Uitgerekend oktober 2019

Wat een fijn nieuw Wembie! Is toch een hele geruststelling hè? Geniet van het vertellen van dit mooie nieuws.. en natuurlijk van je zwangerschap! 

De uitslag van de nipt + nevenbevindingen ook binnen was helemaal goed dus ook weer een opluchting 23 april voor de geslachts bepaling ben benieuwd! Erg leuk om te horen wat mensen denken wat het word in onze omgeving ik heb totaal geen idee

Woehoeee ik denk dat ik al wat beweging heb gevoeld! Nu 12 weken zwanger van de 2e. Het waren echt af en toe plopjes ofzo. Ik herkende het wel van de 1e zwangerschap.
De eerste keer had lag de placenta aan de voorkant waardoor ik het pas later voelde, nu aan de achterkant. Ik voel het niet elke dag, dat komt vanzelf maar ik word er zo happy van!

Wat super leuk mamadeboer! 
Lijkt me een heel bijzonder gevoel ? 
Zal zelf nog wel ff geduld moeten hebben. Heb geen idee wat ik zou moeten voelen aangezien het de eerste is ?

Helaas, voor ons toch geen oktober baby. Een miskraam gehad met 10-11 weken.
Voor iedereen een hele fijne tijd en dat er een mooie gezonde baby mag komen!

Hi allemaal, gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.
Wij zijn onverwacht zwanger en uitgerekend op 7 oktober.  We hebben een nipt met nevenbevindingen gedaan en alles was goed.
Heb alleen stress, omdat ik net een nieuwe baan begonnen ben en nog in mijn proeftijd zit. Ben nu 13 weken + 5 dagen. Over 2,5 week is mijn proeftijd voorbij. Ga het dan vertellen. Heb deze baan echt nodig voor het geld en het kopen van een huis. Momenteel wonen wij in een studenten studio in een hele drukke straat. Wil dus echt weg vanwege de ruimte. Dus hoop dat de proeftijd goed gaat en ze niet boos worden op werk ?.
Ben trouwens 28, partner is 33.
Succes allemaal!

[quote quote=10187465]Helaas, voor ons toch geen oktober baby. Een miskraam gehad met 10-11 weken. Voor iedereen een hele fijne tijd en dat er een mooie gezonde baby mag komen![/quote]
 Wat verdrietig voor jullie. Sterkte ?

Terug
Bovenaan