Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
[quote quote=10252480]Vandaag 39+1 en vanmiddag geplande keizersnede ivm stuitligging. Vind het erg spannend[/quote]
Hoe laat is je keizer? Heel veel succes!!
[quote quote=10252565]Hoi dames vorige week bevallen door middel van inleiden. 03-10 is onze zoon Adam geboren ?. Het was zeer pittig maar geheel waard.. Mijn wens voor de gene die nog wachten is een voorspoedige bevalling.[/quote]
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine!! Geniet van hem
Oktoberbaby, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje Loïs! Mooie naam. Geniet van deze mooie tijd!
Vandaag 40 + 1. Zou er morgen op 9 - 10 - '19 iets gebeuren? Zou wel bijzonder zijn. Ook al doet de datum me niets (is me vooral toegesproken) de kleine mag van mij wel komen. Hopelijk morgen dus! ??
Maandagmiddag is onze dochter Fleur geboren met een keizersnede. Ging allemaal heel voorspoedig. Alleen door de keizersnede komt de borstvoeding nog niet op gang dus we zijn begonnen met bijvoeden. Dochter heeft al toestemming om naar huis te gaan. We zitten nu nog op een arts te wachten zodat ik ook goedkeuring krijg.
Voor degene die nog niet bevallen zijn, succes met de laatste loodjes.
Wat ontzettend leuk om te lezen dat er al dames zijn bevallen!
Hier even van de radar geweest maar nu ook al even met verlof.. morgen 39 weken!
Vind het echt super spannend vooral omdat je niet weet wanneer die kleine zich gaat melden. Beetje slapen snachts is echt een opgave geworden en veel last van harde buiken dus het zijn rustige dagen.
Wat een leuke namen ook!
Wat goed om te lezen dat er al dames zijn bevallen.. en wat een mooie namen! Wij wachten nog rustig af. Heb wel het idee dat het allemaal meer begint te rommelen sinds vandaag. Morgen vroeg een afspraak bij de verloskundige en vrijdag ben ik precies 40 weken. Kleine meid mag komen!