Uitgerekend oktober 2021

MIENTJEEEE Aaah dat is wel een goeie, ik laat me zelf echt tot dat ik honger heb dit vermoeidheid kan ik bijna de bank niet uit.. maar zal proberen elke keer beetjes te eten. Xxx

Leuk leuk leuk alle oktober baby's straks! Nog 1,5 week tot de echo, ben echt aan het aftellen. 
@Gebruiker10145192 hoe oud is jullie eerste? 

Over een weekje hebben we de eerste echo en daarna gaan we het wat meer mensen vertellen. Daarna durf ik hier wat meer te delen. Een aantal vriendinnen van me zijn al ietsjes langer zwanger en ben bang dat ze mijn bericht per ongeluk lezen. Ons verhaal is nogal herleidbaar als je ons kent ;)

Zooooo moeilijk om mijn mond te houden! 'gelukkig' weten de opa's en oma's het nu al wel.

Spannend al die echo's voor jullie! Wij hebben over 3 weken de termijnecho, ik ben ook echt aan het aftellen. Gelukkig vorige week met 7 weken al een goede vroege echo gehad! 
Wij gaan het dit weekend aan mijn ouders en schoonmoeder vertellen, de rest wachten we tot na de termijnecho. 
Hoe voelen jullie je op moment? Ik heb vanochtend voor het eerst overgegeven, pfff. Verder nog steeds erg moe en misselijk. Ben al 3 kg afgevallen tov begin zwangerschap, niet de bedoeling natuurlijk en ik probeer voldoende te eten maar krijg echt niet alles weg. Ik snaai helemaal niet op moment want daar heb ik helemaal geen zin in. Dat is opzich niet verkeerd natuurlijk ?

Hallo lieve moms to be!
Hier gisteren een vroege echo gehad, gezien mijn vorige zwangerschap bij 7 weken eindigde. Hartje klopt!!
Ukkepuk liet zich niet goed meten. Ik ben "ergens" midden/eind oktober uitgeteld. Over weekjes de termijn echo. 
Dit is overigens mijn 3e zwangerschap. De eerste is al 2 jaar en 3 maanden oud. 
Wat gezellig zo al die oktober babies!

Ik ben bij mijn vorige voldragen zwangerschap ook eerst 4 kilo afgevallen (was 60 kilo). Ik had gewoon geen honger en zin om te eten. Daarna heb ik de schade ingehaald met eten en ben ik flink aangekomen (74 kilo!!) haha dus maak je geen zorgen.

Bij ons spannende dagen nu helaas. Ik heb al 2 miskramen gehad en nu begon ik vd week weer met bloeden. Dikke paniek en we mochten gelukkig snel voor een echo langs komen. We blijken wel minder ver zwanger dacht de echo mw. Maar het hartje klopte. Ik ben zo bang dat het weer mis zal gaan... Dinsdag hebben we weer een echo, dus hopelijk dan weer goed nieuws en weer iets gerust gesteld..

Terug
Bovenaan