Uitgerekend rond 10 november

Echt bizar hoeveel er nu al gebeurd hè! Ik had direct na de innesteling (duidelijk te voelen) 1 druppel bloedverlies en gelijk daarna uitslag gekregen. Dat is nu redelijk onder controle gelukkig. 

En nogmaals gefeliciteerd allemaal!

Wat leuk dat al een aantal van jullie het vertellen. Ik durf het nog niet echt wil eerst even afwachten of alles goed gaat. Misschien morgen aan mn beste vriendinnetje waarmee ik sport. Ik denk namelijk niet dat ik morgen voluit durf te sporten. Doen jullie dat wel gewoon?
Mag ik aan jullie vragen hoe duidelijk het streepje was op de test? Of eigenlijk of het streepje steeds duidelijker werd (als er mensen zijn die net als ik het niet kunnen geloven en meerdere testen gedaan hebben hahaha)? Ik test nu al 4 dagen positief maar het blijft een licht streepje.. geen knal test zeg maar. Mijn cyclus is een beetje onregelmatig maar ik denk duidelijk ovulatie gemerkt te hebben en innesteling en dan klopt het ongeveer dat mij NOD gister was. Ook had ik een aantal dagen buikrampen maar die zijn sinds gister weg en verder voel ik eigenlijk helemaal niks. Bij de vorige zwangerschap wel direct heel veel pijn in mijn borsten. Ik ga maar afwachten en heb besloten dat ik pas volgend weekend weer een test doe.. anders ga ik mezelf gek maken.
Fijne dag!

Hoi Valletje, 
Ik heb donderdag 2 testen gedaan van clearblue, de eerste was direct een dikke plus en van schrik nog een clearblue gehaald met een indicator en die gaf 2-3 weken aan en moet zeggen dat dat ook echt klopt.
Tis hier nog steeda erg onwerkelijk maar volgens mij straal ik van oor tot oor. Het besef komt steeds iets meer maar bij ons is deze uk niet " gepland" oid dus de verrassing des te groter.
Groetjes allemaal!

Allemaal hartelijk gefeliciteerd.

Ik heb 11 februari een mk gehad, ruim een week later zag de echo er goed uit en kregen we weer goed licht. 
Omdat ik toch weer wat kwaaltjes begon te krijgen gisteren getest en verscheen er een heel erg vaag streepje dus gelijk de vk een mail gestuurd wat ik nu kon doen en die belde mij terug om een afspraak te maken voor een 7 weken echo, een streepje is een streepje kreeg ik te horen ?

Volgens eigen berekening uitgaan de van de dag van de mk als 1e dag van m'n periode zou ik rond 18 november uitgerekend zijn. 
Ik voel me eigenlijk heel moe maar tegelijkertijd kan ik echt niet stilzitten en ben ik veel druk in de weer. 
Verder aardig misselijk soms, meestal na het eten en zere borsten. 
En weet niet of er bij jullie honden zijn maar die van ons plakt op het moment flink aan me. 

Leuk dat er steeds meer mama's bijkomen. Gefelicteerd!
Mij lijkt een appgroep leuk vooral leuk voor foto's straks!! Ook heb ik evt gekeken hoe je een facebookgroep aan kunt maken zonder dat iedereen kan zien dat je daar berichten post of lid van bent. Het enige is dat je met een geheime groep eerst persoonlijk even vrienden moet worden. Een besolten groep kan ook maar die kan iedereen zien wie er lid is en vragen om lid van te worden. Vrienden van de leden kunnen alleen niet zien wat er in de pagina gezed wordt (dit zou dus een groep kunnen worden met een onopvallende naam zodat het niet opvalt November zonnetje ofzo.. haha) Mocht hier interesse voor zijn dan wil ik dit best verder uitzoeken.
Bij mijn vorige zwangerschap zat ik bij een april mama's groep en dat was echt heel leuk. Omdat je er wat makkelijker foto's kan delen. En het is wat overzichterlijker als je vragen hebt omdat iedereen onder jou vraag reageerd. Uiteindelijk waren er echt veel leden en was het super gezellig.
fijne avond!

Het was heel makkelijk om hem aan te maken dus ik heb het gedaan. De groep heet Zonnetje in november. En als je er op zoekt zal je zien dat niemand informatie kan zien tenzij je er lid van bent. Je moet ook twee vragen Goed beantwoorden voor dat ik je als lid toevoeg. Voor wie wilt. Het lijkt mij leuk, nu voor vragen maar zeker straks voor buikjes, echo's later misschien voor baby fotos maar vooral om ervaringen en informatie te delen!

Wat ontzettend leuk dit! Wij weten sinds 2/3 dat we rond 11november, als alles goed gaat ons eerste kindje kunnen verwachten. Erg spannend! Ik wilde me aanmelden voor de Facebookpagina maar ik kan hem niet vinden?

Terug
Bovenaan