Uitgerekend oktober 2021

Goede avond dames,
Dit is voor mij de eerste x dat ik ergens reageer, voor mij best eng! 
Iets meer dan een jaar geleden helaas een kindje verloren waarbij nooit het hartje heeft geklopt. We hebben toen besloten een miskraam op te wekken en daarna was het weer afwachten.
Maar nu kan ik met trost zeggen dat ik 3 oktober ben uitgerekend van ons 1ste kindje (ben nu 12+6 weken), aanstaande woensdag weer een afspraak bij de verloskundige en dan gaan we naar het hartje luisteren. Ik ben gelukkig alleen heel moe geweest en nog steeds haha.  

Ik heb weer even bijgelezen! Wat fijn dat iedereen al die goede echo's heeft gehad. Het zijn toch spannende weken dat 1e trimester.
Ik heb a.s. dinsdag de termijnecho, super veel zin in en ook wel weer heel spannend! Als alles goed is, gaan we het bekend maken. Mijn ouders en schoonmoeder hebben we het al wel met 8.5 week verteld.
Ik ben mentaal wel echt veeeel relaxter dan bij mijn 1e zwangerschap, toen was ik enorm angstig om alles en dit heb ik nu gelukkig stukken minder. Fysiek voel ik me wel echt een stuk slechter; extreeeeem moe en hele dagen kotsmisselijk. Met 8 weken heb ik hier medicatie van de huisarts gekregen en dat haalt gelukkig wel de scherpe randjes weg.
Daarnaast merk ik dat ik het wel pittig vind met een dreumes van 1.5 jaar als je je zo beroerd voelt. Af en toe merk ik dat ik snel geïrriteerd ben daardoor als ze me volledig uittest of jengelt. Ik ben al een aantal keer thuis in huilen uitgebarsten omdat ik het gevoel heb dat ik op alle vlakken tekort schiet; altijd gezellige mama, leuke echtgenote. Ik lig regelmatig om 21.00u voor pampus in bed. Gelukkig snapt mijn man het volledig en probeert me zoveel mogelijk te ontlasten waar mogelijk ? Hopelijk is dit weg na het 1e trimester!
Herkenbaar voor anderen?

Gefeliciteerd @thaan! Wat fijn dat alles nu goed gaat je en alleen last hebt van vermoeidheid!

@mientje wat spannend! Wij hebben ook dinsdag de termijnecho. En als die goed is gaan wij het ook verder bekend maken.
En wat je omschrijft is heel herkenbaar! Ik ga soms zelf meteen nadat ik de kleine meid op bed heb gelegd naar bed en dan lig ik er om half 8 in.
Ook je gevoel is heel herkenbaar hoor!

Nu voel ik me naast die zwangerschapsvermoeidheid helemaal futloos en energieloos door de Corona. Dat had ik echt niet verwacht. Ik gebruik echt al mijn energie om die kleine meid te entertainen en daarna stort ik in..
hopelijk is dat snel weer beter!

Hier vrijdag de termijnecho, wel heel spannend hoe het er nu voor staat! Wij hebben het de ouders en een paar vriendinnen al vertelt, na de echo verder! Dat vind ik nu spannender dan bij de eerste, omdat het nu afwachten is of baby 2 idd verdwenen is! Ik ben mega misselijk en heb nu ook medicijnen, dat scheelt echt heel veel! Wel ook echt moe, helpen die pillen ook niet bij haha.

Spannend FO!
Heb je iets gemerkt van het eventuele verlies van baby 2?
Hou je ons op de hoogte!?

Hier hebben we de termijnecho gisteren gehad. En blijk ik al iets verder te zijn dan gedacht. Vandaag precies 12 weken en we zagen een mooie jumping foetus!
Volgende week een eerste controle en gaan we als het goed is het hartje horen!

Hallo allemaal beetje aan het lezen geslagen ben meestal niet zo van het mee doen maar lees altijd heel veel mee?
Maar lijkt me toch wel fijn om nu toch
mijzelf ook bekend te maken.
Ben nu 11 weken en 3 dagen ongeveer zwanger en heb 6 april de 12 weken echo!
Dit wordt ons 2 kindje de 1e is nu 19 maanden en een lekker handenbindertje

JuffieSU fijn dat de termijnecho goed was! Hier ook een goede termijnecho gehad dinsdag, heel blij mee. Ook heerlijk aan het het bewegen, voor zover de verloskundige tot nu toe kan zien ziet alles er goed uit. Ik ben 23 oktober uitgerekend. 
Dit weekend gaan we het onze beste vrienden vertellen en mijn opa. Begin vd week de rest en onze collega's. Zin in! Ga vandaag proberen mijn dochtertje leuk op te foto te krijgen met de echo of met haar shirt 'grote zus' aan. Kijken of dat wat wordt ?
Super spannend FO hoe het ervoor staat, ben ook heel benieuwd! Laat je het ons weten idd?!

Hi allemaal!

Ik klets graag gezellig mee hier!
Ben momenteel 14 weken zwanger en op 3 oktober uitgerekend! Spannend!
Is voor ons de eerste keer, dus alles is nieuw en vind het daarom leuk om mee te lezen en te kletsen! Aanstaande vrijdag weer een controle!?

Terug
Bovenaan