Uitgerekend rond 10 november

Weten nu een week dat we zwanger zijn, uitgerekend op 7 november.
drukkend gevoel in m'n buik en best wel heftige krampen snachts. Maakt me wel onzeker hoor. Zwanger van de 1e dus geen idee wat normaal is of niet.. 

Hoi allemaal,

Wij weten nu ook sinds een week dat ik zwanger ben. Van de eerste en dat ik rond 7 november ben uitgerekend. Best bijzonder want dat was ik ook en ik kwam 11 november!
Ik heb heel erg last van mijn borsten. Verder nog niet heel veel last. Soms van krampen!

Ben zo benieuwd!!!! Hopelijk is alles goed.

3 april pas een afspraak maar gelukkug werk ik 5 dagen per week. Dan gaan de weken lekker snel :)

Hi gefeliciteerd allemaal!
Ik ben er gisteravond achtergekomen dat ik zwanger ben. Volgens mijn berekening 13 november uitgerekend. 
Alleen heb ik wel al echt een week last van kramp, denk steeds dat ik ongesteld ga worden. Ook een opgeblazen gevoel, verder nergens last van.
Las hier dat ook iemand last van kramp heeft? Hopelijk kan het geen kwaad. Ik ga vanmiddag eens een verloskundige zoeken, erg spannend allemaal! Het was ook letterlijk in 1 x raak hier, dat hadden we uiteraard gehoopt maar nooit verwacht!

@gebruiker10066704
Oh wat leuk je hebt tot nu toe dezelfde datum als ik! 13 november
En ja die menstruatie krampen heb ik ook al ruim een week. De eerste dagen (heb getest nog voor nod) geloofde ik het ook echt niet, door dat gevoel dacht ik dat ik gewoon ongesteld zou worden haha gelukkig is dat niet zo. 
Het voelt als menstruatie krampjes omdat je baarmoeder veranderd en al lichtjes gaat oprekken. Heel normaal dus eigenlijk, maar het voelt wel gek 

Oh dat stelt mij al wat gerust, ik ben sinds gisteren avond een expert geworden in doem denken. Haha normaal zo nuchter als maar zijn kan. 
Dank je wel! Ik ben informatie aan het zoeken over verloskundige, maar er zit veel verschil in lees ik. De een doet bij 12 weken een echo en dan weer afspraak bij 16 weken.
Maar een ander al direct een echo bij 7/8 weken en dan paar x om de 2 weken afspraak.
Wat is wijsheid?

Terug
Bovenaan