Uitgerekend oktober 2019

[quote quote=10173091]Ondanks de prachtige en goede echo vanmiddag ben ik een uurtje geleden toch ons kindje verloren… dacht dat de buikpijn vd echo kwam maar had helaas opeens een vruchtje in Mn ondergoed liggen.. het is nog zo klein, maar je ziet al duidelijk dat het een mensje is ? heel gek hoe je je zo snel al hecht aan een vruchtje. mijn man en ik gaan hem morgen begraven en over een paar maanden proberen we het opnieuw ☺️ Komt allemaal wel goed! ik ga dit topic dus weer verlaten maar jullie allemaal wel heeeeeel erg veel succes wensen verder ??[/quote]
Ik weet wat je doormaakt, zelf bij 11 weken een missed abortion gehad, waarbij de echo daarvoor perfect er uit zag. Heel veel sterkte met verwerken. Ik ben 1 ronde na de miskraam weer zwanger geworden, kan heel snel gaan! Sterkte

Wat een verdrietig nieuws hier zeg, maar ook gelukkig weer veel blijde mama’s to Be!! Helaas meld ik mij straksook weer af voor dit topic. 
Wij gingen van de week voor de eerste echo, ik zat op 8 weken maar daar werd gauw duidelijk dat er iets niet klopte. Direct door naar het ziekenhuis, daar verder onderzoek, nu ben ik in afwachting van een operatie/curettage. Ik heb een mola-zwangerschap. 
Het valt mij erg zwaar, we zullen een lang traject in gaan en mogen pas over een jaar weer zwanger worden. En door de extreem hoge hcg waardes ben je een emotioneel wrak!
Ik hoop dat iedereen hier een ontzettend prachtig en mooi kindje op de wereld mag zetten, ik gun het een ieder zo! Onze tijd komt hopelijk nog wel.... 

Gefeliciteerd allemaal! 

Ik ben ook zwanger een uitgerekend in oktober (de 22e volgens Mn eigen berekening)! 
Hier heel erg veel last van misselijkheid wat best lastig is aangezien ik al een zoon heb en het ip werk liever nog niet vertel ? 
Hopelijk neemt dat snel wat af! 

Joliesam, ik zit je bericht net met traan in mijn ogen te lezen. Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen.

[quote quote=10174926]De reden dat ik hier reageer is omdat ik eigenlijk opzoek ben naar mensen die dit herkennen en aangezien jullie allemaal rond dezelfde periode zijn uitgerekend weten jullie dit misschien.[/quote]Eerst wil ik je heel veel sterkte wensen maar in dit topic verwachten we onze wondetjes pas in Oktober. 

Hier ook een slecht slapende. Slaap sws al licht sinds ons eerste  kindje.
Zijn er meer zwangere die last hebben van harde en gevoelige tepels?  
Voelbaar door bv en kleding. 
Ook hier erg misselijk  op advies van huisarts aan de gembercapsules. Dit werkt bij mij wel goed.
Aankomende  vrijdag  2e echo in het zh (10 weken) dus vind het nog te vroeg om het op mijn werk te vertellen . 

Hallo allemaal!
Hier nog een trotse mama-to-be :). Vandaag mijn eerste echo gehad en ondanks dat 't nog heel pril is (6 a 7 weken) heb ik een mooi klein knipperlichtje gezien op de echo! Super blij mee natuurlijk.
Vorige maand heb ik helaas een vroege miskraam gehad met 5 weken dus vandaar dat ik nu al m'n eerste echo heb gehad.
Zoo blij om gezien te hebben dat 't nu goed zit en zo spannend allemaal! Over 2 weekjes weer een echo en kan nu al niet wachten.
Liefs van mij 

Ook ik meld me aan voor oktober waar ze eerst gokte op september toch veranderd.

Gister de termijn echo gehad goed kloppend hartje gezien en al een actief kleintje! Uitgerekende datum staat nu op 01-10-2019

Hallo allemaal. 
Ik ben eind oktober uitgerekend en volgende week de eerste echo, ik ven dan volgens mij eigen berekeningen 8weken. 
Ik had last van vermoeidheid en vaag misselijk, maad sinds een paar dagen voel ik me een stuk beter. Hoe fijn dat ook is, maar ik me nu wel een beetje zorgen. 
Heeft iemand dat ook (gehad)? 
Groetjes Evy

Terug
Bovenaan