Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Leuk deze groep erbij. Ik ben vermoedelijk 11-11 uitgerekend. 4 april echo. Ik merk er bijna niks van en dat maakt me erg onzeker. Bij de zwangerschap van de eerste veel ziek geweest. Nu ook menstruatiekramp.
Jullie berichten stellen wel gerust. Ik ben niet de enige. Fijn weekend!
Hallo dames ' ik ben nu 5 weken zwanger en ben uitgerekend 9 november . Ben ook heel zenuwachtig en bang 22 maart eerste echo?
Ik vind het zoo spannend want mijn vriend is 19 november jarig en ik 30 november ?
Goedemorgen dames,
Vandaag mijn NOD maar ik test al 3 dagen positief. Als alles goed gaat ben ik uitgerekend op 17 november! Mag ik ook nog met jullie mee schrijven?
Nog weinig last van kwaaltjes eigenlijk. Af en toe een vlaag misselijkheid en ook al 6 dagen last van krampen maar ik heb het idee dat het een beetje afneemt.
Ik wacht nog even met bellen naar de gyneacoloog tot 6/7 weken ofzo.. anders duurt het wachten zo lang tot de eerste afspraak. Haha zit tussen m'n oren denk ik.
Fijn weekend!
Dankje! Jullie ook allemaal.
Ik denk ook wel dat er een wachttijd is. Maar volgensmij doen ze toch niks eerder dan 12 weken toch?
Bij de verloskundige kreeg ik een "echo van de zaak" met 7 weken. Maar ik denk niet dat ze dat doen in het ziekenhuis?
Ik krijg een echo als ik 8 weken ben, verschilt per praktijk maar ik ben heel blij dat ik niet tot 12 weken hoef te wachten. En vind het juist fijn om naar die datum uit te leven. Wachttijd is er sowieso, denk niet dat er snel binnen een week ofzo plek is.
sorry voor de late reactie, de vorige keer stopte al mijn zwangerschapskwaaltjes eigenlijk vrij snel. Nu houden ze gelukkig aan. Toen heb ik dat niet zo snel doorgehad, nu zie ik het verschil echt