Uitgerekend oktober 2023

Hier ook nummer 3! 
16 feb de eerste echo. Zo spannend omdat het de vorige keer niet goed was bij de eerste echo :(
ben nu ook elke keer misselijk, de hele dag door wel. 

@Gebruikermei Wat leuk ook de 3e! Misselijkheid is niet fijn!
Ik ga maandag maar eens bellen. Ik moet onder controle bij de gynaecoloog omdat ik een gastric bypass heb gehad. Toevallig meer mensen die dit hebben gehad? Ervaringen?

Goedenmiddag, 

ik durf mij hier ook voorzichtig aan te melden. 
Ik mocht zaterdag testen precies 2 weken na de IUI, 2 poging en de test was positief nu heb ik vandaag weer getest en nu is hij een stuk opgelopen dus dat gaat de goede kant op!
Ik ben erg voorzichtig want bij de eerste poging van IUI hebben wij een miskraam gehad bij 5+2 weken. We zijn begonnen met IUI omdat er bij ons beide geen duidelijke oorzaak is gevonden waarom wij niet zwanger kunnen raken ( nouja zwanger raken lukt wel maar vast houden niet echt) we hebben in de afgelopen 4 jaar 5 miskramen gehad allemaal in het begin van de zwangerschap. 
nu moet ik zeggen dat deze keer erg goed voelt! Hopelijk klopt mijn gevoel! 
27 februari hebben we de eerst echo!!

hallo mama's eindelijk de groep voor oktober 2023 gevonden, gefeliciteerd allemaal❤️ wij hebben afgelopen woensdag al een echo gehad en die was eigenlijk te vroeg dus aankomende donderdag weer we kunnen niet wachten. Groetjes 

Hoi allemaal, van harte gefeliciteerd! ❤️ Ik ben voor de eerste keer nu zwanger na een half jaartje wensen. Hier op 5 februari een positieve test gehad (en op 6 en op 7!) en de echo ingepland op 28 februari. Dat is nog zó lang wachten... dus ik dee dat gevoel van: ik wil het zien ?
Ik ervaar een continue gevoel van zenuwen/nervositeit omdat ik het graag iedereen wil vertellen! Met hoe veel weken vertellen jullie het aan de omgeving? Wij willen het met 7 weken aan onze families (vader, moeder, broer, zus) vertellen, omdat we anders niet zonder ? de carnaval door gaan komen... dus we hebben familie nodig om ons 'geheim' voor de omgeving nog even stil te houden! Nu vraag ik me alleen af of dit handig is voor de eerste echo. Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Hoi meiden, ik heb afelopen vrijdag 3-2 op 10 DPO positief getest. Tot nu toe elke dag nog positief! ? Ik zit in een Puregon traject en dit is mijn 1e keer! Ik heb op 21 feb de 1e echo. Mijn man en ik hebben afgesproken dat als we het dan hebben gezien, we het voorzichtig aan ouders, zussen, en oma's willen vertellen. Wel met dat et nog pril is, maargoed er is geen fout of slecht moment! 
Ik vind het zo spannend vooral omdat ik de ene dag zo misselijk als de pest ben en de andere dag gaat het wel goed! Ik kan het nog niet geloven!!
Dan heb je net 2 spannende wacht weken gehad en dan moet je er nu nog 2 wachten tot de 1e echo! Gemeen! Hihi

Ik schrijf graag mee! 3 positieve testen en clear blue gaf vorige week 2/3 weken aan. Het is een medische zwangerschap omdat ik diabetes type 1 heb dus het is onwijs spannend! Jullie allemaal gefeliciteerd ? 

Hi meiden,
Allemaal gefeliciteerd met jullie positieve testen!
Ik had zelf 10 februari een positieve test in handen, wat me nu 4+6 weken maakt!
We hebben in onze directe kring erg veel miskramen meegemaakt (zelf (nog) niet), waarvan alleen afgelopen week al 2 vriendinnen bij 5 en 7 weken. Hoe gaan jullie om met het wachten tot de eerste echo met 8 weken? Ik merk echt dat de angst parten met me speelt.
Liefs!

Terug
Bovenaan