Uitgerekend rond 10 november

Afgelopen weekend een test gedaan en volgens internet 9 november uitgerekend van ons 2e kindje. Hebben jullie al veel zwangerschapskwaaltjes?? 
Ik nog helemaal niks, zelf niet moe. Wat maakt je dat dan toch weer onzeker!

Gefeliciteerd iedereen! Hopen dat het bij iedereen goed gaat, ik ben toch wel beetje bang voor een miskraam ofzo hoor. M’n eerste echo staat gepland op 26 maart en ik heb behalve gevoelige borsten en een beetje moeheid eigenlijk nog nergens last van gelukkig. 

Ik geb ook nog niet veel kwaaltjes. Alleen zeurderig gevoel in mn buik en opgeblazen gevoel vooral s avonds. Wij zijn uitgerekend rond 11 nov van onze 1e. Ook heel spannend en hopen dat alles goed blijft gaan ;)

Ik herkens de angst voor een miskraam wel. Wij hebben dr best lang over gedaan om zwanger te worden, en dan wil je het echt niet meer kwijtraken!! En heb in mn omgeving veel zien gebeuren qua miskramen en verdriet.
Wat kwaaltjes betreft; ik heb al getest op 3 weken en 4 dagen (heeel vroeg) omdat ik toen al 3 dagen last had van kwaaltjes die ik ook niet ken van vorige rondes.. vlagen misselijkheid en enorm gevoelige borsten waren niet voor mij.
Heb daar nu nog steeds last van. Maar ook al dagen van een menstruatie achtige pijn waardoor ik steeds bang ben dat ik toch ongesteld wordt, terwijl dat best normaal schijnt te zijn
Kortom; erg spannend dus allemaal!!

Ja die krampjes horen er bij, ik heb af en toe ook van die krampjes.
Ik heb zelf ook met 3+4 positief getest! Zijn gelukkig alweer een week verder. Ik heb dinsdag mijn eerste echo bij de gynaecoloog.
Wij zijn na 2.5 jaar eindelijk zwanger met behulp van hormonen. Afgelopen november heb ik een miskraam gehad dus ik ben ook voorzichtig blij.

Yes 3 april naar de verloskundige! Super spannend! 

Ik merk veel verschil met nu en de vorige zwangerschap die eindigde in een miskraam. Maar elke vrouw is ook anders 

ook wel last van drukkend gevoel in de onderbuik maar dat hoort er allemaal bij ;) 

Terug
Bovenaan