieuwd en de tijd gaat zo langzaam ;) 
Bij mij was het ook ronde 2. In november spiraal eruit laten halen maar de eerste tijd nog met condoom gedaan ivm zika. Daarna gewoon regelmatig ongesteld geworden. Maar ben wel (blij) verrast dat het zo snel gelukt is. 
Ik denk ook niet dat ik na 3 maanden nog nachten wil werken, maar hangt wel een beetje af van hoe ik mij voel en hoe vermoeid ik ben. Het gaat nu nog wel prima wat betreft de vermoeidheid. Dus hopen dat het zo blijft. Ik lees altijd dat bij 6 weken de klachten pas echt komen .. 

liesjeanne fijn dat ze al hebben gebeld! Nog even geduld maar vliegt zo om!
ik sta/loop ook de hele dag op Mn werk merk toch wel dat savonds echt moe ben slaap om 21.30/22.00 als een blok
ik wacht ook nog voorlopig met vertellen op Mn werk eerst Fam en vrienden beide gezinnen volgend weekend als we een goede echo hebben en rest rond twaalf weken.
kimosa hoe ga je dat weekend aanpakken ik heb volgende week ook feestje word ook wat? kan echt niet goed liegen

Terug
Bovenaan