Uitgerekend oktober 2019

Even een vraagje.
Wij zijn vandaag precies 4 weken zwanger. Ik mag over 2 weken pas de verloskundige bellen van mijn arts om een afspraak te maken voor de eerste echo. Ik zou dan volgens de berekening 6 weken zijn, in week 7 zitten. Ik lees nu hier dat al veel van jullie een afspraak hebben voor de echo, hebben jullie gewoon zelf de verloskundige gebeld? 

Goedenavond Elena,
Je kan gewoon een verloskundige bellen, daarvoor heb je geen verwijskaart voor nodig van de huisarts. Echter maakt de verloskundige ook pas een afspraak met je in de 7e a 8ste week.
Succes meid.
Liefs tulp

ElenaW wij hebben een vroege echo op 6,5 week omdat ik 2 miskramen en een bbz heb gehad. Maar je kan gewoon al de verloskundige bellen hoor voor een afspraak. 

[quote quote=10169698]Goedenavond Elena, Je kan gewoon een verloskundige bellen, daarvoor heb je geen verwijskaart voor nodig van de huisarts. Echter maakt de verloskundige ook pas een afspraak met je in de 7e a 8ste week. Succes meid. Liefs tulp[/quote]Bedankt ik ga me morgen dan aanmelden, hier gaat dat via een formulier en dan nemen hun contact met mij op.

[quote quote=10169666]Zijn er al meiden die het hebben aangegeven aan de familie?[/quote]
jaaa zondag hebben we het mijn ouders verteld super leuk. En ik zou het ze ook vertellen als het mis zou gaan, dus waarom dan geheim houden :). Nu 6 weken! 18 maart eerste echo, dat lijkt me zo bijzonder...

Hallo dames,
In december ben ik gestopt met de pil. Vorige week vrijdag en vandaag positief getest! Volgens de verloskundige 5wkn en volgens berekening uitgerekend op 20 oktober.
12 maart de eerste echo. Ontzettend spannend allemaal! 
Het is nog best vroeg en is erg lastig om mijn mond te houden. Wanneer en hoe hebben jullie het verteld aan ouders/familie/vrienden etc?

[quote quote=10169747]Wanneer en hoe hebben jullie het verteld aan ouders/familie/vrienden etc?[/quote]Wij hebben het gisteren aan mijn ouders en broer verteld ivm omstandigheden. Het is vroeg dat weten we, ben nu 4 weken en 2 dagen.

Meiden, ik had gisteren wat roze afscheiding bij het afvegen en in mijn ondergoed (ben nu 5+2). Echt bang voor een miskraam :(. Maar ben mijzelf ook wel een beetje gek aan het maken. Iemand daar ervaring mee? 

Terug
Bovenaan